استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کابین اسانسور جدید

کابین اسانسور جدید
کابین اسانسور جدید

در کابین اسانسور جدید از قطعات و تجهیزات مرغوب تری در طراحی و ساخت کابین استفاده می شود. ساکنین و بازدیدکنندگان یک ساختمان بیش از هر بخشی در ساختمان آسانسور آن را مشاهده می کنند. از همین رو مالکین ساختمان ها در راستای جلوه بخشیدن به ساختمان خود، کابین های قدیمی را با کابین اسانسور جدید تعویض می نمایند. اهمیت نصب یک کابین آسانسور لوکس و زیبا در ساختمان به اندازه ای است که می تواند ارزش یک ملک را افزایش دهد. رای سفارش کابین آسانسور می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کرده و از باقی طرح ها دیدن فرمایید.

جنس کابین اسانسور جدید برند مگا مدل هلیوس، استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی نقره ای و با کفپوش سنگ مشکی گلکسی تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند مبین مدل s5، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ مشکی طلایی و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند جنرال کابین مدل G32، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند مبین مدل m19، ام دی اف می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ قهوه ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند کابین پلاس مدل ۱۰۰، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ رزگلد و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند فعال مدل FS 07، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

انواع کابین اسانسور جدید

کابین اسانسور ، به عنوان قسمت بسیار مهمی از سیستم اسانسورها، نقش بارزی در ایمنی و کارایی این وسیله نقلیه عمومی ایفا می کند. در دهه های گذشته، فناوری ها و طراحی های مربوط به کابین های اسانسور، تحولات قابل توجهی را تجربه کرده است. کابین اسانسور جدید ، با استفاده از جدیدترین فناوری ها و مواد ساختاری پیشرفته، یک ترکیب منحصر به فرد از ایمنی، راحتی و زیبایی را ارائه می دهد. طراحان کابین با توجه به نیازهای متنوع اسانسورهای امروزی، بهبودهای قابل توجهی را در زمینه های مختلف به ارمغان آورده اند.

کابین اسانسور جدید در زمینه راحتی و زیبایی بهبود‌های قابل توجهی داشته است. طراحی هوشمندانه و جذاب، فضای داخلی کابین را برای مسافران مطلوب تر می سازد. استفاده از جدیدترین سیستم‌های روشنایی LED و صفحه نمایش لمسی، نه تنها به کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر مفید کابین کمک می کند، بلکه تجربه سفری متفاوت و نوآورانه را به مسافران ارائه می دهد.

خرید کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند کابین پلاس مدل ۵۰۱، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند مبین مدل m20، ام دی اف می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ قهوه ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند جنرال کابین مدل ویکتوریا، ام دی اف و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند مبین مدل m18، ام دی اف می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ قهوه ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند جنرال کابین مدل G57، استیل آینه ای و استیل خشدار و ام دی اف می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند کابین پلاس مدل ۱۱۰۰، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

کابین اسانسور جدید ارزان

جنس کابین اسانسور جدید برند فعال مدل پانورامیک۷، استیل خشدار و شیشه می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند مگا مدل مارس، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ آبی نروژ تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند جنرال کابین مدل G24، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ طلایی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند کابین پلاس مدل ۳۰۴، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ طلایی دودی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند فعال مدل ۲۲، ام دی اف و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ آبی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند مگا مدل پراگ، استیل راه راه و استیل آینه ای می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای سفید و با کفپوش سنگ دلیکاتوس تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

قیمت روز کابین آسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند فعال مدل پانورامیک۸، استیل خشدار و شیشه می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند مبین مدل s7، استیل آینه ای و استیل خشدار و ام دی اف می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند فعال مدل پانورامیک۶، استیل خشدار و شیشه می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند جنرال کابین مدل G52، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند جنرال کابین مدل G70، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ دودی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند مگا مدل پاریس، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور مطابق سفارش بوده و در رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ تیتانیوم تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

جنس کابین اسانسور جدید برند جنرال کابین مدل G13، استیل آینه ای و استیل خشدار می باشد. ظرفیت این کابین آسانسور ۲۱ – ۴ نفره بوده و در رنگ رزگلد و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین اسانسور جدید

برای مطالعه بیشتر:

کابین آسانسور

کابین آسانسور استیل

کابین آسانسور ام دی اف

کابین آسانسور ام دی اف استیل

کابین آسانسور شیشه ای

طراحی کابین آسانسور

لیست قیمت کابین آسانسور

کابین آسانسور استیل طلایی

کابین آسانسور استیل دودی

کابین آسانسور مدرن

خرید کابین آسانسور

آسانسور پاناروما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *