استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جکوزی شاینی مدل ۰۲۵

جکوزی شاینی مدل 025

جکوزی شاینی مدل ۰۲۵ یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت نوآوران نوید آینده بوده و نام تجاری آن جکوزی شاینی می باشد که در انواع مدل های گوناگون تولید می شود. شرکت نوآوران نوید آینده از سال ۱۳۸۹ به بازار تولید وان و جکوزی مربعی، جکوزی ویلایی، جکوزی روباز، پنل دوش، کابین سونا و انواع تجهیزات بهداشتی ساختمانی پیوست. این شرکت همواره در تلاش بوده تا انواع محصولات را با بهترین کیفیت و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی به کاربران ارائه دهد.

جکوزی شاینی یکی از تجهیزاتی است که توسط این شرکت به بازار ارائه می شود. این نوع از جکوزی در انواع مدل های مختلف ارائه شده که در این متن، به جکوزی شاینی مدل ۰۲۵ پرداخته خواهد شد. جکوزی شاینی مدل ۰۲۵ برای ظرفیت دو نفر تعبیه شده، طراحی مدل آن مستطیل شکل است و جکوزی تو کار نیست. از ویژگی های جکوزی شاینی مدل ۰۲۵ می توان به مقاومت آن در برابر وزن بالا به علت جنس مقاوم آن اشاره نمود. این جکوزی دارای ۴ تیپ است که در ادامه این متن، به معرفی انواع تیپ های آن خواهیم پرداخت.

قیمت جکوزی شاینی مدل ۰۲۵

جکوزی شاینی مدل ۰۲۵ یکی از محصولات معتبر در زمینه تجهیزات حمام و جکوزی به شمار می آید. قیمت جکوزی شاینی مدل ۰۲۵ با توجه به عوامل مختلف می تواند متغیر و متفاوت باشد. از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول می توان به تنوع و تفاوت در امکانات و ظرفیت مدل های مختلف آن اشاره کرد. بنابراین، قیمت نهایی این محصول می تواند بسته به مشخصات و تیپ آن متفاوت باشد. قیمت تیپ های این مدل از جکوزی شاینی به ترتیب از تیپ ۱ تا تیپ ۴، به دلیل امکانات و تجهیزات بیشتر، افزایش می یابد. می توان برای صرفه جویی در هزینه، تیپ های ارزان تر را خریداری کرد.

جکوزی شاینی مدل 025
بدنه جکوزی شاینی

امکانات جکوزی شاینی مدل ۰۲۵

شرکت نوآوران نوید آینده پس از تلاش برای شناخت نیازهای مخاطب های گوناگون خود ۴ تیپ از جکوزی شاینی مدل ۰۲۵ را به بازار عرضه نموده که در این بخش به بررسی امکانات هر کدام از این تیپ ها خواهیم پرداخت.

  • تیپ ۱: زیر سری، دستگیره، زیرآب اتومات، پانل جلو، پانل جانبی، ماساژور کناری، پنل اتوماتیک، محافظ جان
  • تیپ ۲: زیر سری، دستگیره، زیرآب اتومات، پانل جلو، پانل جانبی، ماساژور کناری، صفحه کنترل دیجیتالی، چراغ LED
  • تیپ ۳: زیر سری، دستگیره، زیرآب اتومات، پانل جلو، پانل جانبی، ماساژور کناری، صفحه کنترل دیجیتالی، چراغ LED، ماساژور کف، محافظ جان
  • تیپ ۴: زیر سری، دستگیره، زیرآب اتومات، پانل جلو، پانل جانبی، ماساژور کناری، نگهدارنده گرما، سیستم صوتی، اتصال با vhs یا بلوتوث، اوزون (تصفیه آب)، ریموت کنترل، محافظ جان
جکوزی شاینی مدل 025
جکوزی شاینی مدل ۰۲۵

جنس بدنه جکوزی شاینی مدل ۰۲۵

بدنه تمامی محصولات شرکت نوآوران نوید آینده از ورق ABS/PMMA آنتی باکتریال ساخته شده است. استفاده از ورق آنتی باکتریال با توجه به اینکه این محصولات در دسته تجهیزات بهداشتی طبقه بندی می شوند، امری ضروری محسوب می‌ شود. ورق به کار رفته در بدنه این جکوزی بسیار مقاوم بوده و از شفافیت و درخشندگی بالایی نیز برخوردار است. این ویژگی ‌ها مقاومت بدنه در برابر جرم گرفتگی، خش و ترک خوردن را تقویت کرده و منجر به افزایش طول عمر و دوام جکوزی می ‌شود.

ماساژورهای جکوزی شاینی مدل ۰۲۵

در جکوزی شاینی مدل ۰۲۵ از ۳ نوع ماساژور استفاده شده است که شامل جت، مینی جت و بلوئر هستند. جت و مینی جت ماساژورهای کناری و بلوئر، جت کف می باشد. پمپ های آب قرار گرفته شده در کناره های جکوزی، پس از روشن کردن آن آب را مکش کرده و هوا را با آب مخلوط می کنند. سپس، ترکیب آب و هوا را از ماساژورهای کناری به داخل جکوزی با فشاری که توسط پنل کنترل قابل تنظیم است به داخل جکوزی وارد می کنند. جت های کف یا بلوئرها نیز به همین شیوه ترکیب آب و هوا را به جکوزی وارد کرده تا کاربر ماساژ را از زاویه دیگری تجربه کند.

برای مطالعه بیشتر:

جکوزی شاینی ۰۱۷

بهترین برند وان جکوزی

جکوزی ریتون مدل مارون

وان جکوزی ، آیا خرید غیر ضروری است ؟

تفاوت وان و جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

0

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!