استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

اعلام حریق زیتکس

سیستم اعلام حریق زیتکس
سیستم اعلام حریق زیتکس

یکی از معتبرترین سیستم‌های اعلام حریق ایرانی، سیستم اعلام حریق زیتکس است. زیتکس (Zitex)  اولین برند ایرانی است که توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مورد تایید صلاحیت قرار گرفته است. زیتکس بعلاوه گواهی‌نامه و تاییدیه‌های اروپایی و بین‌المللی زیادی را نیز کسب کرده است. تجهیزات اعلام حریق زیتکس Zitex دارای گواهی نامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 از توفنورد آلمان و مرکز تائید صلاحیت ایران NACI در سال ۱۳۹۱ و همینطور دریافت گواهی نامه های معتبر دیگر از هلند، ایتالیا و انگلستان است .

 محصولات اعلام حریق زیتکس سال‌ها در پروژه‌های ایمن‌سازی مورد استفاده قرار گرفته، بعلاوه محصولات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس هم از سال ۹۹ توانست تاییدیه سازمان آتش نشانی را بگیرد. این شرکت در ابتدا تنها سیستم‌های اعلام حریق متعارف تولید می‌کرد و از سال ۹۷ طراحی سیستم‌های پیشرفته‌ی آدرس‌پذیر را آغاز کرد.

شرکت زیتکس در ابتدای امر مبادرت به واردات محصولات برند زیتکس تولید کشور فنلاند و ترکیه می‌کرد. در سال ۹۴ کارخانه زیتکس در شهر تبریز تاسیس و تولید محصولات زیتکس ایران آغاز شد.

محصولات اعلان حریق زیتکس در بین سایر برندهای ایرانی بالاترین کیفیت را دارد؛ همچنین کمترین خرابی و آلارم کاذب را در مقایسه با نمونه‌های تولید داخل دارد. قیمت اعلام حریق زیتکس البته در مقایسه با نمونه‌های ایرانی اندکی بالاتر هم هست.

اعلان حریق زیتکس آدرس پذیر

دتکتور آدرس پذیر زیتکس قابلیت تشخیص دود و یا حرارت را در آدرس های منحصر به فرد دارد. این آدرس های از پیش تعریف شده برای هر واحد قابلیت معرفی آن را به عنوان فضای خطر، دارد. با وجود سیگنال های دقیق موجود بین المان های تشخیص حریق، آدرس دقیق آن را شناسایی کرده و به مرکز کنترل گزارش می دهد. این آدرس ها می تواند در اتاق های یک هتل یا واحد های مختلف یک ساختمان باشد. این امکان وجود دارد که میزان حساسیت را در دتکتور های آدرس پذیر تنظیم کرد تا باعث بروز مشکلی نشود.

دستگاه اعلام حریق زیتکس
دستگاه اعلام حریق

قیمت اعلام حریق زیتکس

قیمت اعلام حریق زیتکس و دستگاه‌های مشابه تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد. ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر محصول نقش مهمی در تعیین هزینه ایفا می‌کنند؛ محصولات با ویژگی‌های پیشرفته‌تر و قابلیت‌های بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارند. استانداردها و گواهینامه‌ها نیز نشان‌دهنده کیفیت و ایمنی محصول هستند و می‌توانند بر قیمت اعلام حریق زیتکس تأثیرگذار باشند. همچنین، تکنولوژی استفاده شده، سایز و ظاهر، سطح پیچیدگی نصب و نگهداری، برند، و تقاضا و عرضه نیز در تعیین قیمت نقش دارند. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزتر، توصیه می‌شود با عمران مدرن از نمایندگان رسمی  این شرکت تماس گرفته شود.

به طور کلی باید گفت که اعلام حریق زیتکس قیمت در مقایسه با رقبای خود مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

انواع دستگاه اعلام حریق زیتکس

در هنگام تهیه تجهیزات اعلام حریق بایستی دقت لازم را کرده و متناسب با نیاز مجموعه خریداری کرد. چرا که کارایی و عملکرد درست آن بسیار حائز اهمیت است. اعلام حریق زیتکس از مدل های متعدد برخوردار است. رایج ترین سیستم های اعلام حریق زیتکس به صورت زیر می باشد:

۱. سیستم اعلام حریق زیتکس متعارف

۲. سیستم اعلام حریق وایرلس یا بیسیم زیتکس.

۳. سیستم اعلام حریق زیتکس آدرس پذیر.

لازم به ذکر است اجزای تشکیل دهنده دستگاه اعلام حریق زیتکس متعارف و آدرس پذیر یکی بوده ولیکن در رابطه با سیستم اعلام حریق وایرلس مقداری متفاوت تر از این دو سیستم است.

از ویژگی های مشترک سیستم اعلان حریق زیتکس می توان به : مقاومت در برابر ضربه، لرزش و حریق، دارای مدارات الکترونیکی با تکنولوژی تولید  SMDبر اساس استاندارد  EN 54اشاره کرد.

مشخصات فنی سیستم اعلام حریق زیتکس

سیستم اعلام حریق زیتکس مجموعه ای که دارای چندین دستگاه نظیر دتکتور، حرارت، شعله و گاز است که با یکدیگر کار می کنند که در صورت وجود دود، آتش و سایر شرایط اضطراری آن را تشخیص داده و با صدا در آمدن از طریق آژیرها یا فلاشر اعلام حریق را به مردم هشدار می دهند.

سیستم اعلام حریق قیمت
اجزای سیستم اعلان حریق برند زیتکس

در سیستم اعلام حریق زیتکس هشدار ها به دو صورت اتوماتیک که توسط دتکتورها فعال می شوند یا به صورت دستی توسط کلید اعلام حریق زیتکس فعال می شوند.

سیستم اعلام حریق زیتکس از تکنولوژی SMD استفاده می کند و دارای دتکتورها و کنترل پنل هایی است که از بروز خطا در یک منطقه گزارش می دهد. هر پنل زیتکس قابلیت تعریف چندین زون را دارد پنل های اعلام حریق متعارف جریان بسیار کمی را از خود عبور می دهند. اما در صورت بروز شرایط حریق و آشکار سازی، جریان عبوری از آنها بنا به نوع تابلوی کنترل مرکزی افزایش یافته و ممکن است تا ۵۰ میلی آمپر برسد. پایین تر بودنِ قیمت اعلام حریق زیتکس متعارف نسبت به سیستم آدرس پذیر، دلیل اصلی انتخاب بیشتر آن توسط کاربر است .

برای مطالعه بیشتر:

شرکت زیتکس اعلام حریق

سامانه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

اعلام حریق ایرانی

کلید اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق آدرس پذیر

نصاب اعلام حریق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)