استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کاتالوگ اعلام حریق زیتکس

کاتالوگ اعلام حریق زیتکس
کاتالوگ اعلام حریق زیتکس

اعلام حریق زیتکس یکی از بهترین برندهای اعلام حریق ایرانی می باشد که کار خود را از سال ۱۳۸۶ در تبریز آغاز کرده است. محصولات زیتکس بر اساس استاندارد EN 54 طراحی و تولید شده و در بین محصولات ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. در این مقاله لینک دانلود کاتالوگ اعلام حریق زیتکس در اختیار شما قرار داده شده است. برای دریافت دفترچه اعلام حریق زیتکس به انتهای مقاله مراجعه نمایید.

دفترچه اعلام حریق زیتکس

برند زیتکس در سال ۱۳۸۶ تجهیزات اعلام حریق کانونشنال را روانه بازار کرد. سپس موفق به تولید تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر شد. زیتکس به عنوان اولین برند دریافت کننده تاییدیه تجهیزات اعلام حریق توسط سازمان آتش نشانی شناخته می شود.

دفترچه اعلام حریق زیتکس در انتهای این مقاله قرار داده شده است. انواع محصولات برند زیتکس در کاتالوگ اعلام حریق زیتکس آورده شده است. برای آشنایی بیشتر با شرکت زیتکس و محصولات اعلام حریق آن می توانید کاتالوگ اعلام حریق زیتکس را مشاهده نمایید.

دانلود کاتالوگ اعلام حریق زیتکس

برای دانلود کاتالوگ اعلام حریق زیتکس روی لینک زیر کلیک نمایید.

زیتکس جزو تولید کننده های برتر محصولات اعلام حریق ایرانی می باشد. این برند به لطف تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به جایگاه ویژه ای در بازار ایران دست پیدا کرده است. محصولات برند زیتکس مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشد. در نتیجه برای تجهیز کردن ساختمان و مجموعه خود به سیستم اعلام حریق می توانید از محصولات زیتکس استفاده نمایید.

برای مطالعه بیشتر:

سامانه اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سیستم هشدار حریق

سامانه اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سیستم هشدار حریق

بیم دتکتور چیست

کاتالوگ سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق متعارف

دستگاه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!