استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمایندگی اعلام حریق زتا

اعلام حریق زتا در ایران یکی از معروف ترین سیستم های موجود در بازار محسوب می شود که با شرکت انگلیسی ‌GLT Exports همکاری می کند. محصولات این شرکت در سال ۱۹۸۵ با نشان تجاری Zeta به بازار عرضه شده اند. حوزه فعالیت این کمپانی طراحی و تولید سیستم های آتش نشانی می باشد و نمایندگی های بسیاری در سراسر جهان در زمینه عرضه و نصب سیستم اعلام حریق زتا مشغول فعالیت هستند. عمران مدرن، با افتخار یک نمایندگی اعلام حریق زتا است.

نمایندگی های اعلام حریق زتا باید کلیه ی تجهیزات اعلام حریق را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند. امروزه یکی از دغدغه های اصلی کاربران زمینه اعلام حریق دسترسی به تجهیزات کامل و جامع اعلام حریق و در عین حال قیمت مناسب است، رفع این نیازها در نمایندگی های زتا صورت می گیرد. برخی نمایندگی های اعلام حریق زتا برای جذب مشتری تخفیف های خوبی به مشتریان می دهد. بهترین نمایندگی اعلام حریق زتا با توجه به میزان رضایت مشتریان معرفی می شود. حس رضایتمندی با قیمت مناسب و تجهیزات کامل و جامع در مشتری پدید می آید.

لازم به ذکر است که اجزای تشکیل دهنده سیستم اعلام حریق ‌زتا که از نمایندگی اعلام حریق زتا تهیه می شود شامل پنل مرکزی و تجهیزات کشف حریق (آژیرها، هشدار دهنده ها، دتکتورها) می باشد. این اجزاء به صورت موازی توسط یک تجهیز مشخص کننده انتهای خط و یک جفت سیم متصل شده اند. بهتر است بدانید که این مدل جهت استفاده در ساختمان های کوچک ایده آل و مناسب است.

نمایندگی زتا

اعلام حریق زتا به دلیل ظاهر زیبا در تمام اماکن تجاری،اداری و صنعتی قابل استفاده است و از طرفی به دلیل مورد تائید بودن سازمان آتش نشانی مشتریان با اطمینان خاطر از محصولات اعلام حریق زتا استفاده می کنند. کمپانی زتا همواره به دنبال نیازهای بازار بوده و در صورت نیاز به تغییرات در محصولات تولیدی خود تغییر اعمال می کند. در این کمپانی بخش زیادی از سود حاصل برای توسعه محصولات صرف می شود. در کمپانی زتا تیم متخصص طراحان با تجربه برای تولید کنترل پنل اعلام حریق زتا در حال فعالیت می باشند . این کمپانی هم اکنون تولیدات سیستم های هشدار های امر صوتی، سیستم اعلام حریق و سیستم تشخیص گاز های قابل احتراق و منوکسید کربن را انجام می دهد.

فروش تجهیزات اعلام حریق در نمایندگی زتا

پنل مرکزی، سنسورهای چشمی و دتکتورها (دتکتور دود و حرارتی)، آژیر اعلام حریق و سیستم هشدار دهنده، چراغ،شستی اعلام حریق، باطری از اجزای مهم اعلام حریق زتا می باشد. پنل مرکزی در سیستم اعلام حریق زتا تهیه شده از نمایندگی اعلام حریق زتا که به شبکه برق اصلی متصل شده است دارای چراغ های LED و چشمک زن می باشد که وظیفه این قسمت از سیستم کنترل و اعلام حریق است.

نمایندگی اعلام حریق زتا

در واقع این چراغ ها با چشمک زدن وجود خطر و آتش را توسط آژیر به خوبی هشدار می دهند. همچنین پنل این سیستم اعلام حریق زتا تهیه شده از نمایندگی زتا دارای ۲ عدد باطری ۱۲ ولت است. سیستم اعلام حریق زتا از نظر اقتصادی بسیار به صرفه و ارزان می باشد.

عمران مدرن به عنوان یکی از نمایندگی های اعلام حریق زتا کلیه تجهیزات مورد نیاز یک سیستم اعلام حریق را باقیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان محترم می توانند برای ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایند.

شرایط اعطای نمایندگی اعلام حریق زتا

شرایط اعطای نمایندگی اعلام حریق زتا یا نمایندگی فروش برای سیستم‌های اعلام حریق می‌تواند بسته به تصمیمات و قوانین هر شرکت تولید کننده متفاوت باشد. اما در کل، برخی از شرایط معمولاً مطرح می‌شوند:

تجربه در صنعت: بسیاری از شرکت‌های تولید کننده سیستم‌های اعلام حریق زتا از نمایندگی خود انتظار دارند که تجربه و دانش کافی در زمینه اعلام حریق داشته باشند. این شامل دانش فنی، فهم از تجهیزات مختلف و تجربه در ارائه خدمات پس از فروش می‌شود.

زیرساخت فروش: شرکت تولید کننده ممکن است انتظار داشته باشد که نمایندگی اعلام حریق زتا توانمندی در برقراری و مدیریت زیرساخت فروش خود داشته باشد. این شامل ایجاد شبکه توزیع، نقطه‌های فروش و خدمات پس از فروش موثر می‌شود.

پشتیبانی فنی: نمایندگی زتا اغلب مسئولیت پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش را بر عهده دارند. بنابراین، داشتن توانمندی در ارائه پشتیبانی و خدمات مورد نیاز است. عمران مدرن به عنوان یکی از نمایندگی های زتا از بهترین پشتیبانی ها و خدمات پس از فروش برخوردار است.

پیشنهادات بازاریابی: نمایندگی اعلام حریق زتا باید قادر به ارائه پیشنهادات بازاریابی و استراتژی‌های فروش مؤثر باشد تا به ترویج محصولات شرکت تولید کننده کمک کند.

عمران مدرن نماینده سیستم اعلام حریق Zeta

همانطور که پیش تر گفته شد عملکرد سیستم اعلام حریق زتا برای مطلع کردن افراد از آتش سوزی و حریق است. سیستم های اعلام حریق زتا در بین مشتریان از اهمیت یادی برخوردار هستند. از جمله مواردی که باعث محبوبیت این برند بین مصرف کنندگان است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در اعلام حریق زتا، بدون اینکه کلید طراحی شده باشد، می‌توان از طریق رمز چهاررقمی به سیستم دسترسی پیدا کرد.

این نوع سیستم به دو شکل کدگذاری و بی سیم در بازار موجود می باشد.

این سیستم با قابلیت خود امکان آزمایش دتکتورها را به‌صورت تک‌نفره فراهم می‌کند.

در سیستم اعلام حریق زتا امکان غیرفعال کردن زون‌ها و یا آژیر وجود دارد.

عمران مدرن به عنوان یکی از نمایندگی های زتا در سراسر ایران فعالیت میی کند.

نمایندگی زتا

برای مطالعه بیشتر:

شرکت زیتکس اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق آدرس پذیر

اعلام حریق زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق آریاک

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

کنترل پنل اعلام حریق زیتکس

دتکتور دودی زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق سنس

اعلام حریق ویستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)