استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

هزینه بازسازی آپارتمان

هزینه بازسازی آپارتمان
هزینه بازسازی خانه

بازسازی به منظور دستیابی به اهدافی همچون افزایش افزایش زیبایی فضا، ایجاد تنوع، جلوگیری از گسترش خرابی ها و نیز افزایش ارزش اقتصادی ساختمان انجام می شود. با توجه به نوع کاربری ساختمان، بازسازی به دسته های کلی بازسازی آپارتمان ، بازسازی ویلا ، بازسازی نما ، بازسازی رستوران ، بازسازی تاسیسات ، بازسازی اداری و بازسازی تجاری و … تقسیم بندی می گردد. از طرفی دیگر نیز عملیات بازسازی با توجه به میزان تخریب و بازسازی مورد نیاز، به دو دسته کلی بازسازی جزئی و بازسازی کلی تقسیم بندی می شود. منظور از بازسازی جزئی اعمال تغییرات در یک بخش از ساختمان و با کمترین تغییرات نسبت به طرح اولیه، می باشد. در حالیکه در بازسازی کلی ، تمام قسمت های ساختمان بازسازی می شود. با توجه به موارد ذکر شده، هزینه بازسازی آپارتمان نیز متفاوت خواهد بود.

هزینه بازسازی آپارتمان
بازسازی داخل آپارتمان

برآورد هزینه بازسازی آپارتمان

مهم ترین نکته در برآورد هزینه بازسازی آپارتمان هدف ما از بازسازی است. هدف از تعمیرات خانه می تواند طراحی داخلی بخشی از خانه، نوسازی تاسیسات، بازسازی سازه و … باشد. بیشتری هزینه ها مربوط به پایه ترین نوع بازسازی است. به عنوان مثال ساختمان های خیلی قدیمی که ممکن است از لحاظ سازه ای نیز فرسوده شده باشند، به ترمیم و مقاوم سازی احتیاج دارند که هزینه های متفاوتی دارد.

کم ترین هزینه ها نیز مربوط به نازک کاری ها و یا تعویض دیوارپوش ها و کفسازی ها می باشد. در کل بازسازی آپارتمان از جمله فعالیت هایی است که با بودجه های مختلف قابل انجام است. برآورد هزینه بازسازی آپارتمان نیز با توجه به نوع مصالح و هزینه های متغیر روز آن ها تغییر می کند.

هزینه بازسازی آپارتمان
بازسازی پذیرایی

بهترین هزینه بازسازی ساختمان

بهترین هزینه بازسازی ساختمان با توجه به نوع بودجه کارفرما و نیاز های ساختمان برای تعمیرات مشخص می شود. در ادامه برای بررسی بهتر هزینه ها با انواع بازسازی ها آشنا شوید.

بازسازی سطحی

بازسازی سطحی شامل بازسازی آشپزخانه مانند تعویض کابینت ها یا دیوار پوش ها و نقاشی است. هزینه بازسازی آپارتمان به صورت سطحی نسبت به سایر انواع بازسازی پایین تر بوده و مدت زمان کمتری نیز برای انجام آن نیاز است.

هزینه بازسازی آپارتمان
بازسازی سطحی ساختمان

بازسازی عمومی

این نوع تعمیرات می تواند شامل تعویض دکوراسیون و مبلمان و در مواقعی تخریب و نوسازی دیوار های داخلی است. هم چنین تعویض در و پنجره ها و … نیز در این دسته بندی جا می گیرد.

بازسازی کامل

بازسازی کامل به بازسازی می گویند که در آن تنها عضو دست نخورده ساختمان سازه و اسکلت باشد و بقیه اجزا هر کدام به نحوی تعمیر یا تعویض شوند. هزینه بازسازی آپارتمان کامل همانطور که از نامش نیز پیدا است از بقیه انواع بازسازی بیشتر بوده و زمان بسیار بیشتری نیز برای انجام آن نیاز است.

هزینه بازسازی آپارتمان
طراحی داخلی در بازسازی

لیست شرکت های مجری بازسازی منزل

در این مطلب به معرفی شرکت های فعال در زمینه بازسازی آپارتمان، نما، مشاعات و لابی و بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و طراحی و بازسازی خانه های قدیمی ارائه گردیده است.

