استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ریموت اندیکاتور زیتکس

ریموت اندیکاتور زیتکس
ریموت اندیکاتور زیتکس

ریموت اندیکاتور در سیستم اعلام حریق، یک دستگاه یا پنل کوچک است که به صورت مجزا یا به عنوان یک قسمت از سیستم اعلام حریق استفاده می‌شود. این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت سیستم اعلام حریق را از فاصله دور مشاهده کنند. شرکت زیتکس یکی از ارائه دهندگان این ابزار اعلام حریق است. ریموت اندیکاتور زیتکس از کیفیت خوبی برخوردار است و خرید آن مقرون به صرفه می باشد. این مدل از محصول دارای LED های پرنور قابلیت راه اندازی توسط دتکتورهای زیتکس ظاهر شکیل و طراحی دکوراتیو دید ۳۶۰ درجه می باشد.

وظیفه اصلی ریموت اندیکاتور زیتکس در سیستم اعلام حریق نشان دادن وضعیت فعلی سیستم است. این می‌تواند شامل نمایش وضعیت آماده‌باش سیستم، نمایش زون‌هایی که حریق شناسایی شده در آنها اتفاق افتاده است، یا هر گونه اطلاعات مربوط به حالت عملکردی سیستم باشد.

ریموت اندیکاتور زیتکس معمولاً برای جلب توجه کاربران و نمایش وضعیت سیستم در مکان‌هایی که دسترسی مستقیم به پنل اصلی سیستم اعلام حریق ممکن نیست، استفاده می‌شود. به کمک این ریموت ‌ها، کاربران می‌توانند به سرعت وضعیت سیستم را مشاهده کرده و در صورت لزوم برای واکنش به موارد اضطراری، اقدام کنند.

قیمت ریموت اندیکاتور زیتکس

همانطور که می دانید قیمت تجهیزات اعلان حریق زیتکس تحت تاثیر عوامل متعددی است. ریموت اندیکاتور نیز از این موضوع مستثنا نیست و قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه مهمترین عوامل بررسی شده اند.

مشخصات فنی و عملکرد: ویژگی‌های فنی مثل کیفیت ساخت، دقت نمایش، قابلیت‌های خاص (مثلاً نمایش وضعیت‌های مختلف سیستم اعلام حریق) و عمر مفید می‌تونه به قیمت نهایی تأثیر بذارد.

سایز و طراحی: ریموت‌ اندیکاتور های کوچکتر، قابلیت‌های خاص‌تر و طراحی‌های استثنایی قیمت بیشتری دارند.

با توجه به عوامل ذکر شده نمیتوان قیمت دقیقی برای اندیکاتور زیتکس اعلام کرد. لذا بهتر است برای استعلام قیمت و خرید ریموت اندیکاتور زیتکس با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

ریموت اندیکاتور زیتکس
مشخصات فنی ریموت اندیکاتور

انواع ریموت اندیکاتور

امروزه به دلیل مجزا بودن اتاق ها و بخش های مختلف از یکدیگر برای تشخیص هر چه بهتر اعلام حریق لازم است تا در سردر هر کدام از اتاق ها و یا واحدها چراغ های اندیکاتوری نصب شود که در این میان شرکت زیتکس با گرفتن تاییدیه از طرف سازمان آتش نشانی و تولید بهترین ریموت اندیکاتور و همچنین توزیع این محصولات توسط نمایندگی های فروش تجهیزات اعلام حریق در سراسر کشور انجام این کار را بر عهده گرفته است. در حقیقت ریموت اندیکاتور زیتکس جهت اعلام دادن محل حریق به شکل آلارم هشدار خود را نشان می دهد.

ریموت اندیکاتور زیتکس مدل ZI-R 20و ریموت اندیکاتور زیتکس مدل ZI-R 80 از جمله مدل های این ابزار هستند که در شرکت زیتکس تولید می شوند. امکان سفارش ریموت اندیکاتور های زیتکس با تعداد زون های مختلفی مثل ۲،۴،۶ و… نیز وجود دارد.

