استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بلوک AAC در کرج

بلوک AAC در کرج
بلوک AAC در کرج

بلوک AAC در کرج و حومه معمولا از برند سیپورکس تامین می‌شود. قیمت بلوک AAC در کرج از این برند عموما با توجه به هزینه های انتقال مناسب خواهد بود. حدود قیمت بلوک aac سیپورکس برای هر متر مربع در تابستان ۱۴۰۲ در صورت تامین از درب کارخانه ۱۳۰۰۰ – ۳۳۰۰۰ تومان است. ابعاد بلوک aac سیپورکس ۶۰*۲۵ سانتی متر است. AAC یا بتن هوادهی اتوکلاو شده یک جایگزین بتن پیش ساخته سبک وزن است که به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود. استفاده گسترده از این محصول به دلیل عایق حرارتی عالی، کیفیت عایق صدا و نسبت استحکام به وزن است.

قیمت بلوک AAC در کرج

قیمت اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید با حجم بالا تماس بگیرید. ظرفیت هر پالت هبلکس بر اساس متر مکعب ۲.۱۶ است. قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است و میتوانید برای استعلام قیمت و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. حدود قیمت ها به شرح زیر است:

قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب : ۱۰۹۷۰۰۰ تومان

قیمت هر عدد بلوک : ۳۲۹۱۰ تومان

قیمت هر عدد بلوک هبلکس : ۳۲۹۱۰ تومان

ابعاد بلوک AAC در کرج

رایج ترین ابعاد بلوک aac کرج ۶۰*۲۵ سانتی متر است. بعلاوه ضخامت هبلکس  20 سانتی متر است. طیف گسترد ای از ابعاد برای هر برند وجود دارد که بر قیمت نیز تاثیر خواهد داشت. لیست ابعاد و قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی بلوک aac در کرج در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید. 

انواع بلوک AAC در کرج

بلوک های AAC در مدل ها یا انواع مختلفی وجود دارند و ممکن است بسته به سازنده و منطقه متفاوت باشد. در ادامه چند مدل یا انواع رایج بلوک های AAC آورده شده است:

بلوک های AAC استاندارد: این بلوک های AAC متداول ترین مورد استفاده هستند و در اندازه های استاندارد با سطح صاف ارائه می شوند. آنها معمولاً برای دیوارهای داخلی و خارجی در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شوند.

بلوک های AAC تقویت شده: این بلوک ها دارای آرماتورهای اضافی مانند میله های فولادی یا مش هستند تا استحکام ساختاری خود را افزایش دهند. آنها برای کاربردهای باربر مناسب هستند.

پنل های کف و سقف AAC: این پانل ها برای استفاده در سیستم های کف سازی و سقف طراحی شده اند. آنها خواص عایق خوبی دارند و سبک وزن هستند و برای ساخت و ساز در سطوح بالا مناسب

بلوک های AAC مقاوم در برابر آتش: این بلوک ها ویژگی های مقاوم در برابر آتش را افزایش داده اند و آنها را برای استفاده در سازه هایی که ایمنی در برابر آتش یک نگرانی است مناسب می کند.

بلوک AAC در کرج
اجرای هبلکس با چسب مخصوص

بلوک های AAC عایق صدا: این بلوک ها برای ایجاد عایق صوتی بهبود یافته طراحی شده اند و برای پروژه هایی که کاهش نویز ضروری است، مانند ساختمان های مسکونی یا تجاری واقع در مناطق پر سر و صدا، ایده آل هستند.

توجه به این نکته مهم است که در دسترس بودن مدل‌های خاص و ویژگی‌های آنها ممکن است از سازنده‌ای به سازنده دیگر و از منطقه‌ای به منطقه دیگر متفاوت باشد.

بلوک AAC در کرج و حومه

عموما در شهر کرج بلوک aac از برندهای سیپورکس به فروش می رسد. طیف گسترده از ابعاد و ضخامت ها از این بلوک ها وجود دارد و قیمت هر عدد بلوک هبلکس بر اساس ضخامت حدود ۱۳۰۰۰ – ۳۳۰۰۰ تومان است. انتخاب برند مناسب برای عرضه در کرج وابسته به نزدیکی محل ارسال انبار تا پروژه ی مورد نظر دارد. با توجه به آسیب هایی که معمولا حین انتقال به بار هبلکس وارد میشود نزدیکی کارخانه مزیت بزگریست.

قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب حدود ۱۰۹۷۰۰۰ تومان است. توجه داشته باشید که نوسانات قیمت در ماه های اخیر بسیار شدید بوده است و امکان تغییرات قیمت وجود دارد. برای استعلام قیمت روز هر کدام از برندهای مد نظر لازم است با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. 

قیمت بلوک AAC کرج

قیمت هر پالت بلوک حدود ۲۳۶۹۵۲۰ تومان و قیمت هر عدد بلوک حدود ۳۲۹۱۰ تومان است. برای استعلام قیمت دقیق و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در بعضی کارخانه ها امکان بازگشت پالت ها و کم شدن بخشی از هزینه ها وجود دارد.

بلوک AAC در کرج
دیوارچینی با بلوک هبلکس

بلوک aac 10 کرج

نوع بسته بندی هبلکس های برند سیپورکس به صورت پالت (تسمه) است. قیمت اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید با حجم بالا تماس بگیرید. به طور کلی بر اساس ابعاد ظرفیت هر پالت هبلکس ۲.۱۶ متر مکعب است. یکی از مهم ترین دلایل آسیب به بلوک های هبلکس حین ارسال بحث بسته بندی است. فروش هبلکس به صورت فله ای و با بسته بندی های نامناسب منجر به خرد شدن بخشی از بار و هدر رفت هزینه ها خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت آجر هبلکس

بلوک لیکا بهتر است یا آجر سفال

هبلکس یزد

قیمت بلوک پرلیت

بلوک AAC در اصفهان

بلوک AAC در مشهد

بلوک AAC در رشت

بلوک AAC در شیراز

بلوک AAC در تهران

بلوک AAC در زنجان

بلوک AAC در مازندران

بلوک AAC در زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)