استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بلوک AAC در مشهد

بلوک AAC در مشهد
بلوک AAC در مشهد

بلوک AAC در مشهد و حومه معمولا از برند پرین بتن تامین می‌شود. قیمت بلوک AAC در مشهد از این برند عموما با توجه به هزینه های انتقال مناسب خواهد بود. حدود قیمت بلوک aac پرین بتن برای هر متر مربع در تابستان ۱۴۰۲ در صورت تامین از درب کارخانه ۹۰۰۰ – ۳۵۰۰۰ تومان است. ابعاد بلوک aac پرین بتن ۶۰*۲۵ (۳۰) سانتی متر است. AAC یا بتن هوادهی اتوکلاو شده یک جایگزین بتن پیش ساخته سبک وزن است که به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود. استفاده گسترده از این محصول به دلیل عایق حرارتی عالی، کیفیت عایق صدا و نسبت استحکام به وزن است.

در کنار همه ی این ویژگی های مثبت بلوک AAC در مشهد معایبی هم دارد، همانطور که ذکر شد بلوک هبلکس به عنوان باربر در دیوار عمل نمی کند، هبلکس ضد آب و ضد رطوبت نیست و قسمت بیرونی آن باید ضد آب شود. به عبارتی اگر از بلوک هبلکس به عنوان عایق در محیط های مرطوب استفاده شود باید حتما عایق رطوبتی روی آن اجرا شود.

قیمت بلوک AAC در مشهد

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلوک AAC در مشهد ابعاد آن است. قیمت بلوک هبلکس به مواد اولیه آن و کیفیت کلی کالا، همچنین ابعاد بلوک هبلکس بستگی دارد. قیمت بلوک AAC در مشهد به دلیل سرعت بالای اجرای آن از لحاظ هزینه ها، بسیار مقرون به صرفه است. خدمات فروش بلوک هبلکس با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در عمران مدرن ارائه می شود.

قیمت بلوک سبک هبلکس اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید با حجم بالا تماس بگیرید. ظرفیت هر پالت هبلکس بر اساس متر مکعب ۱.۶۸ – ۲.۱۶ است. قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است و میتوانید برای استعلام قیمت و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. حدود قیمت ها به شرح زیر است:

  • قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب : ۱۱۶۵۰۰۰ تومان
  • قیمت هر عدد بلوک : ۳۴۹۵۰ تومان
  • قیمت هر عدد بلوک هبلکس : ۳۴۹۵۰ تومان

ابعاد بلوک AAC در مشهد

رایج ترین ابعاد بلوک aac مشهد  60*25 (30) سانتی متر است.  بعلاوه ضخامت هبلکس  20 سانتی متر است. طیف گسترد ای از ابعاد برای هر برند وجود دارد که بر قیمت نیز تاثیر خواهد داشت. لیست ابعاد و قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی بلوک aac در مشهد در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید. 

بلوک AAC در مشهد

انواع بلوک AAC در مشهد

عموما در شهر مشهد بلوک aac  از برندهای پرین بتن به فروش می رسد. طیف گسترده از ابعاد و ضخامت ها از این بلوک ها وجود دارد و قیمت هر عدد بلوک هبلکس بر اساس ضخامت حدود ۹۰۰۰ – ۳۵۰۰۰ تومان است. انتخاب برند مناسب برای عرضه در مشهد وابسته به نزدیکی محل ارسال انبار تا پروژه ی مورد نظر دارد. با توجه به آسیب هایی که معمولا حین انتقال به بار هبلکس وارد میشود نزدیکی کارخانه مزیت بزگریست.

بلوک AAC در مشهد و حومه

قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب حدود ۱۱۶۵۰۰۰ تومان است. توجه داشته باشید که نوسانات قیمت در ماه های اخیر بسیار شدید بوده است و امکان تغییرات قیمت وجود دارد. برای استعلام قیمت روز هر کدام از برندهای مد نظر لازم است با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. 

قیمت بلوک AAC مشهد

قیمت هر پالت بلوک حدود ۱۹۵۷۲۰۰ تومان و قیمت هر عدد بلوک حدود ۳۴۹۵۰ تومان است. برای استعلام قیمت دقیق و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در بعضی کارخانه ها امکان بازگشت پالت ها و کم شدن بخشی از هزینه ها وجود دارد.

قیمت بلوک AAC در مشهد نسبت به بقیه مصالح دیگر ساختمانی مثل بلوک های معمولی، آجر و سفال بالاتر است.اما استفاده از آن به طور غیر مستقیم باعث کم شدن هزینه های ساخت و ساز می شود. در واقع استفاده از بلوک هبلکس باعث افزایش سرعت ساخت و ساز می شود، در نتیجه دستمزد پرداختی به کارگر کمتر می شود و این نتیجه ای برای کمتر شدن هزینه های جاری ساخت و ساز می باشد.

بلوک aac در مشهد
اجرای بلوک هبلکس

بلوک aac 10 مشهد

نوع بسته بندی هبلکس های برند پرین بتن به صورت پالت (تسمه) است. قیمت اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید با حجم بالا تماس بگیرید. به طور کلی بر اساس ابعاد ظرفیت هر پالت هبلکس ۱.۶۸ – ۲.۱۶ متر مکعب است. یکی از مهم ترین دلایل آسیب به بلوک های هبلکس حین ارسال بحث بسته بندی است. فروش هبلکس به صورت فله ای و با بسته بندی های نامناسب منجر به خرد شدن بخشی از بار و هدر رفت هزینه ها خواهد شد.

قیمت دیوار چینی هبلکس

بلوک AAC در اصفهان

بلوک AAC در رشت

بلوک AAC در شیراز

بلوک AAC در تهران

بلوک AAC در کرج

بلوک AAC در زنجان

بلوک AAC در مازندران

بلوک AAC در زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!