استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز

دوربین 360 درجه فضای باز
دوربین 360 درجه فضای باز

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه ، یکی از جدید‌ترین دستاوردها در زمینه تامین امنیت اماکن مختلف می باشد. این دوربین ها دارای یک میدان دید بسیار وسیع بوده و از کیفیت تصویربرداری بالایی برخوردار هستند. همچنین، نصب دوربین مدار بسته آسان بوده و قابل استفاده در محیط های داخلی و خارجی هستند. دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز می تواند با چرخش کامل لنز، کل محیط را زیر نظر گرفته و امکان مشاهده تصویر را از جهات مخلتف فراهم کند. همچنین، زوم کردن روی چهره ها و پلاک ها نیز از دیگر قابلیت های این دوربین است. در این مقاله، ابتدا با نحوه کار دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز آشنا می شویم. سپس به بررسی بهترین نوع این دوربین ها پرداخته می شود.

دوربین 360 درجه فضای باز
دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

نحوه کار دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز

اکنون وقت آن رسیده است که با نحوه کار دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز آشنا شویم. قابلیت های دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز ، تنها محدود به چرخش به اطراف و حرکت به بالا و پایین نمی شود. دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه یک لنز مخصوص به نام لنز چشم ماهی دارد. به کمک این لنز، تمامی محیط در یک نما به صورت پانوراما و ۳۶۰ درجه ضبط می شود. البته فرمت فایل ویدیویی ضبط شده با فایل های قابل خواندن توسط سیستم های پخش کننده متفاوت است. برای رفع این مشکل، باید از نرم افزار ‌های Dewarping کمک گرفته و ویدیوی ضبط شده را تبدیل به یک فایل قابل مشاهده نمود.

دوربین‌ ۳۶۰ درجه فضای باز ، امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد. استفاده از دوربین‌ مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز در محیط های بزرگ و گسترده مزایای بسیاری دارد که در همین مطلب به

بعضی از آن ها اشاره می شود. مشکل رایج دوربین های معمولی، داستن نقاط کور متعدد است. برای پوشش تمامی نقاط یک محیط می توان از دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه کمک گرفت.

دوربین مداربسته 360 درجه
دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز

مزایای دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز

حالا که با نحوه کار دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه آشنا شدیم، به بررسی مزایای آن می پردازیم.

  • دوربین‌ مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز ، مساحت بیشتری از محیط را پوشش داده و به شکل موثر‌تری از خانه یا محل کار شما محافظت می کند.
  • دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز ، ویژگی هایی نظیر ضبط تصاویر باکیفیت، مقاومت در برابر نفوذ آب و تنظیمات متنوع برای شرایط مختلف را دارد.
  • امکان چرخش به جهت های مختلف در دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز ، باعث پوشش تمامی نقاط کور می شود.
  • دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز به لطف برخورداری از دید در شب می تواند بدون هیچ مشکلی به صورت شبانه روزی از خانه، محل کار و محیط های مختلف محافظت کند.
  • دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز ، می تواند به جای حداکثر هفت دوربین معمولی کار کند.
  • این نوع از دوربین مداربسته، امکان مشاهده تمامی زوایای یک محیط را در یک نما فراهم می سازد.

به علاوه، با استفاده از این دوربین، صرفه جویی چشم گیری در هزینه ها رخ می دهد. سهولت نصب و امکان استفاده از باتری در برخی مدل ها، از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این دوربین ها است. با این تفاسیر، دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز ، بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال ایجاد امنیت بالا با استفاده از کم ترین تعداد دوربین هستند.

قابلیت PTZ دوربین مداربسته (چرخش، حرکت به سمت بالا و پایین و زوم) امکان بررسی تصاویر ضبط شده را با دقت و جزئیات بیشتری فراهم می کند. اکثر دوربین های مدار بسته دارای هوش مصنوعی و سیستم تشخیص حرکت خودکار هستند. این ویژگی ها، در تامین امنیت و نظارت بر افرادی که وارد محیط می شوند، کمک به سزایی می کند.

