استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

لیست قیمت اعلام حریق سنس

قبل از اشاره به لیست قیمت اعلام حریق سنس ، باید بدانیم که سیستم اعلام حریق سنس یکی از سیستم‌های ایرانی اعلام حریق شناخته ‌شده است. شرکت سانا پژوهش گستر، تحت برند اعلام حریق سنس از سال ۱۳۸۷ تولید محصولات سیستم‌های اعلام حریق را آغاز کرد.

اعلام حریق سنس درکنار برندهای مشهور خارجی و همچنین رقبای داخلی توانسته جایگاه مناسبی برای خود دست‌و پا کند. قیمت سیستم اعلام حریق سنس، به مانند سایر شرکت‌های ایرانی مزیت رقابتی خوبی با برندهای خارجی دارند. تجهیزات و محصولات اعلام حریق سنس در دو دسته متعارف و آدرس پذیر تولید می شود. اگرچه همانطور که قبلا گفتیم محصولات آدرس‌پذیر ایرانی هنوز نتوانسته‌اند استاندارد سازمان ملی آتش‌نشانی ایران را کسب کنند، اما سیستم اعلام حریق سنس در کنار برند زیتکس در تلاش است تا عنوان اولین تولیدکننده محصولات اعلام حریق آدرس‌پذیر ایرانی را به نام خود ثبت کنند.

اعلام حریق سنس اولین شرکتی می باشد که دارای آزمایشگاه در این زمینه می باشد که علاوه بر ارسال کردن محصولات خود به تمام استان های ایران، محصولات خود را به کشورهای همسایه مثل ترکیه هم عرضه می کند و بخاطر داشتن کیفیت بالای آنها می تواند با مارک های اروپایی رقابت کند. لیست قیمت اعلام حریق سنس در برابر برند های اروپایی مقرون به صرفه است.

استعلام لیست قیمت اعلام حریق سنس

برای نگهداری از حفظ جان و مال خود، یکی از بهترین روش ها نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق می باشد زیرا به محض اینکه دود و مونوکسید را در محیط شناسایی کند از طریق آژیر شما را مطلع کرده و می توانید در سریع ترین زمان آتش را مهار کنید. با توجه به تنوع مدل ها و کاربردهای مختلف سیستم ‌های اعلام حریق، لیست قیمت اعلام حریق سنس نیز متفاوت است. این شرکت، با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، علاوه بر تأکید بر کیفیت بالا، محصولات خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. در ادامه این مطلب عوامل موثر بر لیست قیمت اعلام حریق سنس بررسی شده است.

با توجه به اینکه عوامل مختلفی هستند که بر قیمت سیستم اعلام حریق تاثیر گذارند، بهتر است برای استعلام لیست قیمت اعلام حریق سنس با کارشناسان فروش عمران مدرن تماس بگیرید.

لیست قیمت اعلام حریق سنس
سیستم اعلام حریق

عوامل موثر بر لیست قیمت اعلام حریق سنس

اجزای تشکیل‌دهنده سیستم اعلام حریق شامل کنترل پنل اعلام حریق، شاسی، دتکتور و آژیر فلاشر هستند. هر کدام از اجزای سیستم اعلام حریق انواع مختلفی دارند و اینکه از کدام مدل در طراحی سیستم اعلام حریق استفاده شده است نقش بسزایی در تعیین قیمت دارد. به عنوان مثال دتکتور های سنس در سه مدل دتکتور دودی، دتکتور حرارتی و گازی موجود می باشد که لیست قیمت اعلام حریق سنس با هر کدام از این دتکتور ها متفاوت خواهد بود.

یکی از اجزای اصلی سیستم اعلام حریق کنترل پانل است. پانل های برند سنس در دو مدل PC5 و MC5 به بازار عرضه می شوند. پر واضح است هر یک از این مدل ها تفاوت های ساختاری دارند که همین موضوع باعث متفاوت بودن لیست قیمت اعلام حریق سنس می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پانل ها به مطلب پنل اعلام حریق سنس مراجعه کنید.

لیست قیمت اعلام حریق سنس
اجزای یک سیستم اعلام حریق

اجزای سیستم اعلام حریق

کنترل پنل مرکزی، با مسئولیت ارتباط و کنترل بین اجزا سیستم، حائز اهمیت بسیار زیادی است. بنابراین، در انتخاب این اجزا، نیاز است که با دقت و توجه به جزئیات عمل شود.

دتکتورها، وظیفه شناسایی گاز، دود و حرارت را بر عهده دارند و انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد، از جمله دتکتور گازی، دتکتور حرارتی، دتکتور دودی و دتکتور ترکیبی. دتکتور ترکیبی به دلیل توانایی در تشخیص همه این موارد، به امنیت بیشتری دست می‌یابد.

آژیرها نیز جزء ابزارهای اعلام حریق هستند و وظیفه آن‌ها اطلاع‌رسانی به صورت صوتی یا نوری است. برای اطمینان از اطلاع‌رسانی بهتر، استفاده از آژیرهای با کیفیت و صدای بلند توصیه می‌شود.

شاسی‌ها معمولاً در محیط‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان فضای فیزیکی برای نصب دتکتورها و تجهیزات عمل می‌کنند. این شاسی‌ها علاوه بر ایمنی بالا، اغلب دارای ویژگی ضدضربه هستند. در صورت وقوع حادثه، افراد می‌توانند به صورت دستی شاسی را فشار داده و دیگران را آگاه کنند.

لیست قیمت کنترل پنل اعلام حریق سنس

همانطور که میدانید قسمت اصلی سیستم اعلام حریق کنترل پنل است. بنابراین مدل های مختلف آن نقش بسزایی در تعیین لیست قیمت اعلام حریق سنس دارد. در ادامه پنل های مختلفی که در شرت سنس تولید شده است بررسی شده اند.

مرکزکنترل حریقSE-324 : بابه کارگیری تکنولوژی دیجیتال طراحی وساخته شده است. این دستگاه مجهز به سیستم هوشمند و فیلترینگ نسبت به نویزهای مختلف است. مقاومت بالایی دارد و باعث پایداری دستگاه می باشد.

مرکزکنترل اعلام حریقMC5 : مرکز کنترل سریMC5 با به کارگیری تکنولوژی پردازش دیجیتال ساخته شده است. و دارای توان بسیار کم می باشد و همچنین مجهز به مدار هوشمند کنترل شارژ و باطری می باشد.

لیست قیمت اعلام حریق سنس
تجهیزات اعلام حریق

مرکزهوشمندPC5: درطراحی این سیستم ازقطعات SMDاستفاده شده است وتوسط ربات های هوشمند مونتاژ می شوند. این مرکز هوشمند قلب تپنده میکروکنترلی است و طراحی وزن سبک آن را به یک مرکزکنترل قدرتمند تبدیل کرده است. و دارای استاندارد اروپایی EN54-2/4 می باشد.

پر واضح است با توجه به تفاوت هایی که مدل های مختلف پنل با هم دارند، قیمت ها متفاوت خواهد بود. بنابراین لیست قیمت اعلام حریق سنس با توجه به مدل هر یک از اجزای اعلام حریق با هم متفاوت است.

برای مطالعه بیشتر:

شرکت زیتکس اعلام حریق

لیست قیمت اعلام حریق زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق آدرس پذیر

اعلام حریق زیتکس

لیست قیمت اعلام حریق آریاک

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

کنترل پنل اعلام حریق زیتکس

دتکتور دودی زیتکس

تجهیزات اعلام حریق سنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)