استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری
کابین آسانسور لاکچری

ساکنین و بازدیدکنندگان یک ساختمان بیش از هر بخشی آسانسور آن ساختمان را مشاهده می کنند.از همین رو طراحی کابین آسانسور لاکچری از نظر زیبایی و عملکرد برای مالکین ساختمان های تجاری، ارزشمند می باشد. طراحی مناسب قادر است آسانسور را شیک و جذاب تر جلوه دهد. اهمیت نصب یک کابین آسانسور لاکچری و زیبا در ساختمان به اندازه ای است که می تواند ارزش یک ملک را افزایش دهد. فراتر از ویژگی های ظاهری، طراحی آسانسور لاکچری می تواند از نظر راحتی، مفید بودن و امنیت عملکرد، بهترین خدمات را ارائه دهد. برای سفارش کابین آسانسور می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کرده و از باقی طرح ها دیدن فرمایید.

امکانات کابین آسانسور لاکچری

کابین‌ های آسانسور لاکچری، به دلیل ویژگی‌ های منحصر به فرد خود، تجربه‌ ی بی‌نظیری را به مسافران ارائه می‌ دهند. در ادامه، به بررسی این ویژگی‌ ها و نقاط قوت کابین‌ های آسانسور لاکچری پرداخته می شود:

  • استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب: کابین‌ های آسانسور لاکچری از موادی مانند چوب طبیعی، استیل ضد زنگ، شیشه، و مرمر طبیعی ساخته می‌ شوند. استفاده از متریال ها به کابین‌ ها جلوه‌ ای لوکس و چشمگیر می‌ بخشد.
  • طراحی مدرن و زیبا: کابین‌ های آسانسور لاکچری با توجه به آخرین مدها و مدل‌ ها طراحی می‌ شوند. طراحی‌ های به روز و هوشمندانه در کنار استفاده از جزئیات زینتی به آن ها زیبایی و جذابیت خاصی می‌ بخشد.
  • امکانات و تجهیزات اضافی: یکی از مزیت‌ های کابین‌ های آسانسور لاکچری، تجهیزات پیشرفته‌ ای است که به آن ها اضافه می‌ شود. از این امکانات میتوان به مواردی مانند نورپردازی آرام و متناسب، سیستم‌ های صوتی پیشرفته، دکوراسیون داخلی با ویژگی‌ های خاص، و تجهیزات پیشرفته دیگر اشاره نمود.

مدل کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری کابین پلاس مدل ۶۰۱ با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ رزگلد و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری مگا مدل اریس با جنس استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ گلدن نایت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری مگا مدل هرمس با جنس استیل خشدار مشکی و استیل آینه ای موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ مشکی طرحدار و با کفپوش سنگ مشکی پارادایسو تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری جنرال کابین مدل G02 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری مبین مدل s23 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

عکس کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری مگا مدل آرمیتاژ با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ رین فارست تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری کابین پلاس مدل ۳۰۶ با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری جنرال کابین مدل G01 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری مگا مدل مرکوری با جنس چرم لمسه دوزی و استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ مرمریت نسکافه ای تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری فعال مدل FS 07 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

خرید کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری کابین پلاس مدل ۶۰۲ با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری فعال مدل FS 10 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری مبین مدل s26 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری مبین مدل s25 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری فعال مدل FS 06 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری فعال مدل FS 09 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری تبریز

کابین آسانسور لاکچری کابین پلاس مدل ۹۱۰ با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری کابین پلاس مدل ۱۰۱۰ با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری فعال مدل FS 08 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری کابین پلاس مدل ۴۰۷ با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری کابین پلاس مدل ۴۰۲ با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

قیمت کابین آسانسور لاکچری

کابین آسانسور لاکچری کابین پلاس مدل ۴۰۶ با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

کابین آسانسور لاکچری مبین مدل s27 با جنس استیل آینه ای و استیل خشدار موجود می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ رزگلد و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

کابین اسانسور جدید

طراحی کابین آسانسور

کابین آسانسور لوکس

معایب هوم لیفت

کابین اسانسور شیک

کابین آسانسور مدرن

کابین آسانسور لوکس

قیمت کابین آسانسور

قیمت آسانسور پانوراما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *