استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمایندگی اعلام حریق آریاک

عمران مدرن، با افتخار یک نمایندگی اعلام حریق آریاک است. اعلام حریق آریاک یکی از بهترین برندها در این زمینه می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ شروع کرده و با عنوان شرکت آریاک الکتریک در سال ۱۳۷۵ به ثبت رسید. این شرکت دارای گواهینامه تولید از وزارت صنایع می باشد.

محصولات شرکت آریاک بسیار با کیفیت بوده و با داشتن آزمایشگاه های تخصصی و کادر متخصص و مجرب محصولات این شرکت نزد کارشناسان فنی و همچنین مصرف کنندگان بسیار محبوب می باشد. زیرا علاوه بر طراحی زیبا محصولات از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است تا جایی که محصولات خود را به ایران و کشورهای همسایه صادر میکند.

با توجه به رضایت مندی بالای مشتریان از این برند، شرکت های زیادی به عنوان نمایندگی اعلام حریق آریاک فعالیت می کند. همانطور که گفتیم عمران مدرن نیز یک نمایندگی اعلام حریق آریاک است که محصولات این برند را با بهترین قیمت عرضه می کند.

نمایندگی اعلام حریق آریاک موظف است تنوع کاملی از محصولات آریاک را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه شرایط اعطای نمایندگی اعلام حریق آرباک گردآوری شده ست.

شرایط اعطای نمایندگی اعلام حریق آریاک

شرایط اعطای نمایندگی برای هر شرکتی ممکن است متفاوت باشد و بستگی به نوع فعالیت، صنعت، ویژگی‌های بازار، سیاست‌های شرکت، و اقتصادیات محلی داشته باشد. شرایط اعطای نمایندگی اعلام حریق آریاک به شرح زیر است:

استقرار مالی: توانایی مالی نماینده برای تأمین نیازهای مالی خود و اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی و فروش.

تجربه و دانش: داشتن تجربه یا دانش در زمینه فعالیت مرتبط به محصولات یا خدماتی که نمایندگی برآورده می‌کند.

توانایی‌های بازاریابی و فروش: داشتن توانایی‌های بازاریابی و فروش مناسب برای ترویج محصولات یا خدمات.

امتیازات و شرایط مالی: تعیین امتیازات و شرایط مالی مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش.

توافقنامه نمایندگی: امضاء توافقنامه نمایندگی که شرایط و مقررات مربوط به هر دو طرف را تعیین کند.

نمایندگی اعلام حریق آریاک بهتر است حداقل سه مورد از شرایط فوق را دارا باشد.

بهترین نمایندگی اعلام حریق آریاک

امروزه با توجه به اهمیت بحث اعلام حریق و اهمیت استفاده از آن در ساختمان های مسکونی، پیمانکاران و سازندگان ساختمان های مسکونی و تجاری دنبال بهترین نمایندگی اعلام حریق هستند. خرید از نمایندگی های معتبر احساس امنیت بالایی برای خریداران ایجاد می کند. نمایندگی اعلام حریق معتبر باید لیست کاملی از تجهیزات اعلام حریق را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم کند.

امروزه در بازار مدل های بی کیفیت و تقلبی زیادی موجود است. برخی از فروشندگان به عنوان نمایندگی اعلام حریق آریاک فعالیت می کنند و اداعای قیمت کمتر را دارند. این در حالیست که جنس های بی کیفیت و تقلبی را به فروش می رسانند. همین موضوع دلیل محکمی برای خرید از نمایندگی های معتبر و شناخته شده است.

عمران مدرن به عنوان یکی از نمایندگی های اعلام حریق آریاک فعالیت می کند. برای خرید هر کدام از جهیزات اعلام حریق می توان به کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

خرید از نمایندگی اعلام حریق آریاک

سیستم های اعلام حریق آریاک با توجه به فروش بالا و برای دسترسی راحتر برای شما عزیزان نمایندگان فروشی را انتخاب کرده که یکی از این نماینده ها شرکت عمران مدرن بوده که برای اطلاع از قیمت دستگاه اعلام حریق آریاک می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با توجه به زیاد شدن وسایل در منزل و سایر مکان مثل ادارات و یا اماکن تجاری و کارخانه ها و… یکی از بهترین روش ها برای نگهداری از جان و مال خود نصب کردن اعلام حریق در این محیط ها می باشد زیرا سیستم اعلام حریق آریاک به محض شناسایی کردن آتش سوزی، دود و مونوکسید از طریق آژیرهای خود افرادی که در آن مکان حضور دارند را با خبر می کند و می تواند موجب جلوگیری از آتش سوزی و مهار آتش سوزی و حفظ جان سایر افراد گردد. در زمان های قدیم سیستم اعلام حریق آریاک بیشتر برای ادارات و کارخانه های بزرگ مورد استفاده بود ولی چند سالیست که محصولات این شرکت برای منازل نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

برای خرید سیستم اعلام حریق آریاک با نمایندگی اعلام حریق آریاک، عمران مدرن در تماس باشید.

نماینده رسمی اعلام حریق آریاک

مجموعه عمران مدرن با افتخار نمایندگی فروش مستقیم محصولات اعلام حریق آریاک را به خود اختصاص داد. این مجموعه در حال حاضر با ارایه خدمات نوین در فروش و تخفیفات ویژه برای مشتریان آمادگی خود را جهت ارسال محصولات از طریق خرید اینترنتی و یا ثبت سفارش اعلام میدارد.

از ویژگی های سیستم های اعلام حریق آریاک می توان به امکانات غیرفعال‌کردن یک یا چند زون به دلخواه اشار کرد. همچنین اعلام حریق آریاک دارای تایمر تاخیر آلارم، قابلیت اضافه کردن خروجی آژیر مخصوص هر زون، قابلیت تشخیص قطعی یا اتصالی بین مدارها و پنل مرکزی، قابلیت برقراری تماس با نزدیک‌ترین آتش‌نشانی است.

اعلان حریق آریاک شارژر کنترل‌شده برای باتری‌ها، توانایی تامین برق مرکز کنترل در صورت قطعی برق، دارای نمایشگر وضعیت تغذیه و تغذیه کمکی ۲۴ ولتی دارند.

این سیستم اعلام حریق برای کاهش تلفات جانی و خسارت های ناشی از حریق به کار می رود که با توجه به قراردادی که بین شرکت آریاک و بیمه البرز بسته شده در صورتی که عملیات نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق، مورد تایید کارشناسان یا نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش این شرکت بوده و اطلاعات نصب بموقع به این شرکت تحویل گردد، از تاریخ نصب به مدت دو سال تحت پوشش بیمه البرز دربرابر خسارات ناشی از عملکرد ناصحیح سیستم اعلام حریق آریاک می باشد.

برای مطالعه بیشتر:

شرکت زیتکس اعلام حریق

سامانه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

کلید اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق آدرس پذیر

اعلام حریق زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق آریاک

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

کنترل پنل اعلام حریق زیتکس

دتکتور دودی زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق سنس

نمایندگی اعلام حریق زتا

نمایندگی اعلام حریق سنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)