استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

لیست قیمت اعلام حریق آریاک

لیست قیمت اعلام حریق آریاک با توجه به ویژگی هایی که ارایه می دهد نسبت به نمونه های خارجی و داخلی مشابه بسیار مقرون به صرفه بنظر می رسد. شرکت آریاک از حدود سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۵ با عنوان شرکت آریاک الکتریک تهران به ثبت رسیده است. اکنون با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه طراحی، تولید، مشاوره و اجرای سیستمهای حفاظتی و اعلام حریق و ضمن دارا بودن گواهی تولید از وزارت صنایع آماده خدمت رساندن به مشتریان خود است.

محصولات شرکت آریاک بسیار با کیفیت بوده و با داشتن آزمایشگاه های تخصصی و کادر متخصص و مجرب محصولات این شرکت نزد کارشناسان فنی و همچنین مصرف کنندگان بسیار محبوب می باشد زیرا علاوه بر طراحی زیبا محصولات از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است تا جایی که محصولات خود را در ایران و کشورهای همسایه صادر میکند. نظارت این شرکت به صورت ۲۴ ساعته بوده و در سرویس و نگهداری سیستم های اعلام حریق طبق استاندارد BS5839 عمل می کند. در ادامه این مطلب عوامل موثر بر لیست قیمت اعلام حریق آریاک بررسی شده است.

لیست قیمت آریاک

سیستم اعلام حریق شامل اجزای متعددی است که قیمت و مشخصات هر کدام بر لیست قیمت آریاک تاثیرگذار است. یک سیستم اعلام حریق شامل کنترل پنل، آژیر، دتکتور و شستی است. کنترل پنل سیستم اعلام حریق آریاک سری ACT و AFC به بازار عرضه می شود.

کنترل پنل سیستم اعلام حریق آریاک سری ACT قابل استفاده در سطوح مختلف با اندازه‌های مختلف از یک زون تا ۱۴ زون است. با این امکان، می‌توان تعداد زیادی از مناطق مختلف را پوشش داد و به نظر می‌رسد مناسب برای استفاده در محیط‌های گوناگون باشد.

ویژگی برق ورودی اصلی این سیستم در محدوده ۱۹۵ تا ۲۳۰ ولت AC قرار دارد که این بازه ولتاژی به عنوان ورودی اصلی انتظار می‌رود. این موارد نشان از انعطاف‌پذیری در اتصال به تأمین برق اصلی دارند.

منبع تغذیه داخلی این سیستم از ولتاژ ۲۴ ولت DC استفاده می‌کند. این ویژگی نشان از استفاده از یک منبع تغذیه داخلی با ولتاژ معمولاً مناسب برای اجزای مختلف سیستم اعلام حریق دارد. اما سری AFC از ۱۶ زون تا ۲۸ زون استفاده می شود. برق ورودی اصلی آن ۱۹۵ تا ۲۳۰ ولت AC و منبع تغذیه داخلی ۲۴ ولت DC است. با توجه به این تفاوت ها لیست قیمت اعلام حریق آریاک با هر مدل مختلف متفاوت است.

لیست قیمت اعلام حریق آریاک
دتکتور اعلام حریق

تاثیر نوع دتکتور بر لیست قیمت آریاک

می دانیم که محصولات و تجهیزات اعلام حریق آریاک مطابق با فناوری روز و استانداردهای تخصصی معتبر اروپایی و داخلی تولید می‌شوند. اما تغییر مدل هر کدام از اجزای سیستم اعلام حریق بر لیست قیمت اعلام حریق آریاک تاثیرگذار است. در این قسمت تاثیر دتکتور و نوع آن بر لیست قیمت آریاک بررسی شده است، با ما همراه باشید.

لیست قیمت آریاک
لیست قیمت آریاک

دتکتور دودی، دتکتور حرارتی و دتکتور گازی از انواع دتکتور های آریاک هستند. هر کدام از این آشکار ساز ها مدل های خاص خود را دارند. به عنوان مثال:

دتکتور دودی آریاک APD-24

دتکتور دودی آریاک APD-48R

دتکتور دودی Ariak موضعی

دتکتور دودی آریاک Apda-24 (مدل آریا)

مدل های مختلف دتکتور دودی برند آریاک هستند. انتخاب هر کدام از این دتکتور ها به شرایط پروژه تاثیر دارد و بر لیست قیمت اعلام حریق آریاک تاثیر مستقیم دارند.

دتکتور های حرارتی سیستم آریاک در دو مدل AFH-24 و Ahda-24 ارائه می شود. Afh-24 دتکتور حرارتی ثابت و مدل بعد دتکتور حرارتی ثابت و افزایشی است. با توجه به تفاوت هایی که در مدل ها وجود دارد. لیست قیمت اعلام حریق آریاک در هر یک از مدل ها با هم تفاوت دارد.

استعلام لیست قیمت اعلام حریق آریاک

با توجه به تنوع و گوناگونی تجهیزات یک سیستم اعلام حریق، واضح است قیمت تحت تاثیر عوامل متعددی است. لذا امکان اعلام دقیق لیست قیمت اعلام حریق آریاک وجود ندارد و بهترین روش استعام قیمت آریاک تماس با کارشناسان فروش عمران مدرن است.

طراحی، اجرا و استفاده از اعلام حریق آریاک در سه نوع متعارف، آدرس پذیر و وایرلس ساخته می شود که هر کدام از آن ها از ویژگی ها و مشخصه های منحصر به خود برخوردار می باشند. در نتیجه انتخاب هر یک در قیمت سیستم اعلام حریق تاثیرگذار است.

بهره گیری از آزمایشگاه تخصصی و مجهز و همکاری با مهندسین مجرب، طراحی دقیق با فن آوری به روز و مطابق با استانداردهای تخصصی معتبر اروپایی و ملی، تمرکز بر جلب رضایت مشتریان از ویژگیهای نام آشنای محصولات آریاک می باشد. سرویس و نگهداری انواع سیستم های اعلام حریق علی رغم تنوع در وجود مدل های مختلف طبق استاندارد BS 5839 و دستور العمل مربوطه نظارت و مراقبت دائم ۲۴ ساعته، هفتگی، ماهیانه و سالیانه رفع عیوب ، تعمیر و تعویض تجهیزات انجام می شود. محصولات تولیدی شرکت آریاک علاوه بر تامین نیاز پروژه های بزرگ کشور در زمینه کارخانجات و بیمارستان ها و … امکان صادر شدن به کشورهای همسایه را نیز پیدا کرده است.

برای مطالعه بیشتر:

شرکت زیتکس اعلام حریق

سامانه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

کلید اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق آدرس پذیر

اعلام حریق زیتکس

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

کنترل پنل اعلام حریق زیتکس

دتکتور دودی زیتکس

تجهیزات اعلام حریق سنس

پنل اعلام حریق سنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)