سقف کاذب شیشه ای

سقف کاذب شیشه ای

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

اجرای سقف کاذب شیشه ای از جمله خدمات شرکت عمران مدرن است. قیمت سقف کاذب شیشه ای بر اساس متراژ، اجرت اجرا، نوع و طرح تایل شیشه ای سقف کاذب و ... تعیین می گردد. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات اجرای سقف شیشه ای کاذب با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

اجرای سقف کاذب شیشه ای

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
کاژه

کاژه

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

وی گلس

وی گلس

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۶

آبشار کابین

آبشار کابین

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

ایراچی

ایراچی

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

آماتیس استودیو

آماتیس استودیو

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

نگین شرق

نگین شرق

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۹

چارسیک

چارسیک

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

دکور سازه رایکا

دکور سازه رایکا

۴

location

کرج

phone

******۰۲۶۳۴

بزرگمهر

بزرگمهر

۴

location

مشهد

phone

******۰۵۱۳۴

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سقف کاذب شیشه ای

سقف کاذب به سقف هایی گفته می شود که نقش باربری نداشته و جنبه دکوراتیو و تزئینی دارند. انواع سقف کاذب بر اساس متریال مورد استفاده در ساخت آن به سقف کاذب شیشه ای ، چوبی، گچی، پی وی سی و ... تقسیم بندی می گردد. در اجرای سقف شیشه ای کاذب ، از شیشه های تزئینی استفاده می گردد. 

اجرای سقف کاذب شیشه ای غالبا به صورت شبکه ای می باشد. اجرای این سقف در اشکال مختلف دایره ای، مربعی، مستطیلی، نواری و ... امکان پذیر است. می توان با توجه به دکوراسیون و سبک و سیاق فضای مورد نظر، اقدام به اجرای طرح و رنگ های مختلف سقف های کاذب شیشه ای نمود.

 

سقف کاذب شیشه ای
سقف کاذب شیشه ای به صورت نواری

 

قیمت سقف کاذب شیشه ای

از عوامل موثر بر قیمت سقف کاذب شیشه ای ، می توان به متراژ کار اشاره نمود. با افزایش متراژ کار، هزینه اجرا نیز افزایش می یابد. اجرت و مهارت نصاب نیز بر روی قیمت تمام شده موثر است. با افزایش مهارت نصاب، اجرت وی و در نتیجه قیمت سقف کاذب شیشه ای افزایش می یابد.

 

سقف شیشه ای کاذب
استفاده از شیشه های طرحدار مستطیلی در سقف کاذب

 

نوع پنل های شیشه ای مورد استفاده در اجرا ، بر روی قیمت سقف کاذب شیشه ای موثر است. برای اجرای این سقف از دو نوع شیشه سقف کاذب ، شیشه معمولی و نشکن استفاده می گردد. بر این اساس، قیمت تمام شده اجرای سقف نیز متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، طرح، ابعاد و اندازه تایل شیشه ای سقف کاذب نیز از جمله عوامل موثر بر روی هزینه های اجرا محسوب می گردند. به طور کلی، همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید، هزینه اجرا و نصب سقف شیشه ای کاذب ، نسبت به اغلب سقف های کاذب دیگر، بیشتر می باشد.

 

کاربرد سقف کاذب شیشه ای

عمده کاربرد سقف کاذب شیشه ای در آشپزخانه، پاسیو و لابی می باشد. از آنجایی که در فضای آشپزخانه به دلیل پخت و پز، امکان کثیف شدن سقف وجود دارد، بنابراین برای اجرا در آشپزخانه ، گزینه مناسبی محسوب می شود. زیرا شیشه سقف کاذب قابل شستشو بوده و به راحتی تمیز می شود.

 

تایل شیشه ای سقف کاذب
تایل شیشه ای سقف کاذب

 

اجرای سقف کاذب شیشه ای پاسیو و لابی نیز جلوه بی نظیری به آن می بخشد. استفاده از شیشه های رنگی و تزئینی در این فضا، به هنگام تابش نور خورشید، نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. اسکلت سقف کاذب شیشه ای پاسیو از جنس آلومینیوم بوده و در اجرای آن از شیشه سقف کاذب سکوریت استفاده می شود. علاوه بر موارد ذکر شده، می توان از سقف کاذب شیشه ای برای استخرهای سرپوشیده و تالارها و سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد. 

 

مزایای سقف شیشه ای کاذب

سقف کاذب شیشه ای قابلیت عبور نور داشته و این امر به ویژه برای فضاهای کم نور بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع در چنین فضاهایی، با انجام نورپردازی های مناسب از پشت سقف، می توان نور مناسب فضا را تامین نمود. مزیت دیگر اجرای سقف های کاذب شیشه ای ، قابل شستشو بودن آن می باشد. علاوه بر این قابلیت اجرا در طرح و رنگ های مختلف را دارد که این ویژگی سقف شیشه ای کاذب ، جلوه بصری زیبایی به فضا می بخشد.

 

سقف های کاذب شیشه ای
سقف شیشه ای کاذب

 

سقف کاذب شیشه ای در ترکیب با سایر مصالح همچون گچ و چوب قابلیت اجرا داشته و زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند. همچنین امکان ساخت و تولید شیشه سقف کاذب ، در ابعاد مختلف وجود دارد. 

 

معایب سقف های کاذب شیشه ای

از مهم ترین معایب سقف کاذب شیشه ای ، وزن بالای آن می باشد. همچنین به هنگام وقوع حوادثی همچون زلزله احتمال شکستگی تایل شیشه ای سقف کاذب وجود داشته و ممکن است منجر به بروز حوادث ناگواری گردد. از دیگر معایب سقف های کاذب شیشه ای ، می توان به هزینه بالای نصب آن اشاره نمود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

رحیم سجادی

وقتی روی خونه یه طبقه دیگه خونه هست چطوری امکان اجرای سقف کاذب شیشه ای وجود داره!!!!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما