استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

سقف اتاق خواب

سقف اتاق خواب
سقف اتاق خواب

دکوراسیون و طراحی اتاق خواب به دلیل اینکه باید موجب القای حس آرامش و راحتی به فرد گردد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در عین حال زیبایی آن نیز بسیار مهم می باشد. اجرای سقف اتاق خواب از جمله روش های زیباسازی آن به شمار می آید. به منظور اجرای سقف برای اتاق می توان از انواع کناف ، سقف مجازی ، چوبی، گچی، رابیتس، پی وی سی و کشسان استفاده نمود. همچنین اجرای آن در طرح ها و سبک های مختلفی همچون ، سقف اتاق مدرن ، لوکس ، ساده و … امکان پذیر است. عمران مدرن مجری انواع سقف کاذب با بهینه ترین قیمت می باشد.

سقف اتاق خواب
سقف اتاق

سقف کاذب ، بر روی سقف اصلی ساختمان اجرا شده و بار خود را به آن منتقل می کند. در ادامه به معرفی انواع آن از نظر جنس مصالح مصرفی و نیز انواع طرح سقف کاذب اتاق خواب پرداخته شده است.

سقف اتاق

ترکیب رنگ در سقف اتاق

قیمت سقف اتاق خواب

از جمله عوامل موثر بر قیمت سقف اتاق خواب می توان به جنس و کیفیت مصالح مصرفی اشاره نمود. قیمت انواع سقف اتاق بر حسب جنس آن (چوبی ، گچی و …) متفاوت می باشد. همچنین با افزایش کیفیت مصالح مصرفی ، قیمت سقف اتاق نیز افزایش می یابد.

سقف اتاق خواب

سقف اتاق و نورپردازی آن

متراژ کار نیز بر قیمت نصب سقف کاذب تاثیرگذار است. دستمزد و اجرت نیروهای کار نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت سقف کاذب محسوب می گردد.

سقف اتاق خواب مدرن

اجرای سقف اتاق خواب مدرن هم به صورت منحنی و هم به صورت صاف و گوشه دار امکان پذیر است. در اجرای این نوع سقف می توان از نورپردازی های مدرن و زیبا استفاده کرده و جلوه ای جذاب تر و چشم نوازتر به آن بخشید. سقف اتاق خواب مدرن با توجه به شرایط امروزی طرفداران بسیاری یافته است.

سقف اتاق خواب مدرن

سقف اتاق مدرن

مزیای سقف اتاق خواب مدرن

اجرای سقف اتاق خواب مدرن برای خانه های امروزی انتخاب بسیار مناسبی می باشد. سقف اتاق خواب مدرن هم برای فضاهای کوچک و هم بزرگ قابل اجرا است. برای این فضا می توان با نورپردازی های زیبا به سقف اتاق خواب مدرن جلوه بیشتری بخشید.

سقف اتاق خواب مدرن

پیاده سازی طرحی زیبا در سقف مدرن اتاق

سقف اتاق خواب لوکس

اجرای سقف اتاق خواب لوکس و کلاسیک ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. در این نوع سقف ها غالبا از طرح های منحنی استفاده می گردد.

سقف اتاق

استفاده از طرح منحنی در سقف اتاق لوکس

تزئینات و زرق و برق سقف اتاق لوکس بیشتر از انواع مدرن و سقف کاذب ساده می باشد. شایان ذکر است که در اجرای تزئینات سقف باید به هارمونی سقف با فضا و دکوراسیون توجه ویژه ای نمود تا در چشم بیننده ناخوشایند به نظر نیاید.

سقف اتاق خواب

سقف لوکس اتاق
سقف اتاق خواب

هارمونی سقف اتاق لوکس با دکوراسیون

سقف اتاق خواب ساده

در برخی مواقع نیز با توجه به سلیقه کارفرما ، از سقف اتاق خواب ساده استفاده می گردد. سادگی مغایر با زیبایی نیست بلکه به نوبه خود موجب ایجاد فضایی گرم و دلنشین می شود.

سقف اتاق خواب

سقف ساده اتاق

با نورپردازی های متناسب با سقف اتاق ساده ، می توان زیبایی دوچندانی به آن بخشید.

سقف اتاق خواب

نورپردازی زیبای سقف اتاق ساده
سقف اتاق خواب

استفاده از نور مخفی در سقف اتاق ساده

کناف سقف اتاق خواب

در کناف کاری سقف غالبا از صفحات روکش دار گچی استفاده می گردد. این نوع سقف کاذب علاوه بر امکان پیاده سازی طرح های مدرن و زیبا، اجرای نورپردازی های مختلفی را به صورت نواری ، صفحه ای ، پنهان و … امکان پذیر می نماید.

سقف اتاق خواب مدرن

سقف کناف اتاق و نورپردازی آن

از آنجایی که در اجرای کناف سقف اتاق خواب از گچ کمتری استفاده می گردد، در نتیجه از وزن کمتری نیز برخوردار است. این موضوع سبب افزایش مقاومت آنها در برابر زلزله می شود.

سقف اتاق خواب مدرن

کناف اتاق

سقف مجازی اتاق

همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید حس آرامش و راحتی در اتاق خواب بسیار پر اهمیت می باشد. بدین منظور می توان از سقف مجازی اتاق خواب بهره برد. با اجرای آسمان مجازی در اتاق خواب می توان انواع طرح ها را پیاده سازی نمود و منظره ای شگفت انگیز از روی تخت مشاهده نمود.

سقف اتاق خواب

سقف مجازی اتاق

این سقف در طرح های مختلفی همچون آسمان شب ، کهکشان ، گل ، درخت ، شکوفه و … عرضه و اجرا می گردد. سقف مجازی اتاق با طرح آسمان و کهکشان آرامش عمیقی به شما می بخشد.

سقف اتاق خواب

سقف مجازی با طرح آسمان شب

رابیتس سقف اتاق خواب

برای رابیتس کاری سقف اتاق خواب که به اشتباه به آن راویز نیز گفته می شود ، از توری های رابیتس استفاده می گردد. پس از نصب توری های رابیتس به کمک سیم ، مفتول و میله ، گچکاری های روی آن انجام می شود. سقف رابیتس اتاق از سقف کناف سنگین تر است. همچنین معمولا هزینه آن نیز از کناف سقف بیشتر می باشد.

سقف اتاق خواب

راویز اتاق

طرح رابیتس اتاق خواب متنوع بوده و در اشکال مختلفی قابل اجرا است. بهتر است از طرح رابیتس چند قسمتی و بزرگ تنها برای اتاق های با فضای زیاد استفاده کرد. زیرا استفاده از این طرح سقف برای اتاق کوچک موجب کوچکتر شدن فضا شده و جلوه زیبایی ندارد.

سقف کشسان اتاق خواب

سقف کشسان یا باریسول از دیگر انواع سقف کاذب می باشد که انتخاب مناسبی برای طرح سقف اتاق است. در اجرای آن از پارچه های پی وی سی دارای خاصیت کشسانی استفاده می گردد.

سقف اتاق

سقف کشسان اتاق

تنوع این سقف بسیار بالا بوده و می توان آن را در طرح هایی همچون آسمان شب و روز، کهکشان، شکوفه و … اجرا کرد. باریسول مناسب انواع فضاها مانند سقف اتاق خواب والدین ، سقف اتاق دخترانه ، سقف کاذب برای اتاق کوچک و … می باشد. می توان بارسیول را در ترکیب با سایر سقف ها نیز اجرا کرد. باریسول قابلیت اجرا به صورت یکپارچه را دارا می باشد و این از مزیت های این سقف به شمار می آید.

سقف اتاق خواب چوبی

چوب همواره القا کننده حس گرم به بیننده بوده است. سقف اتاق خواب چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سقف اتاق خواب

سقف کاذب چوبی اتاق

اجرای انواع سقف کاذب چوبی در طرح ، سبک و رنگ های مختلف امکان پذیر می باشد. سقف چوبی را می توان به صورت ساده، مشبک، لوور و … اجرا کرد.

سقف اتاق خواب

طرحی زیبا از سقف چوبی اتاق

حتی می توان این نوع سقف را به صورت شیب دار اجرا کرده و حسی نوستالژیک به فضا بخشید.

سقف اتاق

سقف چوبی اتاق به صورت شیبدار
سقف اتاق خواب مدرن

طرح مدرنی از سقف چوبی اتاق

سقف گچی اتاق

سقف کاذب گچی از قدیمی ترین انواع سقف اتاق محسوب می گردد. این سقف ها را می توان به صورت سقف کاذب تایل گچی اجرا کرده و از این رو سرعت نصب را افزایش داد.

سقف اتاق خواب

سقف گچی اتاق

در سبک های مدرن می توان بخشی از دیوار را به سقف متصل کرده و زیبایی اتاق را دوچندان نمود.

سقف اتاق خواب

طرح مدرنی از سقف گچی اتاق

سقف اتاق خواب پی وی سی

از دیگر انواع سقف اتاق خواب می توان به نوع پی وی سی آن اشاره نمود. اجرای سقف کاذب پی وی سی در طرح و رنگ های مختلف امکان پذیر بوده و از این رو انتخاب مناسبی برای اتاق کودکان به شمار می آید.

سقف اتاق

سقف اتاق پی وی سی

دوام و طول عمر سقف پی وی سی بالا بوده و وزن کمی دارد.

سقف اتاق خواب

سقف اتاق پی وی سی با طرح و رنگ متنوع
سقف اتاق خواب

سقف پی وی سی اتاق کودک

سقف رنگی اتاق

استفاده از رنگ های زیبا در اجرای سقف اتاق خواب موجب افزایش روحیه و ایجاد حس نشاط در افراد می گردد. اجرای این سقف به ویژه در اتاق کودکان بسیار رایج و متداول می باشد. در سقف اتاق خواب کودکان می توان از طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با سلیقه آنها بهره جست.

سقف اتاق خواب

استفاده از طرح و رنگ متنوع در سقف اتاق کودکان

همچنین می توان با انجام نورپردازی های رنگی ، ضمن ایجاد رنگ در سقف اتاق ، زیبایی چشمگیری به آن بخشید. با استفاده از نورپردازی رنگی ، به راحتی می توان با خاموش و روشن کردن چراغ ها ، جلوه ای زیبا در سقف ایجاد کرد.

سقف اتاق خواب

سقف اتاق با نورپردازی رنگی

برای اتاق های کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده کرده و از بکارگیری رنگ های تیره اجتناب کرد. زیرا رنگ تیره موجب کوچکتر به نظر رسیدن فضای اتاق می گردد.

سقف اتاق خواب مدرن

سقف رنگی اتاق
سقف اتاق خواب

سقف ساده رنگی اتاق

نورپردازی سقف اتاق خواب

در نورپردازی سقف اتاق باید به ارتفاع و رنگ سقف، دکوراسیون و معماری دیوارها ، رنگ دیوار و … توجه نمود. بدین منظور می توان از انواع لوسترها ، نورهای مخفی ، هالوژن و … استفاده نمود.

سقف اتاق خواب

نورپردازی سقف اتاق

نورپردازی به صورت صفحه ای ، نواری ، نقطه ای و … قابل اجرا می باشد. اجرای نورپردازی به صورت درست و زیبا، فضایی رویایی ایجاد می نماید.

سقف اتاق خواب

نورپردازی دکوراتیو سقف اتاق
سقف اتاق خواب

نورپردازی مدرن سقف اتاق

انواع سقف کاذب

سقف های کاذب به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که با توجه به جنس، ویژگی و سلیقه در اماکن مختلف اجرا می گردند. از نظر محل اجرا به انواع سقف کاذب آشپزخانه ، سقف کاذب پذیرایی ، سقف کاذب سرویس بهداشتی ، سقف کاذب حمام و همین طور اتاق تقسیم بندی می شوند. از سایر انواع و روش های اجرای سقف کاذب می توان به سقف کاذب مشبک ، سقف کاذب دامپا ، سقف کاذب لوکسالون ، سقف کاذب آکوستیک ، سقف کاذب گریلیوم ، سقف کاذب شیشه ای ، سقف کانتکس ، سقف کاذب معرق ، اجرای سقف کشسان ، سقف کاذب لوور و سقف کاذب طلقی اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر:

نورپردازی سقف پذیرایی مدرن

نور مخفی سقف ساده

سقف کشسان

آسمان مجازی

سقف کاذب

طرح کناف سقف

سقف هال

نورپردازی سقف

سقف کناف آشپزخانه

سقف متحرک

تایل سقف کاذب

تایل سقفی پی وی سی

جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.66 ( 7 نظر)

۵ نظر

  1. سقف اتاق خواب چوبی رو هر چوبی خودمون بخوابیم کار می کنید یا که استاندارد خاصی داره؟

  2. برای سقف اتاق خواب مدرن کدام روش پیشنهاد میشه؟

  3. پارچه سقف اتاق خواب کشسانی چقدر دوام داره؟

  4. سقف اتاق خواب مدرن برای فضای کوچیک هم قابل اجراست؟ برای یه اتاق ۳ در ۳

  5. برای سقف اتاق خواب کودک چه مدلی را پیشنهاد می کنید؟