استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمایندگی اعلام حریق سنس

قبل از بحث و بررسی نمایندگی اعلام حریق سنس مختصر توضیحی در خصوص این شرکت و محصولات آن خواهیم داد. SENS نام تجاری ثبت شده شرکت فن آوری سانا پژوهش گستر می باشد که محصولات خود را با این نام به بازار عرضه می نماید. این شرکت از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه تولید و توزیع سیستمهای اعلان حریق کانونشنال آغاز و امروزه با تولید سیستم های اعلان حریق آدرس پذیر توانسته است خود را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی در این عرصه تبدیل نماید.

طراحی زیبا، کیفیت خوب و مطمئن تجهیزات، داشتن تائیدیه سازمان آتش نشانی، حمایت از تولیدات ایرانی، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمت ارزان، این ها فاکتورهایی هستند که باعث گردیده تا شرکت عمران مدرن به عنوان نمایندگی اعلام حریق سنس فعالیت کند و محصولات اعلام حریق سنس را به کاربران عزیز ارائه نماید.

با توجه به تنوع و کاربردهای سیستم اعلام حریق قیمت آن ها متفاوت می باشد، اما عمران مدرن به عنوان نمایندگی فروش الام حریق سنس با توجه به موارد اقتصادی کشور، علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت بالا محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کند. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

نمایندگی فروش اعلام حریق سنس

نمایندگی فروش اعلام حریق سنس مستقر در مجموعه عمران مدرن با ارسال سریع و امن سفارشات شما عزیزان به سراسر کشور و تضمین بهترین قیمت در خدمت شما مشتریان محترم می باشد.

همانطور که گفتیم محصولات اعلام حریق سنس به تایید و گواه سازمان اتش نشانی یکی از بهترین سیستم های تولیدی هشدار در برابر آتش سوزی است که در شهر تبریز ( قطب تولید اعلام حریق کشور ) با بالاترین استاندارد ها تولید می شود.

نمایندگی اعلام حریق سنس
تجهیزات سیستم اعلام حریق

یکی از موارد مهم در خرید تجهیزات اعلام حریق، خرید از نمایندگی های معتبر است. برخی فروشندگان به عنوان نماینده اعلام حریق سنس فعالیت می کنند اما با ارائه اجناس بی کیفیت و به ظاهر ارزان باعث ضرر و زیان مشتریان می شوند. از این رو قبل از خرید، از معتبر بودن تمایندگی اعلام حریق سنس اطمینان داشته باشید.

نمایندگی رسمی اعلام حریق سنس

همانطور که پبش تر گفتیم عمران مدرن در جایگاه نمایندگی اعلام حریق سنس (Sens) مستقر در تهران آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش تجهیزات اعلام حریق سنس به همکاران محترم و مردم عزیز است. از مهم‌ترین مزایای خرید محصولات اعلام حریق از شرکت عمران مدرن برخورداری از قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های خوبی است که به مشتریان ارائه می‌گردد. چنانچه برای خرید محصولات نیاز به مشاوره دارید، همکاران ما در بخش فروش آماده پاسخگویی به احتیاجات شما هستند.

خرید از نمایندگی اعلام حریق سنس

امروزه با بالا رفتن اهمیت سیستم های اعلام حریق در ساختمان های مسکونی و تجاری ، خرید این سیستم ها بیش از پیش مرسوم شده است. خرید از نمایندگی اعلام حریق سنس مزایای زیادی دارد. کلیه تجهیزات اعلام حریق به صورت کامل و جامع در نمایندگی های فروش اعلام حریق سنس با قیمت مناسب موجود می باشد. این موضوع عاملی است برا صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان.

از جمله تجهیزات موجود در نمایندگی اعلام حریق سنس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرکز کنترل اعلام حریق که وظیفه کنترل ورودی ها و خروجی ها را بر عهده دارد.

کنترل پنل مهم‌ترین جزء سیستم اعلام حریق است و کار آن ارتباط بین اجزاء سیستم می‌باشد. کنترل پنل سنس دارای بدنه‌ای از جنس ABS است و می‌توان آن را به‌صورت توکار و روکار نصب کرد. مزیت این پنل این است که می‌توان روی آن ۲۰ دتکتور در هر زون نصب کرد و در صورت نیاز می‌توان برخی از زون‌ها را حذف کرد.

تجهیزات ورودی نظیر انواع دتکتورهای دود، حرارت، گاز، شعله، شستی اعلام حریق و… و انواع تجهیزات هشداردهنده نظیر آژیر اعلام حریق، فلاشر و… نیز جزیی از سیستم اعلام حریق هستند.

دتکتور اعلام حریق یکی از اجزاء این محصول است که سنسورهای آن به دود و حرارت حساس است و آتش‌سوزی در محیط را شناسایی می‌کند. به‌ طور کلی سنسورها به دو نوع دودی و حرارتی تقسیم می‌شوند و می‌توان آن‌ها را جداگانه یا به‌صورت ترکیبی نصب کرد.

نمایندگی اعلام حریق سنس
آژیر اعلام حریق

شاسی نیز یکی از اجزاء اعلام حریق است که پس از خطر احتمالی و فشار دادن آن می‌توان تمامی اجزاء ساختمان، حتی افرادی که در راهروها قرار دارند را از وقوع حریق مطلع کرد. شاسی برای محیط‌های بزرگ مناسب است و نصب آن اختیاری می‌باشد.

برای مطالعه بیشتر:

شرکت زیتکس اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

کلید اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق آدرس پذیر

اعلام حریق زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق آریاک

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

کنترل پنل اعلام حریق زیتکس

دتکتور دودی زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق سنس

نمایندگی اعلام حریق زتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)