استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو

نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو
نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو

سیستم اعلام حریق آپولو یکی از بهترین برند های اعلام حریق موجود در لیست آتش نشانی ایران می باشد. محصول کشور انگلستان است و در دو نوع سیستم اعلام حریق متعارف آپولو و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر آپولو موجود می باشد. شرکت عمران مدرن به عنوان نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو، علاوه بر فروش محصولات آپولو توانایی طراحی و نصب تجهیزات سیستم اعلام حریق آپولو را نیز دارد.

شرکت آپولو در سال ۱۹۸۲ فعالیت خود را با تاسیس خط تولید تجهیزات متعارف اعلان حریق در نزدیکی شهر پورتموث کشور انگلستان آغاز و در طی یک دهه به یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده انگلستان تبدیل شد. کمپانی Apollo در حال حاضر ۱۶ رنج مختلف از سیستم های اعلام حریق را طبق استانداردهای مختلف تولید و عرضه میکند.

از سری محصولات پرطرفدار این کمپانی در ایران میتوان از دتکتورهای کانونشنال : Series 65 و Orbis و سیستم های آدرس پذیر : سری Discovery و XP95 نام برد. بهترین نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو باید لیست کاملی از تجهیزات اعلام حریق این برند را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. ما در عمران مدرن سعی داریم به عنوان نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو انتظارات مشتریان را براورده کنیم.

محصولات تولیدی Apollo را میتوان تقریبا در تمام کشورها یافت و بیش از ۲۰ برند معروف صنعت سیستم های اعلام حریق از محصولات این شرکت به صورت OEM استفاده میکنند.

 نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو
فلاشر اعلام حریق

بهترین نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو

شرکت ما نمایندگی اعلام حریق آپولو را با ارائه بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات بر عهده دارد. مشتریان محترم می توانند در صورت نیاز به هریک از تجهیزات اعلام حریق از شرکت ما خریداری نمایند، که نمایندگی اعلام حریق آپولو را بر عهده دارد.

در نهایت می توان گفت شرکت آپولو با در اختیار داشتن خط تولید کاملی از محصولات اعلام حریق می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد کنترل در فضا و بالا بردن ضریب امنیت به شمار رود. شما می توانید با بررسی ویژگی ها و مقایسه لیست قیمت اعلام حریق آپولو در سایت عمران مدرن با مشاوران تماس گرفته و با دریافت صحیح ترین راهنمایی، خریدی مطمئن از این برند داشته باشید.

محصولات نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو

شرکت آپولو محصولات و تولیدات خود را در رابطه با سیستم های اعلان حریق عرضه می دارد. دتکتور ها و آشکارساز های این شرکت قابل نصب و استفاده در ساختمان های تاریخی می باشند. Apollo یکی از تولیدکنندگان جهانی در زمینه طراحی و تولید محصولات صنعتی و خانگی است و محصولات نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو برای نجات جان افراد و حفاظت آن ها از ریسک حریق طراحی و تولید شده اند.

این محصولات کنترل شده کاملا منطبق با استاندارد EN54 هستند و برای گسترش محصولات جدید تشخیص و آشکارسازی آتش به کار می روند. آپولو شرکتی است که دارای گواهی نامه ISO9001 نیز می باشد. از تجهیزات این برند که در نمایندگی های سیستم اعلام حریق آپولو عرضه می گردد شامل دتکتور دودی سیستم اعلام حریق آپولو، دتکتور حرارتی ، دتکتور شعله سیستم اعلام حریق آپولو، شستی آپولو، آژیر سیستم اعلام حریق آپولو و آژیر فلاشر سیستم اعلام حریق آپولو می باشد.

همچنین پروتکل های آدرس پذیر ارائه شده در نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو شامل موارد زیر می باشد:

Soteria: سری فوق هوشمند با قابلیت های پیشرفته. نسل جدیدی در زمینه سیستم های اعلان حریق       

Discovery: سری هوشمند و جدید شرکت آپولو، مناسب برای پروژه های بزرگ، با قابلیت های بسیار زیاد و کیفیت بالا

XP95: سری آدرس پذیر هوشمند، مناسب برای مکان های متوسط و بزرگ

XPander: سری تجهیزات بی سیم آدرس پذیر

 نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو
دتکتور اعلام حریق

شرایط اعطای نمایندگی سیستم اعلام حریق آپولو

شرایط اعطای نمایندگی برای شرکت اعلام حریق آپولو از جنبه‌های مختلف تشکیل شده است. این شرایط شامل استقرار مالی نماینده برای پوشش نیازهای مالی خود و هزینه‌های تبلیغاتی و فروش، داشتن تجربه یا دانش در زمینه فعالیت محصولات یا خدمات مرتبط، توانایی‌های بازاریابی و فروش مناسب برای ترویج محصولات، تعیین شرایط مالی و امتیازات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش، و امضاء توافقنامه نمایندگی که شرایط و مقررات هر دو طرف را مشخص می‌کند. حداقل سه مورد از این شرایط از اهمیت بالایی برخوردارند و برای انتخاب نماینده، این موارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

برای مطالعه بیشتر:

شرکت زیتکس اعلام حریق

سامانه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

کلید اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق آدرس پذیر

اعلام حریق زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق آریاک

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

کنترل پنل اعلام حریق زیتکس

دتکتور دودی زیتکس

بیم دتکتور چیست

کاتالوگ سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق متعارف

لیست قیمت اعلام حریق سنس

نمایندگی اعلام حریق زتا

نمایندگی اعلام حریق سنس

پنل اعلام حریق زتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!