۱- داتیک عمران از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با داتیک عمران و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با داتیک عمران جهت برآورد هزینه بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی آپارتمان
 

۲- بازسازی کار از شرکت های بازسازی فعال در کرج است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با بازسازی کار و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بازسازی کار جهت برآورد هزینه بازسازی ساختمان

متوسط هزینه بازسازی آپارتمان

۳- خدمات پارسیان از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با خدمات پارسیان و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خدمات پارسیان جهت برآورد هزینه بازسازی ساختمان

۴- موسسه داوودی(رویا مال) از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با موسسه داوودی(رویا مال) و بهره مندی از خدمات بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با رویال مال جهت برآورد هزینه بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی آپارتمان
 

۵- کاسیان از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با کاسیان و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کاسیان جهت تخمین هزینه بازسازی ساختمان

۶- گروه مهندسان رینولب از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با گروه مهندسان رینولب و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه مهندسان رینولب

۷- هیرادانا از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با هیرادانا و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با هیرادانا جهت برآورد قیمت بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی منزل
 

۸- ویرا معماری از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با ویرا معماری و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ویرا معماری

۹- کلبه از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با کلبه و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کلبه جهت

۱۰- گروه ساختمانی پاراکس از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با گروه ساختمانی پاراکس و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه ساختمانی پاراکس جهت تخمین هزینه بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی آپارتمان
 

۱۱- تهران ایده از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با تهران ایده و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تهران ایده جهت تخمین هزینه بازسازی ساختمان

۱۲- نما سبز از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان ، بازسازی نما و بازسازی مشاعات و لابی می باشد. برای تماس با نما سبز و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نما سبز

بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه

۱۳- بهاران از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان و بازسازی مشاعات و لابی می باشد. برای تماس با بهاران و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بهاران
شرکت بازسازی ساختمان
 

۱۴- کومه سرا از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان ، بازسازی نما و بازسازی مشاعات و لابی می باشد. برای تماس با کومه سرا و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کومه سرا

۱۵- آشیان پی از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با آشیان پی و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آشیان پی

۱۶- کلینیک ساختمانی از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با کلینیک ساختمانی و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کلینیک ساختمانی
هزینه بازسازی
 

۱۷- گروه ساختمانی آبان از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با گروه ساختمانی آبان و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه ساختمانی آبان

۱۸- شرکت کندو دکور از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با شرکت کندو دکور و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کندو دکور

۱۹- کوئیک سازه از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان و بازسازی مشاعات و لابی می باشد. برای تماس با کوئیک سازه و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کوئیک سازه جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی منزل
 

۲۰- شرکت ساختمانی پایتخت از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان و بازسازی نما می باشد. برای تماس با شرکت ساختمانی پایتخت و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت ساختمانی پایتخت جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۲۱- صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بهینه ساز

۲۲- گروه معماری مدرن ابنیه وریا از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان و بازسازی مشاعات و لابی می باشد. برای تماس با گروه معماری مدرن ابنیه وریا و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه معماری مدرن ابنیه وریا
بازسازی خانه های قدیمی با کمترین هزینه
 

۲۳- شرکت مهندسی سازه پایدار از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با شرکت مهندسی سازه پایدار و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سازه پایدار جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۲۴- آدلی آمود از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با آدلی آمود و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آدلی آمود جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه

۲۵- شرکت ویستا افرند از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با شرکت ویستا افرند و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ویستا افرند جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی آپارتمان
 

۲۶- گروه معماری بالینکو از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان و بازسازی مشاعات و لابی می باشد. برای تماس با گروه معماری بالینکو و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه معماری بالینکو جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۲۷- دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مهرآداک جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۲۸- کلینیک ساختمانی مات از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با کلینیک ساختمانی مات و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کلینیک ساختمانی مات جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی آپارتمان
 

۲۹- رویال از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان و بازسازی مشاعات و لابی می باشد. برای تماس با رویال و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با رویال جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۳۰- خانه معماری هوما از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با خانه معماری هوما و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خانه معماری هوما جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۳۱- ولو سازه از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان و بازسازی نما می باشد. برای تماس با ولو سازه و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ولو سازه جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی ساختمان
 

۳۲- دکوراسیون گلد از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با دکوراسیون گلد و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با دکوراسیون گلد جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۳۳- گروه بازسازی بلورچی از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با گروه بازسازی بلورچی و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه بازسازی بلورچی جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۳۴- خوش‌سازان از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با خوش‌سازان و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خوش سازان جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی آپارتمان
 

استعلام هزینه بازسازی آپارتمان

۳۵- دکوراسیون دیزاین از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با دکوراسیون دیزاین و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با دکوراسیون دیزاین جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۳۶- نوین بازسازی از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با نوین بازسازی و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نوین بازسازی جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۳۷- شرکت فردا سازان واحد از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با شرکت فردا سازان واحد و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با فردا سازان واحد جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان
شرکت بازسازی منزل
 

۳۸- شرکت مهندسین اقلیم سازان از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با شرکت مهندسین اقلیم سازان و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با اقلیم سازان جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۳۹- فراتاب تکنیک از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با فراتاب تکنیک و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با فراتاب تکنیک جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۴۰- خدمات گروه نرگس از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان و بازسازی نما می باشد. برای تماس با خدمات گروه نرگس و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خدمات گروه نرگس جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان
شرکت بازسازی آپارتمان
 

