استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

سیستم هشدار حریق

سیستم هشدار حریق
سیستم هشدار حریق

سیستم هشدار حریق به عنوان ابزاری برای شناسایی و اطلاع‌رسانی سریع در مواجهه با خطر حریق، کمک به جلوگیری از خسارت‌های جسمی و مالی و افزایش ایمنی افراد و دارایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم هشدار حریق در مکان‌های مختلف و در مقابل خطرات حریق یا آتش‌سوزی به عنوان ابزار حیاتی برای ایمنی افراد و دارایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیستم هشدار حریق شامل آژیرها و اعلام حریق، دتکتور، کنترل پنل، فلاشر و آژیر است. هر یک از اجزای سیستم هشدار حریق وظیفه مخصوص به خود را دارد و نقص در هر قسمت باعث اختلال در سیستم می شود.

سیستم هشدار حریق
اجزای سیستم هشدار حریق

کاربرد سیستم هشدار حریق

 کاربردهای اصلی انواع سیستم اعلام حریق عبارتند از: سیستم هشدار حریق در منازل و آپارتمان‌ها نصب می‌شود تا در صورت وقوع حریق، ساکنان به سرعت آگاه شوند و اقدامات ایمنی را انجام دهند. از این سیستم در ساختمان‌های تجاری مانند ادارات، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، و دیگر مکان‌های تجاری استفاده می‌شود تا افراد و مشتریان در صورت حریق اطلاع داشته باشند و خارج شوند. در محیط‌های صنعتی، سیستم هشدار حریق به منظور محافظت از تجهیزات، مواد و کارگران در برابر حریق نصب می‌شود. در مراکز بهداشتی و درمانی، سیستم هشدار حریق به منظور اطلاع‌رسانی به پرسنل و بیماران و همچنین برای محافظت از تجهیزات پزشکی نصب می‌شود.

سیستم هشدار حریق
برند زیتکس یکی از با کیفیت ترین های سیستم اعلان حریق

در اماکن حمل و نقل عمومی نظیر فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن، سیستم هشدار حریق از اهمیت بسیاری برخوردار است تا به مسافران هشدار داده شود و در صورت لزوم تخلیه انجام شود.

ماژول ارتباطی اعلام حریق زتا مدل fa15100 یکی از اجزای سیستم هشدار حریق به شمار می آید. این محصول ساخت کشور انگلیس با گارانتی ۱ ساله است. برای استعلام قیمت دقیق با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

ماژول اعلام حریق زتا مدل fa15101 یکی از اجزای سیستم هشدار حریق به شمار می آید. این محصول ساخت کشور انگلیس با گارانتی ۱ ساله است. برای استعلام قیمت دقیق با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

اجزای سیستم هشدار حریق

سیستم هشدار حریق یک ترکیب هوشمند از اجزاء مختلف است که جهت شناسایی، اعلام، و مدیریت حوادث حریق طراحی شده است. این سیستم شامل دتکتورها یا حسگرها است که به صورت دودسنج‌ها برای تشخیص دود، حسگرهای حرارتی برای اندازه‌گیری افزایش دما، و گاهاً حسگرهای گازهای خطرناک می‌شوند.

اطلاعات تشخیص شده توسط این حسگرها به پنل کنترل سیستم ارسال می‌شود. پنل کنترل، مرکز مدیریت سیستم است که اطلاعات را تحلیل کرده و در صورت وقوع حریق، سیگنال‌ها و هشدارهای مختلف را فراهم می‌کند. اجزاء نوری و صوتی مانند فلاشرها و زنگ‌ها نیز به عنوان اعلام‌کننده‌های تصویری و صوتی در نقاط مختلف ساختمان نصب می‌شوند تا به سرعت و به‌صورت گسترده‌تر افراد را آگاه کنند. این ترکیب اجزاء با همکاری، فرآیند اعلام حریق را به‌صورت سریع، دقیق و کارآمد انجام می‌دهند و در حفظ ایمنی افراد اهمیت بالایی دارند.

ماژول اعلام حریق زتا مدل fa15102 یکی از اجزای سیستم هشدار حریق به شمار می آید. این محصول ساخت کشور انگلیس با گارانتی ۱ ساله است. برای استعلام قیمت دقیق با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

اینترفیس ورودی/خروجی اعلام حریق فایرکس مدل FX9301I یکی از اجزای سیستم هشدار حریق به شمار می آید. این محصول ساخت کشور انگلیس با گارانتی ۲ ساله است. برای استعلام قیمت دقیق با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سیستم هشدار حریق آریاک مدل ACT-AFC و سیستم متعارف ۳۵۰۰۰۰۰ تومان است. این مدل ساخت ایران بوده و گارانتی دو ساله دارد. این نوع سامانه اعلام حریق در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنترل پنل اعلام حریق با مشخصات فوق با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سیستم هشدار حریق
سیستم اعلام حریق

سیستم هشدار حریق آریاک مدل مدل و سیستم متعارف قیمت تومان است. این مدل ساخت ایران بوده و گارانتی دو ساله دارد. این نوع سامانه اعلام حریق در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نام مادر با مشخصات فوق با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت سیستم هشدار حریق

به‌طور کلی، تعداد و نوع اجزاء، ویژگی‌ها، و نیازهای خاص ساختمان می‌توانند عوامل تعیین‌کننده در قیمت نهایی یک سیستم هشدار حریق باشند . عواملی مثل نوع و تعداد حسگر ها، وع و کیفیت پنل کنترل، تعداد طبقات و ابعاد ساختمان از جمله مواردیست که بر قیمت سیستم هشدار حریق تاثر گذار هستند. در ادامه لیست قیمت سیستم هشدار حریق برند آریاک با بررسی مشخصات آن گردآوری شده است.

سیستم هشدار حریق آریاک مدل AMS-24 و سیستم متعارف ۱۹۰۰۰۰ تومان است. این مدل ساخت ایران بوده و گارانتی دو ساله دارد. این نوع سامانه اعلام حریق در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آژیر اعلام حریق با مشخصات فوق با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سیستم هشدار حریق آریاک مدل ACP-NO و سیستم متعارف ۹۰۰۰۰ تومان است. این مدل ساخت ایران بوده و گارانتی دو ساله دارد. این نوع سامانه اعلام حریق در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شستی اعلام حریق با مشخصات فوق با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سیستم هشدار حریق آریاک مدل ACP-P و سیستم متعارف ۹۵۰۰۰ تومان است. این مدل ساخت ایران بوده و گارانتی دو ساله دارد. این نوع سامانه اعلام حریق در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شستی اعلام حریق با مشخصات فوق با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سیستم هشدار حریق آریاک مدل ACP-NC(NC) و سیستم متعارف ۹۶۰۰۰ تومان است. این مدل ساخت ایران بوده و گارانتی دو ساله دارد. این نوع سامانه اعلام حریق در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شستی اعلام حریق با مشخصات فوق با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

اطفای حریق ساختمان

اطفا حریق اتاق سرور

مانیتور آتش نشانی

نصب سیستم اعلام حریق

طراحی سیستم اطفا حریق

سیستم اعلام حریق هوشمند

اجرای سیستم اعلام حریق

محاسبات سیستم اعلام حریق

شرکت زیتکس اعلام حریق

سیستم ضد حریق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)