استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

جکوزی زرین آب مدل اسکالیا یکی از محصولات تولیدی شرکت زرین آب بوده که در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده است. شرکت زرین آب از شرکت های بزرگ و مطرح در حوزه ی طراحی و تولید وان، جکوزی روباز، جکوزی ویلایی، جکوزی مربعی و سونای خانگی می باشد. این شرکت محصولات خود را با کیفیت و مهارت بالایی طراحی می کند که جکوزی مدل اسکالیا یکی از محصولات ارائه شده در بخش تجهیزات بهداشتی است.

وان ‌ها و جکوزی‌ های این شرکت، از جمله جکوزی زرین آب مدل اسکالیا از ورق TOPLAX ساخته شده ‌اند که شامل ورق دو لایه اکریلیک و ABS است. این ورق ‌ها بسیار شفاف هستند و در برابر ضربه مقاومت خوبی دارند، بنابراین نیازی به فایبر گلاس ندارند. همچنین، وان ‌ها و جکوزی‌ های زرین آب دارای شاسی از جنس آهن گالوانیزه است که ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت می‌ باشند. شرکت زرین آب جکوزی ‌ها را با زیرسری‌ های مختلف ارائه می‌ دهد تا امکان راحتی بیشتری برای کاربران فراهم گردد. یکی از مدل های جکوزی زرین آب، مدل اسکالیا می باشد. برای خرید جکوزی زرین آب مدل اسکالیا می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

قیمت جکوزی زرین آب مدل اسکالیا بسته به ظرفیت، ابعاد، تعداد و نوع جت ‌های آب و هوا، سیستم تصفیه و سایر امکانات و تجهیزات جانبی در هر تیپ متفاوت است. به طور کلی این محصول در رده قیمتی متوسط قرار دارد و قیمت آن با توجه به مشخصات و تیپ انتخاب شده می ‌تواند متغیر باشد. می دانیم که هرچه امکانات و تجهیزات جانبی بیشتر و پیشرفته‌ تر باشد، قیمت نهایی محصول نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین، با توجه به امکانات و تجهیزات بیشتر در تیپ ۳ قیمت آن از تیپ ۱ و ۲ بیشتر و قیمت تیپ ۲ نیز از تیپ ۱ بیشتر است. در مورد قیمت این جکوزی می ‌توان گفت که این محصول جزء جکوزی‌ های لوکس محسوب می ‌شود.

جکوزی زرین آب مدل اسکالیا
جکوزی مدل اسکالیا برند زرین آب

مشخصات جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

جکوزی زرین آب مدل اسکالیا شامل ۵ جت معمولی، توربو جت و ۱ جت روتاری می ‌باشد. همچنین، برای ناحیه کمر، جت کمر یا جت تخت کوچکی در جکوزی‌ زرین آب مدل اسکالیا عرضه می‌ شود. این وان جکوزی در قسمت بغل و جلو دارای پنل می باشد. همچنین، این وان با داشتن کلید محافظ جان، هرگونه نوسان برق را تشخیص داده و ایمنی وان را تضمین می‌ کند. به علاوه، این وان دارای پمپ‌ های قدرتمند برای ورود و خروج آب است. جکوزی مدل اسکالیا از انواع مدل های جکوزی تو کار نمی باشد.

جکوزی زرین آب مدل اسکالیا
جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

ابعاد جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

جکوزی زرین آب مدل اسکالیا با ابعاد متفاوتی در بازار عرضه می شود. از انواع مختلف این ابعاد می توان به ۷۰×۱۷۰، ۷۰×۱۶۰، ۷۰×۱۵۰ و ۷۰×۱۴۰ سانتی متر اشاره کرد. این جکوزی یک انتخاب عالی برای آرامش و لذت بردن از جکوزی در انواع فضاها با اندازه های گوناگون است. تنوع ابعاد جکوزی زرین آب مدل اسکالیا ، امکان قرارگیری این جکوزی در فضاهای محدود از جمله حمام ‌های کوچکتر و فضاهای آپارتمانی را فراهم می ‌کند. با وجود این امکان، می‌توان لذت یک حمام آب گرم و آرامش بخش را در خانه خود تجربه کرد. این نوع از جکوزی، با ابعاد مناسب خود، استفاده راحت و امکانات کاملی را به کاربر ارائه می ‌دهد. همچنین، با طراحی زیبا و جذاب خود، این جکوزی می ‌تواند به زیبایی و استایل دکوراسیون داخلی بیفزاید.

جکوزی زرین آب مدل اسکالیا
ابعاد جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

امکانات جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

محصولات شرکت زرین آب دارای با کیفیت ترین امکانات و تکنولوژی ها هستند. جکوزی زرین آب مدل اسکالیا دارای سه تیپ بوده که در ادامه به معرفی این تیپ ها و امکانات ارائه شده در هر تیپ خواهیم پرداخت.

  1. امکانات تیپ یک (پنوماتیک): تیپ یک این محصول دارای یک شاسی فلزی است که وزن وان را به صورت یکنواخت توزیع کرده و از ورود فشار به وان جلوگیری می کند. همچنین، این تیپ دارای پک کامل شامل شیرآلات، پنل بغل و جت کف است. تیپ یک دارای پنل جلو و زیر سری بوده و همچنین با جت ‌های اصلی و پمپ آب قدرتمند تجهیز شده است.
  2. امکانات تیپ دو (ساده): تیپ دو جکوزی زرین آب مدل اسکالیا نسبت به تیپ یک امکانات بیشتری دارد. این تیپ دارای یک شاسی فلزی، پنل جلو، زیرسری، چراغ هالوژن، جت اصلی، کلید محافظ جان و پمپ آب است و دارای یک پک کامل شامل شیرآلات و جت کف نیز می باشد.
  3. امکانات تیپ سه (الکترونیک): تیپ سه این محصول نسبت به دو تیپ قبلی امکانات بیشتری دارد که باعث می‌ شود مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهد. این تیپ دارای یک شاسی فلزی، پنل جلو، زیرسری، چراغ هالوژن، جت اصلی، کلید محافظ جان، پمپ آب، شیرآلات و علاوه بر این امکانات دارای سیستم صوتی است. در صورت تمایل، این تیپ نیز می‌ تواند دارای جت کف باشد.
جکوزی زرین آب مدل اسکالیا
امکانات جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

محافظ جان جکوزی زرین آب مدل اسکالیا

کلید محافظ جان در جکوزی زرین آب مدل اسکالیا یک قابلیت بسیار حائز اهمیت است. این کلید، به منظور ایجاد یک محیط ایمن در هنگام استفاده از جکوزی طراحی شده است. وجود کلید محافظ جان به این علت است که در صورت نوسانات برق یا رخ دادن مشکلات دیگر در سیستم برق جکوزی، کلید به طور خودکار آب و برق جکوزی را قطع کرده و ایمنی کاربران را تامین کند. با استفاده از کلید محافظ جان، خطرات احتمالی که به دلیل نوسانات برق یا مشکلات فنی می ‌توانند ایجاد شوند، به طور قابل توجهی کاهش می ‌یابد و کاربران می ‌توانند با اطمینان بیشتری از جکوزی زرین آب مدل اسکالیا استفاده کنند.

برای مطالعه ی بیشتر:

جکوزی شاینی مدل ۰۲۵

جکوزی بادی

وان جکوزی ، آیا خرید غیر ضروری است ؟

طریقه نصب وان جکوزی خانگی

ابعاد وان در پلان

فواید جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

0

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!