استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بلوک AAC در اصفهان

بلوک AAC در اصفهان
بلوک AAC در اصفهان

بلوک AAC در اصفهان و حومه معمولا از برند اردکان یزد و سازه آراد تامین می‌شود. قیمت بلوک AAC در اصفهان از این برند عموما با توجه به هزینه های انتقال مناسب خواهد بود. حدود قیمت بلوک aac اردکان یزد و سازه آراد برای هر متر مربع در تابستان ۱۴۰۲ در صورت تامین از درب کارخانه ۱۱۰۰۰ – ۲۵۰۰۰ تومان است. ابعاد بلوک aac اردکان یزد و سازه آراد ۶۱*۲۵ سانتی متر است. AAC یا بتن هوادهی اتوکلاو شده یک جایگزین بتن پیش ساخته سبک وزن است که به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود. استفاده گسترده از این محصول به دلیل عایق حرارتی عالی، کیفیت عایق صدا و نسبت استحکام به وزن است.

قیمت بلوک هبلکس اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید با حجم بالا تماس بگیرید.

ظرفیت هر پالت هبلکس بر اساس متر مکعب ۲.۱۶ است. قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است و میتوانید برای استعلام قیمت و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. حدود قیمت ها به شرح زیر است:

قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب : ۸۲۰۰۰۰ تومان

قیمت هر عدد بلوک : ۲۵۰۱۰ تومان

قیمت هر عدد بلوک هبلکس : ۲۵۰۱۰ تومان

قیمت بلوک AAC در اصفهان

هزینه مواد اولیه: مواد اولیه اولیه مورد استفاده در ساخت بلوک های هبلکس معمولا سیمان، ماسه و گاهی مواد افزودنی است. نوسانات در قیمت این مواد اولیه می تواند به طور قابل توجهی بر هزینه تولید تأثیر بگذارد که به نوبه خود می تواند بر قیمت بلوک ها تأثیر بگذارد.

هزینه های انرژی: فرآیند تولید بلوک های بتنی به مقدار قابل توجهی انرژی، در درجه اول برای پخت و خشک کردن، نیاز دارد. تغییرات در قیمت انرژی می تواند بر هزینه های تولید و در نتیجه بر قیمت گذاری بلوک های هبلکس تأثیر بگذارد.

هزینه های نیروی کار: هزینه های نیروی کار، از جمله دستمزد، مزایا و سایر هزینه های مرتبط با تولید، می تواند بر اساس مکان متفاوت باشد و می تواند بر هزینه کلی تولید تأثیر بگذارد.

هزینه های حمل و نقل: هزینه حمل و نقل بلوک های هبلکس از مرکز تولید تا محل فروش یا ساخت و ساز می تواند بخش قابل توجهی از هزینه کلی باشد. قیمت سوخت، تدارکات و مسافت می توانند بر هزینه های حمل و نقل تأثیر بگذارند.

بلوک AAC در اصفهان
اجرای بلوک هبلکس

تقاضا و عرضه بازار: پویایی عرضه و تقاضا در بازار ساخت و ساز محلی یا منطقه ای می تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت ها داشته باشد. هنگامی که تقاضا برای مصالح ساختمانی بالا باشد، قیمت ها افزایش می یابد. برعکس، در دوره‌های تقاضای کم، قیمت‌ها ممکن است کاهش یابد.

رقابت: وجود چندین تامین کننده و تولید کننده بلوک هبلکس در یک بازار معین می تواند بر قیمت گذاری تاثیر بگذارد. رقابت می تواند منجر به قیمت گذاری رقابتی شود و ممکن است قیمت ها را کنترل کند.

برند و کیفیت: بلوک‌های ممتاز یا تخصصی هبلکس که کیفیت بهتر یا ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند ممکن است به دلیل ارزش درک شده قیمت‌های بالاتری داشته باشند.

