استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

اعلام حریق ایرانی

اعلام حریق ایرانی
اعلام حریق ایرانی

سیستم‌های اعلام حریق ایرانی نیز مانند سایر کشورها دارای مشخصات و ویژگی‌های خود هستند. این سیستم‌ها به منظور ایمنی و پیشگیری از حریق در ایران و در ساختمان‌های مختلف استفاده می‌شوند. در ایران، تولید کنندگان مختلفی در زمینه اعلام حریق فعالیت می کنند.

به طور کلی سیستم اعلام حریق، به مجموعه ‌ای از قطعات الکترونیکی گفته می ‌شود که وظیفه آن آشکارسازی حریق در اماکن مختلف می باشد. برای تشخیص حریق از اثرات سه گانه آن یعنی دود، حرارت و شعله استفاده می شود. اعلام حریق ایرانی معرف بهترین برند های فعال در این حوزه است. از جمله برند های اعلام حریق ایرانی قعال در حوزه اعلام حریق می توان به زیتکس، آریاک، آنا و … می توان اشاره کرد.

خرید سیستم اعلام حریق ایرانی
محصولات اعلام حریق

قیمت سیستم اعلام حریق ایرانی نسبت به نمونه های خارجی کمتر است. همین موضوع عاملیست که تقاضای افراد مختلف را برای خرید برند های اعلام حریق ایرانی بیشتر کرده است. برای سفارش و استعلام قیمت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

بهترین برند اعلام حریق ایرانی

یکی از سیستم‌های اعلام حریق معتبر در ایران، سیستم اعلام حریق زیتکس است. این برند ایرانی اولین مورد تأیید صلاحیت توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران را به خود اختصاص داده است و همچنین به مجموعه‌ای از گواهی‌نامه‌ها و تاییدیه‌های بین‌المللی و اروپایی افتخار دارد. اعلام حریق ایرانی زیتکس به نسبت کیفیت بالایی که دارد از قیمت نسبتا خوبی برخوردار است.

قیمت سیستم اعلام حریق ایرانی
محصولات اعلام حریق برند زیتکس

یکی دیگر از برندهای اعلام حریق ایرانی موجود در بازار، سایبان نام دارد. این برند قدیمی با به بهره گیری از بهترین سیستم های اعلام حریق دنیا توانسته قسمت بزرگی از سیستم اعلام حریق ایرانی را در دست گیرد.

شرکت فناوری سانا پژوهش گستر با نام تجاری سنس با ۲۳ سال فعالیت یکی دیگر از برند های معتبر اعلام حریق ایرانی است. این شرکت فعالیت خود را در شهر تبریز آغاز کرده است. این برند ایرانی سیستم اعلام حریق به دلیل استفاده از یهترین و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا در ساخت محصولات خود از محبوبیت زیادی بین مشتریان برخوردار است.

قیمت سیستم های اعلام حریق ایرانی

قیمت کنترل پنل جزیی از سیستم اعلام حریق برند آریاک مدل ACT-AFC و گارانتی ۲ ساله، ۳۰۵۰۰۰۰ تومان است. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت کنترل پنل جزیی از سیستم اعلام حریق برند آریاک مدل ACT-AFC و گارانتی ۲ ساله، ۳۱۰۰۰۰۰ تومان است. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت کنترل پنل جزیی از سیستم اعلام حریق برند آریاک مدل ACT-AFC و گارانتی ۲ ساله، ۳۳۰۰۰۰۰ تومان است. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت کنترل پنل جزیی از سیستم اعلام حریق ایرانی برند آریاک مدل ACT-AFC و گارانتی ۲ ساله، ۳۵۰۰۰۰۰ تومان است. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت آژیر جزیی از سیستم اعلام حریق برند آریاک مدل AMS-24 و گارانتی ۲ ساله، ۱۹۰۰۰۰ تومان است. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت آژیر جزیی از سیستم اعلام حریق ایرانی برند آریاک مدل AMS-220 و گارانتی ۲ ساله، ۱۸۹۰۰۰ تومان است. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت آژیر جزیی از سیستم اعلام حریق ایرانی برند آریاک مدل ۲۴-APS و گارانتی ۲ ساله، ۱۶۰۰۰۰ تومان است. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

اعلام حریق ایرانی
فلاشر اعلام حریق برند آریاک

خرید سیستم اعلام حریق ایرانی و خارجی

انتخاب بین اعلام حریق ایرانی و خارجی یه موارد زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال حجم پروژه و میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته شده است از موارد مهم به شمار می روند. پر واضح است قیمت سیستم های اعلام حریق خارجی بیشتر از مدل های ایرانی مشابه است. عمران مدرن به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه ی سیستم اعلام حریق ایرانی و خارجی است که بهترین برند های ایرانی و خارجی را با نازلترین قیمت به مشتریان خود معرفی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

سیستم اطفا حریق ساختمان

اطفا حریق اتاق سرور

انواع مانیتور آتش نشانی

اینترفیس اعلام حریق چیست

سیستم اعلام حریق متعارف چیست

شستی اعلام حریق چیست

سیستم اعلام حریق صنعتی

قطع سیستم اعلام حریق

نصب سیستم اعلام حریق

طراحی سیستم اطفا حریق

سیستم اعلام حریق هوشمند

سامانه اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سیستم هشدار حریق

دستگاه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

نمایندگی اعلام حریق

اعلام حریق ارزان

اعلام حریق زیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!