۴۱- خدمات ساختمانی مقیمی از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با خدمات ساختمانی مقیمی و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خدمات ساختمانی مقیمی جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۴۲- خوارزم سازه از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با خوارزم سازه و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خوارزم سازه جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۴۳- گروه ساختمانی سیمرغ از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با گروه ساختمانی سیمرغ و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه ساختمانی سیمرغ جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان
متوسط هزینه بازسازی آپارتمان
 

۴۴- شرکت ابنیه طراحان نصر از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با شرکت ابنیه طراحان نصر و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ابنیه طراحان نصر جهت براورد قیمت بازسازی ساختمان

هزینه بازسای اپارتمان

۴۵- ایمن ساز تهران از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان و بازسازی نما می باشد. برای تماس با ایمن ساز تهران و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایمن ساز تهران جهت براورد قیمت بازسازی ساختمان

۴۶- پردیس سازه از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با پردیس سازه و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پردیس سازه جهت براورد قیمت بازسازی ساختمان
هزینه بازسازی خانه قدیمی
 

۴۷- موسسه فنی ساختمانی شهرسازان از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با موسسه فنی ساختمانی شهرسازان و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با موسسه فنی ساختمانی شهرسازان جهت براورد قیمت بازسازی ساختمان

۴۸- فنستا از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با فنستا و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با فنستا جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۴۹- ساخت و ساز از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با ساخت و ساز و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ساخت و ساز
متوسط هزینه بازسازی آپارتمان
 

۵۰- گروه خدمات ساختمانی سون از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با گروه خدمات ساختمانی سون و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه خدمات ساختمانی سون

۵۱- سامان پیشه ثمین از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با سامان پیشه ثمین و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سامان پیشه ثمین جهت براورد هزینه بازسازی ساختمان

۵۲- تهران پایپر از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با تهران پایپر و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تهران پایپر

۵۳- خدمات ساختمانی تهران از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با خدمات ساختمانی تهران و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خدمات ساختمانی تهران

۵۴- شرکت طراحان پرگاس نامدار از شرکت های بازسازی فعال در تهران است. خدمات این شرکت شامل بازسازی کامل آپارتمان می باشد. برای تماس با شرکت طراحان پرگاس نامدار و اطلاع از هزینه بازسازی آپارتمان و سایر خدمات این شرکت، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت طراحان پرگاس نامدار

برای مطالعه بیشتر:

بازسازی آشپزخانه

بازسازی نما

بازسازی خانه های قدیمی

هزینه بازسازی آپارتمان

دادخواست فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

صفر تا صد مشارکت در ساخت

کمیسیون مشارکت در ساخت

قرارداد مشارکت در ساخت زمین

نکات مهم در قرارداد مشارکت ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.66 ( 5 نظر)

۱۵ نظر

  1. بسیار سپاس گزارم که به صورت کامل و جامع تونستین اطلاعاتی در مورد هزینه بازسازی آپارتمان به من بدین خیلی خیلی از سایتتون استفاده کردم مرسی واقعا

  2. برای باز سازی خونمان یه شرکتی بهم معرفی کنید که هزینش برام کم دربیاد

  3. سلام مطالب رو که خوندم دیدم که همه شرکت های معرفی شده در زمینه بازسازی آپارتمان نمایندگی شون در شهر تهرانه ، یعنی این شرکت ها فقط فعالیت شود در زمینه بازسازی آپارتمان محدود به شهر تهران میشه یا می تونن در سایر استان های کشور هم پروژه های بازسازی رو عهده بگیرن!!

  4. سلام هزینه بازسازی آپارتمان به چه عواملی بستگی داره؟
    آیا برای بازسازی آپارتمان قرارداد بسته میشه که مالک باید یه مقدار مبلغی رو پرداخت کنه و بعد شرکت ها یا تیم بازسازی ساختمان بر اساس اون مبلغ پرداختی وسایل و تجهیزات رو تهیه می‌کنند که چه مدل و چه کیفیتی داشته باشه یا نه اول وسایل تهیه و کار بازسازی آپارتمان انجام میشه بعد کل هزینه هایی که برای بازسازی آپارتمان انجام شده رو از مالک آپارتمان میگیرند؟

  5. منظور از بازسازی آپارتمان باز سازی داخلی هست یا نمای ساختمان هم از نو کار میشه

  6. سلام هزینه بازسازی دو واحد آپارتمان در تهران حدودا چقدره؟

  7. سلام هزینه بازسازی آپارتمان رو از روی چه مواردی محاسبه می کنید؟

  8. من دنبال یه شرکت بودم برای بازسازی خونه‌م. خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم و این همه انتخاب دارم. ممنون از شما.

  9. هزینه بازسازی آپارتمان چهار طبقه در تهران با زیربنای ۲۵۰ متر دو واحدی چقدر میشه حدودا؟ بازسازی فقط نازک کاری، نقاشی و کابینت و کاشی و کف
    متشکر

  10. سلام، بازسازی واحد هفتاد متری به طور کامل چقد میشه حدودا؟ از شما قیمت بگیرم یا این شرکتا؟ کدومش بهتره؟