ابعاد بلوک AAC در اصفهان

رایج ترین ابعاد بلوک aacاصفهان  1.7 – 2 سانتی متر است.  بعلاوه ضخامت هبلکس  20 سانتی متر است. طیف گسترد ای از ابعاد برای هر برند وجود دارد که بر قیمت نیز تاثیر خواهد داشت. لیست ابعاد و قیمت های به روز در سایت عمران مدرن موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی بلوک aac در اصفهان در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید. 

انواع بلوک AAC در اصفهان

عموما در شهر اصفهان بلوک aacاز برندهای اردکان یزد و سازه آراد به فروش می رسد. طیف گسترده از ابعاد و ضخامت ها از این بلوک ها وجود دارد و قیمت هر عدد بلوک هبلکس بر اساس ضخامت حدود ۱۱۰۰۰ – ۲۵۰۰۰ تومان است. انتخاب برند مناسب برای عرضه در اصفهان وابسته به نزدیکی محل ارسال انبار تا پروژه ی مورد نظر دارد. با توجه به آسیب هایی که معمولا حین انتقال به بار هبلکس وارد میشود نزدیکی کارخانه مزیت بزگریست.

بلوک AAC در اصفهان و حومه

قیمت درب کارخانه بر اساس هر متر مکعب حدود ۸۲۰۰۰۰ تومان است. توجه داشته باشید که نوسانات قیمت در ماه های اخیر بسیار شدید بوده است و امکان تغییرات قیمت وجود دارد. برای استعلام قیمت روز هر کدام از برندهای مد نظر لازم است با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. 

قیمت بلوک AAC اصفهان

قیمت بلوک AAC اصفهان در کارخانه های مختلف متفاوت بوده، اما این اختلاف قیمت بسیار ناچیز است. اما از آنجایی که بلوک هبلکس تولید شده در کارخانه ها درجه بندی دارد، قیمت ها بر اساس درجه تولید متفاوت هستند. در واقع قیمت بلوک AAC اصفهان درجه یک با قیمت بلوک هبلکس درجه دو متفاوت است. قیمت بلوک هبلکس با توجه به ابعاد و میزان سفارش مشتری متغیر است.

بلوک AAC در اصفهان
پالت های هبلکس

قیمت بلوک AAC اصفهان در کارخانه ها بر حسب متر مکعب محاسبه می شود. اگر چه قیمت بلوک هبلکس نسبت به بقیه مصالح بالاتر است اما با افزایش سرعت ساخت و ساز و پیشرفت سریع تر پروژه، سازندگان و پیمانکاران خرید هبلکس اصفهان را به دیگر مصالح ساختمانی ترجیح می دهند.

به طور کلی قیمت هر پالت بلوک حدود ۱۶۰۰۶۴۰ تومان و قیمت هر عدد بلوک حدود ۲۵۰۱۰ تومان است. برای استعلام قیمت دقیق و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در بعضی کارخانه ها امکان بازگشت پالت ها و کم شدن بخشی از هزینه ها وجود دارد.

بلوک aac 10 اصفهان

نوع بسته بندی هبلکس های برند اردکان یزد و سازه آراد به صورت پالت (تسمه) است. قیمت اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید با حجم بالا تماس بگیرید. به طور کلی بر اساس ابعاد ظرفیت هر پالت هبلکس ۲.۱۶ متر مکعب است. یکی از مهم ترین دلایل آسیب به بلوک های هبلکس حین ارسال بحث بسته بندی است. فروش هبلکس به صورت فله ای و با بسته بندی های نامناسب منجر به خرد شدن بخشی از بار و هدر رفت هزینه ها خواهد شد.

بلوک هبلکس قیمت

قیمت بلوک پرلیت

هبلکس یزد

بلوک AAC در مشهد

بلوک AAC در رشت

بلوک AAC در شیراز

بلوک AAC در تهران

بلوک AAC در کرج

بلوک AAC در زنجان

بلوک AAC در مازندران

بلوک AAC در زنجان

بلوک لیکا بهتر است یا آجر سفال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!