استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بلوک AAC در شیراز

بلوک AAC در شیراز
بلوک AAC در شیراز

بلوک AAC در شیراز و حومه معمولا از برند اردکان یزد و سازه آراد تامین می‌شود. قیمت بلوک AAC در شیراز از این برند عموما با توجه به هزینه های انتقال مناسب خواهد بود. حدود قیمت بلوک aac اردکان یزد و سازه آراد برای هر متر مربع در تابستان ۱۴۰۲ در صورت تامین از درب کارخانه ۱۱۰۰۰ – ۲۵۰۰۰ تومان است. ابعاد بلوک aac اردکان یزد و سازه آراد ۶۱*۲۵ سانتی متر است. AAC یا بتن هوادهی اتوکلاو شده یک جایگزین بتن پیش ساخته سبک وزن است که به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود. استفاده گسترده از این محصول به دلیل عایق حرارتی عالی، کیفیت عایق صدا و نسبت استحکام به وزن است.

قیمت بلوک AAC در شیراز

قیمت اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید با حجم بالا تماس بگیرید. ظرفیت هر پالت هبلکس بر اساس متر مکعب ۱.۶۸ – ۲.۱۶ است. قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است و میتوانید برای استعلام قیمت و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. حدود قیمت ها به شرح زیر است:

قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب : ۸۲۰۰۰۰ تومان

قیمت هر عدد بلوک : ۲۵۰۱۰ تومان

قیمت هر عدد بلوک هبلکس : ۲۵۰۱۰ تومان

ابعاد بلوک AAC در شیراز

رایج ترین ابعاد بلوک aac شیراز  1.7 – 2 سانتی متر است.  بعلاوه ضخامت هبلکس  20 سانتی متر است. طیف گسترد ای از ابعاد برای هر برند وجود دارد که بر قیمت نیز تاثیر خواهد داشت. لیست ابعاد و قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی بلوک aac در شیراز در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید. 

انواع بلوک AAC در شیراز
پالت های هبلکس

انواع بلوک AAC در شیراز

عموما در شهر شیراز بلوک aac از برندهای اردکان یزد و سازه آراد به فروش می رسد. طیف گسترده از ابعاد و ضخامت ها از این بلوک ها وجود دارد و قیمت هر عدد بلوک هبلکس بر اساس ضخامت حدود ۱۱۰۰۰ – ۲۵۰۰۰ تومان است. انتخاب برند مناسب برای عرضه در شیراز  وابسته به نزدیکی محل ارسال انبار تا پروژه ی مورد نظر دارد. با توجه به آسیب هایی که معمولا حین انتقال به بار هبلکس وارد میشود نزدیکی کارخانه مزیت بزگریست.

بلوک AAC در شیراز و حومه

قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب حدود ۸۲۰۰۰۰ تومان است. توجه داشته باشید که نوسانات قیمت در ماه های اخیر بسیار شدید بوده است و امکان تغییرات قیمت وجود دارد. برای استعلام قیمت روز هر کدام از برندهای مد نظر لازم است با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. 

قیمت بلوک AAC شیراز

قیمت بلوک AAC شیراز نسبت به ویژگی های منحصر به فرد و کاربرد های آن مقرون به صرفه است. به طور کلی علت اصلی استفاده از این محصول در ساختمان سازی عایق، سبک بودن و مقرون به صرفه بودن در کنار مقاومت بسیار بالا می باشد. قیمت بلوک هبلکس شیراز در کارخانه های مختلف متفاوت بوده، اما این اختلاف قیمت بسیار ناچیز است. اما از آنجایی که بلوک هبلکس تولید شده در کارخانه ها درجه بندی دارد، قیمت ها بر اساس درجه تولید متفاوت هستند. در واقع قیمت بلوک هبلکس شیراز درجه یک با قیمت بلوک هبلکس درجه دو متفاوت است.

قیمت بلوک هبلکس شیراز با توجه به ابعاد و میزان سفارش مشتری متغیر است. برای استعلام بهترین قیمت روز بلوک هبلکس شیراز با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

بلوک AAC در شیراز
دیوارچینی با هبلکس

قیمت هر پالت بلوک حدود ۱۶۰۰۶۴۰ تومان و قیمت هر عدد بلوک حدود ۲۵۰۱۰ تومان است. برای استعلام قیمت دقیق و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در بعضی کارخانه ها امکان بازگشت پالت ها و کم شدن بخشی از هزینه ها وجود دارد.

بلوک aac 10 شیراز

نوع بسته بندی هبلکس های برند اردکان یزد و سازه آراد به صورت پالت (تسمه) است. قیمت اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید بلوک هبلکس با حجم بالا تماس بگیرید. به طور کلی بر اساس ابعاد ظرفیت هر پالت هبلکس ۱.۶۸ – ۲.۱۶ متر مکعب است. یکی از مهم ترین دلایل آسیب به بلوک های هبلکس حین ارسال بحث بسته بندی است. فروش هبلکس به صورت فله ای و با بسته بندی های نامناسب منجر به خرد شدن بخشی از بار و هدر رفت هزینه ها خواهد شد.

قیمت هر عدد بلوک هبلکس

بلوک AAC در اصفهان

بلوک AAC در مشهد

بلوک AAC در رشت

بلوک AAC در تهران

بلوک AAC در کرج

بلوک AAC در زنجان

بلوک AAC در مازندران

بلوک AAC در زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!