استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جکوزی ریتون مدل مارون

جکوزی ریتون مدل مارون
جکوزی ریتون مدل مارون

جکوزی ریتون مدل مارون تنوع بسیاری در ابعاد و ظرفیت دارد. انواع مدل های دو نفره، چهار نفره و شش نفره وان جکوزی ریتون مدل مارون در سایت عمران مدرن موجود می باشد. وان جکوزی ریتون یکی از با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین برند های وان جکوزی در بازار است. ریتون یک شرکت معتبر ایرانی بوده که وان و جکوزی های خود را با متریال و قطعات وارداتی تولید می ‌کند.

شرکت تولید وان جکوزی ریتون همواره می کوشد تا برای کسب حداکثری رضایت مشتریان، از به روز ترین و بهترین آپشن ها و تجهیزات در محصولات تولیدی خود بهره ببرد. ورق استفاده شده در جکوزی ریتون مدل مارون بصورت سه لایه Acrylic / ABS / Acrylic و ورق کست آکریلیک آلمانی (تقویت شده با ۵ لایه فایبرگلاس) می باشد. شاسی جکوزی های ریتون، تمام استیل با ضخامت ۲۵×۲۵ میلی متر بوده و در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم است. موتورهای سفارشی جکوزی های برند ریتون، دارای هسته کاملاً عایق با ضریب ایمنی بالا، مقاوم در برابر گرما، کم صدا، کم مصرف و بدون لرزش بوده و خروجی آن تا ۴۵۰ لیتر در دقیقه می باشد.

قیمت جکوزی ریتون مدل مارون

قیمت جکوزی ریتون مدل مارون بسته به عوامل مختلف، متفاوت می باشد. از جمله فاکتور هایی که در تعیین قیمت جکوزی ریتون مدل مارون موثر هستند، می توان به ابعاد، ظرفیت و امکانات جکوزی مارون اشاره کرد. در ادامه به بررسی فاکتور های موثر بر قیمت وان جکوزی ریتون مدل مارون و همچنین ویژگی های انواع آن خواهیم پرداخت.

جکوزی ریتون مدل مارون
جکوزی ریتون مدل مارون دو نفره

ظرفیت جکوزی ریتون مدل مارون

جکوزی ریتون مدل مارون ، در ۳ ظرفیت مختلف ارائه می شود. این مدل جکوزی دارای ظرفیت های ۲ نفره، ۴ نفره و ۶ نفره می باشد. هر چه ظرفیت جکوزی مارون بیشتر باشد، قیمت آن نیز گران تر خواهد شد. مدل ۲ نفره جکوزی مارون دارای دو طرح متفاوت می باشد که می توانید بر اساس سلیقه خود، طرح مورد نظرتان را تهیه کنید. برای حمام های خانگی و آپارتمان ها، جکوزی ریتون مدل مارون ۲ نفره مناسب می باشد. اما اگر قصد تهیه جکوزی برای ویلا ها و فضای باز دارید، جکوزی ریتون مدل مارون ۴ نفره و ۶ نفره نیز مناسب می باشد.

جکوزی ریتون مدل مارون
جکوزی ریتون مدل مارون ۴ نفره

جکوزی ریتون مدل مارون و ابعاد آن

مدل های مختلف وان جکوزی ریتون مدل مارون ، دارای ابعاد مختلف می باشند. حتی مدل دو نفره جکوزی مدل مارون، دارای ۳ سایز متفاوت می باشد. تنوع ابعاد جکوزی ریتون مدل مارون به خریداران کمک می کند تا با توجه به مساحت حمام یا محل نصب جکوزی، مناسب ترین سایز جکوزی مدل مارون را خریداری کنند. جکوزی ای که ابعاد بزرگ تری داشته باشد، قیمت آن نیز گران تر می شود. جکوزی ریتون مدل مارون دو نفره دارای ابعاد ۱۱۰×۱۶۰ سانتی متر، ۱۲۰×۱۷۰ سانتی متر و ۱۲۰×۱۸۰ سانتی متر می باشد. مدل ۴ نفره و ۶ نفره این جکوزی نیز دارای ابعاد ۱۸۰×۲۱۰ سانتی متر می باشند.

جکوزی ریتون مدل مارون
جکوزی مدل مارون ۶ نفره ریتون

امکانات جکوزی ریتون مدل مارون

برند ریتون همواره کوشیده است تا با توجه به نیاز و انتظار مشتریان از یک وان جکوزی ایده آل، از به روز ترین امکانات در محصولات تولیدی خود استفاده کند. جکوزی های مدل مارون در ۳ تیپ ارائه می شوند. هر چه تیپ جکوزی بالا تر باشد، امکانات و آپشن های بیشتری داشته و در نتیجه قیمت آن بالاتر است. امکانات تیپ های مختلف جکوزی ریتون مدل مارون را در لیست پایین مشاهده کنید.

  • تیپ ۱: ماساژور (پا، کناری، کمر)، شاسی تمام استیل، زیرسری، پانل جلو، زیرآب، کلید پنوماتیک
  • تیپ ۲: ماساژور (پا، کناری، کمر)، شاسی تمام استیل، زیرسری، پانل جلو، زیرآب، کلید پنوماتیک، حفاظ جان، چراغ هالوژن
  • تیپ ۳: ماساژور (پا، کناری، کمر)، شاسی تمام استیل، زیرسری، پانل جلو، زیرآب، کلید پنوماتیک، حفاظ جان، چراغ هالوژن، موتور بلوئر

در صورت تمایل خریدار می تواند تجهیزات جانبی مانند شیرآلات را با پرداخت هزینه ای جدا، به جکوزی خود بی افزاید. همچنین گروه تولیدی ریتون قادر می باشد تا تمـام آپشن های جکوزی موجود در بازار، شامل سیستم صوتی، بلوتوث، سیستم ضد عفونی کننده اوزون و سایر آپشن ها را مطابق با سفارش مشتری بر روی مدل های تولیدی قرار دهد.

برای مطالعه بیشتر:

وان حمام ارزان

قیمت وان ساده

قیمت جکوزی خانگی چهار نفره

جکوزی اماده ۶ نفره

ابعاد استاندارد جکوزی گرد

قیمت وان توکار

خواص جکوزی چیست

اسکیمر جکوزی

جکوزی شاینی ۰۱۷

هیتر جکوزی

جکوزی زرین آب مدل پرستیژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 4.3 ( 3 نظر)