استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

برای بررسی لیست قیمت اعلام حریق زیتکس و عوامل موثر بر آن ابتدا بهتر است بدانیم سیستم اعلام حریق چیست و چه کاربردی دارد. سیستم اعلام حریق یک سیستم ایمنی است که طراحی شده است تا در صورت وقوع حریق، به صورت خودکار یا از طریق دستور دستی، افراد را به خطر وجود حریق اطلاع‌رسانی کند. این سیستم‌ها با استفاده از اجزای مختلفی نظیر دتکتورها، آژیرها، کنترل پنل مرکزی و سایر تجهیزات، اقدام به تشخیص حریق و اعلام آن می‌نمایند.

سیستم اعلام حریق زیتکس یکی از بهترین برند های اعلام حریق تولید داخل (ایران) می باشد و در دو نوع سیستم اعلام حریق متعارف زیتکس و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس فعالیت می کند. لازم به ذکر است سیستم اعلام حریق زیتکس دارای تاییدیه آتش نشانی می باشد.

محصولات اعلام حریق زیتکس در بین سایر برندهای ایرانی بالاترین کیفیت را دارد. همچنین کمترین خرابی و آلارم کاذب را در مقایسه با نمونه‌های تولید داخل دارد. لیست قیمت اعلام حریق زیتکس در مقایسه با نمونه‌های ایرانی اندکی بالاتر است.

هر یک از اجزای سیستم اعلام حریق زیتکس در مدل های مختلفی موجود و به بازار عرضه می شوند. تغییر هر یک از مدل ها بر لیست قیمت زیتکس تاثیرگذار است. در ادامه تاثیر نوع شستی اعلام حریق بر لیست قیمت اعلام حریق زیتکس بررسی شده است.

لیست قیمت زیتکس

تجهیزات اعلام حریق زیتکس  گواهی‌نامه‌ های بین ‌المللی مثل ISO9001 و ISO 2008 را دارند. همینطور گواهی نامه های معتبر دیگر از هلند، ایتالیا و انگلستان دریافت نموده اند. این موضع مهر تاییدی بر کیفیت بالای اعلام حریق زیتکس است که همیشه مورد استقبال کارشناسان فنی و مورد اعتماد مصرف کنندگان بوده‌ است.

لیست قیمت زیتکس
انواع دتکتور اعلام حریق

کلیه محصولات اعلام حریق زیتکس در برابر لرزش و ضربه از مقاومت خوبی برخوردارند. همچنین مدارات الکترونیکی با تکنولوژی SMD و بر اساس استاندارد EN54 طراحی شده اند. در نتیجه در مقایسه با سایر برند های ایرانی از کیفیت بیشتری برخوردار است، متقابلا هزینه آنها از کمی بالاتر از سایر رقبای وطنی‌شان است. به علاوه تفاوت قیمت در سیستم‌های متعارف و آدرس پذیر همواره وجود دارد و زیتکس هم از این بابت احتمالا مستثنی نخواهد بود. اما فراموش نکنید که لیست قیمت زیتکس قظعا در مقایسه با نمونه‌های اروپایی اقتصادی‌تر و مناسب‌تر است.

اعلام حریق زیتکس را میتوانید در انواع ساختمان های مسکونی یا تجاری، مکان های تفریحی، موزه ها و… نصب کرده و از آن استفاده کنید.

تاثیر نوع شستی بر لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

همانطور که قبلا گفتیم هر یک از اجزای سیستم اعلام حریق بر لیست قیمت زیتکس تاثیرگذار است. یکی از اجزای سیستم اعلام حریق شستی نام دارد. شستی در سیستم‌های اعلام حریق به عنوان یک عنصر اساسی و حیاتی مطرح می‌شود. در ادامه تاثیر نوع شستی را بر لیست قیمت اعلام حریق زیتکس بررسی شده است.

شستی اعلام حریق زیتکس در انواع زیر برای سیستم زیتکس موجود است:

شستی زیتکس مدل ZI-CP 85: سیستم اعلام حریق آن متعارف، ریست ناپذیر و نصب روکار و توکار دارد.

شستی زیتکس مدل ZI-CP 86: سیستم اعلام حریق متعارف، ریست پذیر و نصب روکار و توکار دارد.

شستی زیتکس مدل ZI-CP 95: سیستم اعلام حریق متعارف، ریست پذیر، دارای کلید ریست و نصب روکار

شستی زیتکس مدل ZX-CP 4000 AD: سیستم اعلام حریق آدرس پذیر، دارای طلق و شیشه محافظتی. دارای شستی ریست پذیر و نصب روکار و توکار دارد.

با توجه به مدل ها و انوا مختلف شستی قیمت آن ها نیز با هم متفاوت است. به عنوان مثال قیمت شستی ZX-CP 4000 AD از سایرین بیشتر است و لیست قیمت اعلام حریق زیتکس که در آن از این مدل شستی استفاده شد بالاتر خواهد بود.

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس
شستی اعلام حریق زیتکس

استعلام لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

با توجه به مواردی که تاکنون بررسی شده است نتیجه میگیریم که نوع و مدل تک تک اجزای سیستم الام حریق بر لیست قیمت زیتکس تاثیر مستقیم دارند. از این رو امکان اعلام دقیق قیمت سیستم اعلام حریق وجود ندارد و بهترین روش برای اطلاع از قیمت، تماس با کارشناسان فروش عمران مدرن است. به این صورت کارشناسان علاوه بر راهنمایی مشتریان در زمینه انتخاب اجزای مناسب برای سیستم اعلام حریق مورد نظر در پروژه لیست قیمت اعلام حریق زیتکس را به صورت دقیق برای شما محاسبه خواهند کرد.

مزایای اعلام حریق زیتکس

اعلام حریق زیتکس هر گونه دود و یا حرارت را در تمامی نقاط ساختمان تشخیص داده و آدرس دقیق وقوع حادثه را به مرکز کنترل گزارش می کند. این آدرس ها می تواند شامل تک تک اتاق های یک ساختمان مسکونی، هتل و .. باشد.

در سیسم اعلام حریق زیتکس آدرس پذیر هریک از تجهیزات آدرس مخصوص خود را دارند. اگر آلارمی از تجهیزات متصل به دستگاه مرکزی ارسال شود، مکان دقیق به واسطه آدرسی که دارد مشخص می شود. به عنوان مثال اگر اتاق خواب واحد دهم طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی دچار حریق شود در دستگاه مرکزی آدرس دقیق نمایش داده می شود. در واقع اعلام حریق آدرس پذیر در ساختمان های بزرگ و برج های تجاری و مسکونی کاربرد زیادی دارد.

لیست قیمت زیتکس در مدل ها متعارف و آدرس پذیز تفاوت زیادی دارد . این موضوع به پیچیدگی سیستم های آدرس پذیر برمی گردد. سیستم های اعلام حریق متعارف در برج ها و مراکز تجاری چند طبقه هیج کاربردی ندارند .

برای مطالعه بیشتر:

شرکت زیتکس اعلام حریق

سامانه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

اعلام حریق ایرانی

کلید اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق آدرس پذیر

اعلام حریق زیتکس

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

کنترل پنل اعلام حریق زیتکس

دتکتور دودی زیتکس

نمایندگی اعلام حریق آریاک

نمایندگی اعلام حریق زتا

ریموت اندیکاتور زیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)