ریموت اندیکاتور زیتکس مدل ZI-R 80

ریموت درب اندیکاتور زیتکس مدل ZI-R 80 از محصولات کانونشنال اعلام حریق است. این محصول بسیار کاربردی است و هنگام حریق، فلاشری که در وسط آن قرار دارد، روشن می‌شود. جنس بدنه این ریموت ABS مقاوم در برابر حرارت (Heat Resistant ABS Body) بوده و تا ۸۰+ درجه دما و ۹۵% رطوبت را تحمل می کند. کاربرد این محصول هنگامی‌ست که زون، قسمت‌های مختلفی دارد و نیاز به تشخیص دقیق‌ تر از موقعیت حریق داریم. مثلا بالای درب هر یک از واحدهای یک ساختمان این چراغ را نصب می‌کنند تا موقعیت حریق دقیق مشخص شود. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش این مدل ریموت اندیکاتور زیتکس با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید ریموت اندیکاتور زیتکس
ریموت اندیکاتور زیتکس

ریموت اندیکاتور زیتکس مدل ZI-R 20

ریموت اندیکاتور زیتکس مدل ZI-R 20 از جمله سیستم های اعلام حریق می باشد که استفاده آن در مکان هایی که تعداد محیط بسته در یک زون بیشتر می شود اهمیت زیادی پیدا می کند. همچنین در آپارتمان ها و یا هتل ها که دارای چندین اتاق می باشند می توان از این سیستم اعلام حریق استفاده کردذ. ریموت اندیکاتور زیتکس مدل ZI-R 20 دارای محدوده دمای بالایی است و می تواند رطوبت بالایی را نیز تحمل کند. این مدل ریموت اندیکاتور با انواع دتکتورهای موجود در بازار سازگاری دارد و این خود می تواند یک مزیت عالی برای آن به حساب بیاید.

کاربرد ریموت اندیکاتور اعلام حریق

روند کار کردن سیستم های اعلام حریق به این گونه است که دتکتورهای نصب شده در ساختمان به محض تشخیص حریق ، خطر را به کنترل پنل ارسال می کنند. کنترل پنل با فعال کردن فلاشر و آژیر فلاشر ساکنان را از وجود خطر با خبر می کند.

در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر هرکدام از دتکتورهای اعلام حریق یا شستی ها دارای آدرس منحصر بفرد خودشان هستند که در صورت فعال شدن هر کدام از آنها می توان محل ان را روی کنترل پنل شناسایی کرد.

این ویژگی در مورد سیستم های اعلام حریق متعارف وجود ندارد و تنها می توان به طور کلی زونی که در آن حریق رخ داده است را شناسایی کرد. بدون وجود اندیکاتور، آتش نشانان باید تمام اتاق ها را بررسی کنند در صورتی که با وجود اندیکاتور در بالای درب اتاق ها می توانند به سرعت محل دقیق حریق را تشخیص دهند.

درباره ریموت اندیکاتور زیتکس

ریموت اندیکاتور یکی از تجهیزات اصلی سیستم اعلام حریق است که در هنگام حریق، با زدن فلاشر آتش سوزی را به صورت بصری اعلام می کند. ریموت اندیکاتور های ZITEX به دلیل دارا بودن ویژگی هایی مثل: تحمل رطوبت بالا، بدنه ی مقاوم، نصب آسان، ابعاد مناسب و بسیاری مزایای دیگر سبب شده است تا در سیستم های اعلام حریق به عنوان بهترین تجهیزات اعلام حریق، نصب و به کار گرفته شود.

برای مطالعه بیشتر:

سیستم اعلام حریق سنس

شرکت سنس اعلام حریق

دتکتور دود آریاک

اعلام حریق zitex

پنل اعلام حریق آریاک

آژیر اعلام حریق آریاک

دتکتور دودی سنس

دتکتور زتا

اعلام حریق آریان

اعلام حریق ویستا

تجهیزات اعلام حریق سنس

اعلام حریق آپولو

لیست قیمت اعلام حریق آریاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 نظر)