استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت نرده سنگی دیجی کالا

قیمت نرده سنگی دیجی کالا
قیمت نرده سنگی دیجی کالا

اگر قیمت نرده سنگی دیجی کالا را جستجو کنید، تعداد بسیار محدودی از نرده های سنگی و قالب نرده سنگی که بیشتر آن ها در سایت دیجی کالا موجود نیستند، خواهید یافت. سایت عمران مدرن، تنوع بسیار زیادی از انواع نرده سنگی طبیعی و مصنوعی را در رنگ ها و مدل های مختلف ارائه می دهد. اگر قصد خرید نرده سنگی دارید، می توانید برای خرید با کیفیت ترین نرده سنگی و با مناسب ترین قیمت نسبت به سایر سایت ها، با کارشناسان مجرب عمران مدرن مشورت کنید. عوامل مختلفی بر قیمت نرده سنگی دیجی کالا تاثیر می گذارند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

قیمت نرده سنگی دیجی کالا
قیمت نرده سنگی دیجی کالا

لیست قیمت نرده سنگی دیجی کالا

لیست قیمت نرده سنگی دیجی کالا تنوع بسیار کمی داشته و تنها یک الی دو عدد کالای نرده سنگی در سایت دیجی کالا موجود می باشد. به دلیل کم بودن تعداد فروشندگان نرده سنگی در دیجی کالا، قیمت نرده سنگی دیجی کالا نسبت به سایر سایت ها، مانند عمران مدرن، گران تر است قیمت نرده سنگی دیجی کالا به عواملی مانند ابعاد، رنگ، جنس سنگ و مدل برش نرده سنگی بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت نرده سنگی دیجی کالا با ابعاد و ارتفاع بلند تر، بیشتر هستند. همچنین نوع و جنس سنگ به کار رفته در نرده نیز بر قیمت نرده سنگی دیجی کالا تاثیر می گذارد. برای بررسی بیشتر و مقایسه بهتر قیمت تعداد متنوع تری از نرده های سنگی، به فروشگاه سایت عمران مدرن مراجعه کنید.

نرده سنگی دیجی کالا

کاربرد نرده سنگی دیجی کالا هم در نمای ساختمان ها و هم در فضای داخلی ساختمان ها و خانه ها می باشد. به دلیل مقاومت و نمای لوکس و مجللی که نرده سنگی دارد، نسبت به نرده های استیل و چوبی، فروش بیشتری دارد. همچنین نرده سنگی، نگهداری و شست و شوی آسانی دارد. از آن جا که نرده سنگی نقش بسیار حساسی در نجات جان افراد و جلوگیری از سقوط دارد، توجه به کیفیت آن الزامی است. در نتیجه در هنگام استعلام قیمت نرده سنگی دیجی کالا ، باید به کیفیت آن نیز توجه کنید.

قیمت نرده سنگی دیجی کالا
لیست قیمت نرده سنگی دیجی کالا

قیمت نرده سنگی دیجی کالا از جنس مرمر

قیمت نرده سنگی دیجی کالا از جنس سنگ طبیعی مرمر، جزو گران ترین سنگ های موجود در بازار می باشد. زیرا سنگ مرمر از سنگ های لوکس محسوب شده و شفافیت و زیبایی خیره کننده ای دارد. به همین دلیل، قیمت سنگ مرمر نسبت به سایر سنگ ها گران تر است. سنگ مرمر از سنگ های دگرگونی آهکی بوده که از پایدار ترین حالت کربنات کلسیم تشکیل شده است. از ویژگی های بارز سنگ مرمر، بلور های درشت و توده های دانه ای شکل می باشد. به دلیل خلوص و شفافیت بالای این نوع سنگ، نور از آن عبور می کند. در گذشته های دور نیز به دلیل زیبایی چشمگیر و شفافیت بسیار بالا، از سنگ مرمر به وفور در ساخت کاخ ها، عبادت گاه ها و آرام گاه ها استفاده می شده است.