دوربین مدار بسته 360 درجه
دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه در سطح شهر

بهترین دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز

حالا که با مزایای دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز و نحوه کار آن آشنا شدیم، بهتر است انواع مختلفی از بهترین مدل های این دوربین ها را بشناسیم. در ادامه به بررسی و معرفی دو نوع از معروف ترین و بهترین دوربین های مدار بسته ۳۶۰ درجه می پردازیم

 دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز Wansview

این مدل دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز ، به عنوان گزینه ای ایده ‌آل برای زیر نظر داشتن و تامین امنیت مناطق مختلف است. با استفاده از ویژگی دید در شب، در ساعات بعد از ظهر و در زمان تاریکی هوا می توان از این دوربین استفاده کرد.

با خریداری این دوربین، از مزایای متنوعی مثل تماشای ویدیو ها از چندین زاویه، بررسی تمام محیط بدون نگرانی بابت نقاط کور و عدم نیاز به استفاده از دوربین ها و کابل های متعدد برخوردار می شوید. دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه ، به صورت مستقیم با برق کار می کند. همچنین شامل یک برچسب حفاظتی با درجه حفاظت IP65 است. این درجه حفاظتی به این معنی است که دوربین مذکور مقاومت قابل قبولی نسبت به شرایط مختلف آب و هوایی دارد. این دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز دارای میکروفون نیز بوده و می تواند صدای محیط را ضبط کند.

این مدل از دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز ، توسط اپلیکیشن اندروید و آی او اس قابلیت کنترل دارد. همچنین می توانید ویدیو های ضبط شده را در آن دانلود و ذخیره کنید.

دوربین 360 درجه فضای باز
دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز  COOAU

این دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه ، بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خارجی و فضای باز است. cooau دارای تکنولوژی لنز‌ گسترده می باشد. زاویه دید وسیعی را نسبت به سایر انواع دوربین ها ارائه می دهد. این دوربین دارای لنز پانوراما بوده و امکان مشاهده و بررسی محیط را از تمامی زوایا فراهم می کند. دوربین مذکور از اتصال بی سیم به وای فای نیز پشتیبانی می کند که می توانید به راحتی از آن در خانه یا محل کار مورد استفاده قرار دهید.

این دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه فضای باز ، دارای قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن بالا و ضبط صدای شفاف و واضح می باشد. علاوه بر قابلیت حرکت تا ۱۲۰ درجه به بالا، پایین و چرخش ۳۶۰ درجه ای به اطراف و برخورداری از زوم دیجیتال x4، این دوربین طراحی مدرن و زیبایی نیز دارد.

این دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز ، مانند دوربین قبلی دارای درجه حفاظت IP65 می باشد. لایه محافظتی ضد آب و ضد گرد و غبار  این دوربین امکان استفاده از آن را در محیط های خارجی فراهم می کند. این دوربین دارای ظرفیت حافظه خارجی ۱۶ تا ۱۲۸ گیگابایتی است و با قرار دادن SD کارت های مختلف در آن، می توان ویدیوهای ضبط شده را در آن ذخیره کرد. همچنین یک ویژگی مهم این دوربین ضبط مداوم و پاک کردن دوره ای ویدیو های قدیمی کارت حافظه می باشد. دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه ، یک باتری داخلی ۱۵ هزار میلی ‌آمپر ساعت از نوع قابل شارژ دارد. داشتن پنل خورشیدی باعث می شود باتری این دوربین به صورت خودکار شارژ شود.

دوربین 360 درجه فضای باز
دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه

خرید دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز

در پایان، می توان ادعا کرد دوربین ۳۶۰ درجه فضای باز یکی از مناسب ترین گزینه ها برای افزایش امنیت منزل یا محل کار شما می باشد. با توجه به انواع مدل ها و برندهای موجود در بازار، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و هزینه این دوربین های مداربسته می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

ارتفاع نصب دوربین مداربسته

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته وایرلس رم خور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.51 ( 1 نظر)