استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بلوک AAC در تهران

بلوک AAC در تهران
بلوک AAC در تهران

بلوک AAC در تهران و حومه معمولا از برند رضوی – قرچک تامین می‌شود. قیمت بلوک AAC در تهران از این برند عموما با توجه به هزینه های انتقال مناسب خواهد بود. حدود قیمت بلوک aac  رضوی – قرچک برای هر متر مربع در تابستان ۱۴۰۲ در صورت تامین از درب کارخانه ۱۳۰۰۰ – ۴۹۰۰۰ تومان است. ابعاد بلوک aac رضوی – قرچک ۶۰*۲۵ سانتی متر است. AAC یا بتن هوادهی اتوکلاو شده یک جایگزین بتن پیش ساخته سبک وزن است که به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود. استفاده گسترده از این محصول به دلیل عایق حرارتی عالی، کیفیت عایق صدا و نسبت استحکام به وزن است.

قیمت بلوک AAC در تهران

قیمت اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید هبلکس با حجم بالا تماس بگیرید. ظرفیت هر پالت هبلکس بر اساس متر مکعب ۱.۸ – ۲.۲۵ است. قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است و میتوانید برای استعلام قیمت و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. حدود قیمت ها به شرح زیر است:

  • قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب : ۱۰۸۴۰۰۰ تومان
  • قیمت هر عدد بلوک : ۴۸۷۷۵ تومان
  • قیمت هر عدد بلوک هبلکس : ۴۸۷۷۵ تومان
قیمت بلوک AAC در تهران
اجرای بوک هلکس

ابعاد بلوک AAC در تهران

رایج ترین ابعاد بلوک aac تهران  60*25 سانتی متر است.  بعلاوه ضخامت هبلکس  30 سانتی متر است. طیف گسترد ای از ابعاد برای هر برند وجود دارد که بر قیمت نیز تاثیر خواهد داشت. لیست ابعاد و قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی بلوک aac در تهران در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید. 

انواع بلوک AAC در تهران

عموما در شهر تهران بلوک aac از برندهای رضوی – قرچک به فروش می رسد. طیف گسترده از ابعاد و ضخامت ها از این بلوک ها وجود دارد و قیمت هر عدد بلوک هبلکس بر اساس ضخامت حدود ۱۳۰۰۰ – ۴۹۰۰۰ تومان است. انتخاب برند مناسب برای عرضه در تهران وابسته به نزدیکی محل ارسال انبار تا پروژه ی مورد نظر دارد. با توجه به آسیب هایی که معمولا حین انتقال به بار هبلکس وارد میشود نزدیکی کارخانه مزیت بزگریست.

بلوک AAC در تهران و حومه

با زیاد شدن تقاضای بلوک هبلکس کارخانه های زیادی در این زمینه در تهران و دیگر شهر های ایران مشغول به کار هستند. برخی از این کارخانه ها از مشتریان خود هزینه حمل ونقل را دریافت نمی کنند.

کارخانه هبلکس تهران برای کمتر شدن هزینه حمل و نقل از حداکثر ظرفیت وسیله حمل کننده خود برای بارگیری استفاده می کند. کارخانه های تولید کننده بلوک هبلکس ، بلوک هایی با ابعاد مختلف به بازار عرضه می کند تا مشتری بر اساس نیاز خود بلوک مورد نظرش را سفارش دهد. برای اطلاع از بهترین کارخانه بلوک هبلکس تهران با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت بلوک AAC در تهران

قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب حدود ۱۰۸۴۰۰۰ تومان است. توجه داشته باشید که نوسانات قیمت در ماه های اخیر بسیار شدید بوده است و امکان تغییرات قیمت وجود دارد. برای استعلام قیمت روز هر کدام از برندهای مد نظر لازم است با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. 

قیمت بلوک AAC تهران

قیمت هر پالت بلوک حدود ۱۹۵۱۰۰۰ تومان و قیمت هر عدد بلوک حدود ۴۸۷۷۵ تومان است. برای استعلام قیمت دقیق و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در بعضی کارخانه ها امکان بازگشت پالت ها و کم شدن بخشی از هزینه ها وجود دارد.

قیمت بلوک هبلکس تهران در کارخانه های مختلف متفاوت بوده، اما این اختلاف قیمت بسیار ناچیز است. اما از آنجایی که بلوک هبلکس تولید شده در کارخانه ها درجه بندی دارد، قیمت ها بر اساس درجه تولید متفاوت هستند. در واقع قیمت بلوک هبلکس تهران درجه یک با قیمت بلوک هبلکس درجه دو متفاوت است. قیمت بلوک هبلکس با توجه به ابعاد و میزان سفارش مشتری متغیر است.

بلوک aac 10 تهران

نوع بسته بندی هبلکس های برند رضوی – قرچک به صورت پالت (تسمه) است. قیمت اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید با حجم بالا تماس بگیرید. به طور کلی بر اساس ابعاد ظرفیت هر پالت هبلکس ۱.۸ – ۲.۲۵ متر مکعب است. یکی از مهم ترین دلایل آسیب به بلوک های هبلکس حین ارسال بحث بسته بندی است. فروش هبلکس به صورت فله ای و با بسته بندی های نامناسب منجر به خرد شدن بخشی از بار و هدر رفت هزینه ها خواهد شد.

بلوک AAC در اصفهان

بلوک AAC در مشهد

بلوک AAC در رشت

بلوک AAC در شیراز

بلوک AAC در کرج

بلوک AAC در زنجان

بلوک AAC در مازندران

بلوک AAC در زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *