استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کابین آسانسور لوکس

کابین آسانسور لوکس
کابین آسانسور لوکس

ساکنین و بازدیدکنندگان یک ساختمان بیش از هر بخشی آسانسور آن ساختمان را مشاهده می کنند.از همین رو طراحی کابین آسانسور لوکس از نظر زیبایی و عملکرد برای مالکین ساختمان های تجاری، ارزشمند می باشد. طراحی مناسب قادر است آسانسور را شیک و لوکس تر جلوه دهد. اهمیت نصب یک کابین آسانسور لوکس و زیبا در ساختمان به اندازه ای است که می تواند ارزش یک ملک را افزایش دهد. فراتر از ویژگی های ظاهری، طراحی آسانسور لوکس می تواند از نظر راحتی، مفید بودن و امنیت عملکرد، بهترین خدمات را ارائه دهد. برای سفارش کابین آسانسور می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کرده و از باقی طرح ها دیدن فرمایید.

طراحی کابین آسانسور لوکس

کابین آسانسور لوکس از نظر طراحی و اجزا، به‌ طور کلی از کابین‌ های اقتصادی و معمولی که در ساختمان‌ ها استفاده می‌ شوند، پیشرفته تر است. در این کابین ها از جنبه‌ های مختلف طراحی شامل موارد زیر می‌ توان بهره برد:

الف) جنس کابین: در ساخت کابین‌ های آسانسور لوکس از مواد بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده می‌ شود. از جمله جنس‌ های رایج می‌ توان به استفاده از استیل ضدزنگ، شیشه مقاوم و چوب با کیفیت اشاره کرد.

ب) نورپردازی و دیزاین داخلی: یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های کابین آسانسور لوکس، نورپردازی چشم گیر و دیزاین منحصربه‌ فرد داخلی آن است. طراحان کابین‌ های لوکس از نورهای LED و رنگ‌ های جذاب برای ایجاد فضایی دلپذیر استفاده می‌ کنند.

ج) تجهیزات اضافی: کابین‌ های آسانسور لوکس به‌ طور معمول دارای تجهیزات اضافی‌ ای مانند پنل‌ های لمسی، سیستم‌ های صوتی پیشرفته و … می باشند.

ایمنی کابین آسانسورهای لوکس

اگرچه ظاهر کابین آسانسور لوکس جذاب است، اما اصول ایمنی و امنیت همچنان از اهمیت بالایی برخوردارند. شرکت‌ های سازنده تلاش می‌ کنند تا در کنار طراحی زیبا، از جدیدترین فناوری‌ها برای بهبود ایمنی و کاهش خطرات حوادث استفاده کنند. سیستم‌ های کنترلی پیشرفته، حسگرهای حرکتی و سیستم‌ه ای پشتیبانی اضطراری از جمله اقداماتی هستند که برای اطمینان از سفر ایمن و مطمئن در کابین‌ های لوکس انجام می‌ شوند.

طرح کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس فعال مدل ۲۷، ام دی اف و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ سفید و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس مگا مدل آرامیس، استیل راه راه و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ متالیک عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

جنس کابین آسانسور لوکس فعال مدل لوکس سفارشی۱، ام دی اف و استیل خشدار و استیل آینه ای می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ قهوه ای و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس فعال مدل FS 01، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ گرانیت عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

جنس کابین آسانسور لوکس مبین مدل m22، ام دی اف می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ قرمز و با کفپوش سنگ گرانیت عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس کابین پلاس مدل ۸۰۰-۴۰۹، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

قیمت کابین لوکس آسانسور

جنس کابین آسانسور لوکس جنرال کابین مدل زاها، شمش آلومینیوم و لمینت سکوریت می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ آبی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس مبین مدل m24، ام دی اف می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طوسی و با کفپوش سنگ گرانیت عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس مبین مدل s28، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ رزگلد و با کفپوش سنگ گرانیت عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس مگا مدل مونترال، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ تیتانیوس عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس کابین پلاس مدل ۱۱۰۰، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس مبین مدل s16، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای طلایی و با کفپوش سنگ گرانیت عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

کابین آسانسور لوکس تهران

جنس کابین آسانسور لوکس فعال مدل پانورامیک۱۰، استیل خشدار و شیشه می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس کابین پلاس مدل ۹۲۰، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس مگا مدل آتنا، استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طلایی مشکی و با کفپوش سنگ مشکی گلکسی عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس جنرال کابین مدل G52، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس مبین مدل s29، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ سفید و با کفپوش سنگ گرانیت عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس مگا مدل پراگ، استیل راه راه و استیل آینه ای می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ رزگلد مشکی و با کفپوش سنگ دلیکاتوس عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

خرید کابین لوکس اسانسور

جنس کابین آسانسور لوکس جنرال کابین مدل ویکتوریا، ام دی اف و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس کابین پلاس مدل ۹۱۰، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ رزگلد و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

جنس کابین آسانسور لوکس فعال مدل FS 23، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس کابین پلاس مدل ۷۴۰، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

جنس کابین آسانسور لوکس مبین مدل s17، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ گرانیت عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس جنرال کابین مدل G02، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

عکس کابین اسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس جنرال کابین مدل فلو، فایبر گلس می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ مشکی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس کابین پلاس مدل ۶۰۱، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور لوکس

جنس کابین آسانسور لوکس فعال مدل FS 22، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین لوکس آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه عرضه می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

طراحی کابین آسانسور

قیمت کابین آسانسور ۴ نفره

استپ پله برقی

پله برقی چیست

قیمت کابین اسانسور ۵ نفره

قیمت کابین آسانسور ۶ نفره

روش استفاده از پله برقی

لیست خطاهای پله برقی

قیمت کابین آسانسور ۸ نفره

کابین لوکس آسانسور

انواع کابین آسانسور

آسانسور شیشه ای قیمت

قیمت موتور آسانسور ایتال

معایب آسانسور هیدرولیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.4 ( 3 نظر)