معادن متعددی از سنگ مرمر در کشور ایران وجود دارد. اما حجم سنگ و تعداد این معادن نسبت به معادن استخراج سایر سنگ ها مانند سنگ تراورتن، کم تر است. در نتیجه قیمت نرده سنگی دیجی کالا مرمر، نسبت به سایر سنگ ها گران تر است. همچنین، بر خلاف معادن سنگ تراورتن و گرانیت، معادن سنگ مرمر معمولا در سطح زمین بوده و به صورت تکه های کوچک سنگ استخراج می شوند.

سنگ مرمر مانند سایر سنگ های آهکی، مقاومت نسبتا پایینی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و تابش مستقیم نور خوشید دارد. به همین دلیل، برای دوام و طول عمر بالا تر این نوع نرده های سنگی، بهتر است که در فضای داخلی ساختمان ها از نرده سنگی مرمر دیجی استفاده شود. جهت مشاهده قیمت نرده سنگی دیجی کالا از سنگ مرمر می توانید به این سایت مراجعه کنید.

قیمت نرده سنگی دیجی کالا
قیمت نرده سنگی مرمر دیجی کالا

قیمت نرده سنگی دیجی کالا از جنس تراورتن

در حالت کلی، قیمت نرده سنگی دیجی کالا از جنس تراورتن، نسبت به قیمت نرده سنگی مرمر پایین تر است. تراورتن از دسته سنگ های طبیعی است. همچنین به دلیل ویژگی هایی از جمله استحکام و مقاومت بالا، از پر کاربرد ترین سنگ های ساختمانی می باشد. برای انتخاب سنگ مناسب برای نرده سنگی، باید به این نکته توجه کرد که برخی از سنگ ها، مانند سنگ مرمر، برای استفاده در نمای خارجی ساختمان مناسب نیستند. اما بر خلاف سنگ مرمر، سنگ تراورتن مقاومت زیادی در برابر تغییرات اقلیمی، تغییرات دمایی و تابش نور خورشید دارد. یکی از رایج ترین کاربرد های سنگ تراورتن، در نرده های سنگی نمای ساختمان، پشت بام، بالکن ها و راه پله ها می باشد.

یکی از ویژگی های ظاهری سنگ تراورتن طبیعی، وجود تخلخل هایی در سطح آن است. این تخلخل ها برای چسباندن سنگ بسیار مناسب هستند. اما درباره نرده های سنگی که در فضای باز قرار می گیرند، این تخلخل می توانند موجب نفوذ رطوبت و گرد و غبار به درون سنگ شده و از عمر نرده سنگی بکاهند. به همین دلیل توصیه می شود که سطح نرده سنگی تراورتن با مواد رزینی پوشانیده شود.

قیمت نرده سنگی دیجی کالا
قیمت نرده سنگی تراورتن دیجی کالا

قیمت انواع نرده سنگی دیجی کالا

نرده سنگی صراحی، در شکل ها و مدل های متنوعی تولید می شود. به طور کلی، نرده سنگی موجود در سایت دیجی کالا را می توان با توجه به نوع برش سنگ، به دو دسته نرده گرد و نرده مربعی (چهار گوش) دسته بندی کرد. نرده سنگی مربع دارای لبه های قائم می شوند. این لبه های تیز نرده سنگی مربعی، استحکام کمتری در برابر ضربه و شکستگی داشته و حساس تر می باشند. در نتیجه مقاومت نرده سنگی گرد از نرده سنگی مربعی بیشتر است. همچنین قیمت نرده سنگی دیجی کالا گرد از قیمت نرده سنگی دیجی کالا مربع گران تر است.  

برای مطالعه بیشتر:

صراحی سنگی

قیمت نرده صراحی پلیمری

فاصله نرده سنگی

معایب نرده سنگی

ابعاد نرده سنگی

نرده سنگی پله دوبلکس

نرده سنگی نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.28 ( 4 نظر)