استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جکوزی شاینی ۰۱۷

جکوزی شاینی ۰۱۷
جکوزی شاینی ۰۱۷

جکوزی شاینی ۰۱۷ یکی از محصولات تولیدی شرکت نوآوران نوید آینده بوده که آن را با نام تجاری شاینی می شناسیم. این شرکت فعالیت های تولیدی خود را از سال ۱۳۸۹ شروع کرده است. امروزه شاینی یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین برند های ایرانی در زمینه محصولاتی همچون وان خانگی ، جکوزی خانگی ، زیر دوش، دور دوشی و کابین سونا می باشد. سایت عمران مدرن نماینده معتبر فروش انواع محصولات گروه تولیدی شاینی، از جمله جکوزی شاینی ۰۱۷ می باشد. برای خرید جکوزی شاینی مدل N-JA017 با بهینه ترین قیمت و دریافت ضمانت نامه ۵ ساله اصل، به سایت عمران مدرن مراجعه کنید. زیرا جکوزی های تولیدی شرکت شاینی دارای ۵ سال گارانتی بدنه، ۱۸ ماه گارانتی تجهیزات جانبی (سیستم های الکترونیکی، موتور و دیگر قطعات) و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بوده و تمامی هزینه های تامین و تعویض، بر عهده شرکت می باشد.

جکوزی شاینی مدل ۰۱۷ دارای ظرفیت دو نفره بوده و طراحی آن به شکل مستطیل است. جکوزی شاینی ۰۱۷ از ویژگی های جکوزی برند شاینی می توان به سبک وزن بودن و مقاومت بالا و شفافیت بدنه آن اشاره کرد. زیرا جنس بدنه جکوزی شاینی ۰۱۷ از جنس ورق های ABS/PMMA که خاصیت آنتی باکتریال نیز دارند، می باشد. همچنین این ورق های به کار رفته در بدنه وان و جکوزی های شاینی در برابر جرم، خش و ترک خوردگی نیز مقاومت خیلی خوبی دارند. شاسی یا اسکلت فلزی جکوزی شاینی ۰۱۷ ، از جنس استیل ضد زنگ بوده و پایه های آن امکان تنظیم ارتفاع و شیب جکوزی وجود دارد. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر و دقیق تر قیمت، امکانات و ویژگی های جکوزی شاینی ۰۱۷ خواهیم پرداخت.

قیمت جکوزی شاینی ۰۱۷

قیمت جکوزی شاینی ۰۱۷ بسته به عوامل مختلف، متفاوت خواهد بود. از جمله عوامل موثر بر قیمت این مدل جکوزی می توان به ابعاد و امکانات آن اشاره کرد. با توجه به کیفیت بسیار بالای قطعات و تجهیزات به کار رفته در وان و جکوزی های شاینی، قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برای استعلام قیمت روز جکوزی شاینی ۰۱۷ و همچنین سایر مدل های آن، می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کنید.

جکوزی شاینی ۰۱۷
قیمت جکوزی شاینی ۰۱۷

جکوزی شاینی ۰۱۷ ابعاد

جکوزی شاینی ۰۱۷ یکی از مدل های دو نفره جکوزی های برند شاینی می باشد. این جکوزی دارای ابعاد ۱۲۰×۱۷۵ سانتی متر می باشد. به طور کلی، جکوزی هایی که ظرفیت بیشتر و ابعاد بزرگ تری دارند، قیمت آن ها نسبت به جکوزی های یک نفره و یا کوچک تر بالاتر است. خرید جکوزی شاینی ۰۱۷ به کسانی که قصد تهیه جکوزی آپارتمانی دو نفره برای استفاده به همراه اعضای خانواده خود دارند، بسیار مناسب است. منتها دقت شود که قبل از خرید، به خوبی مساحت حمام اندازه گیری شود. زیرا خرید جکوزی با ابعاد نامناسب برای حمام، اتلاف وقت و سرمایه را به همراه خواهد داشت.

جکوزی شاینی ۰۱۷
ابعاد جکوزی شاینی ۰۱۷

امکانات جکوزی شاینی ۰۱۷

جکوزی شاینی ۰۱۷ در ۴ تیپ مختلف، با آپشن ها و قیمت های متفاوت عرضه می شود. هر چه تیپ جکوزی بالاتر باشد، آپشن ها و امکانات بیشتری داشته و قیمت آن نیز گران تر می شود. در ادامه به نام بردن آپشن های موجود در هر تیپ جکوزی شاینی مدل N-JA017 پرداخته و برای آشنایی بیشتر، به توضیح بیشتر برخی از آپشن ها می پردازیم.

  • تیپ ۱: زیر سری، پانل جلو، پانل جانبی، جت های جانبی، زیر آب اتومات، محافظ جان، صفحه کلید پنوماتیک
  • تیپ ۲: زیر سری، پانل جلو، پانل جانبی، جت های جانبی، زیر آب اتومات، محافظ جان، چراغ LED‌ (کروماتراپی)، صفحه کنترل دیجیتالی، کابل AUX
  • تیپ ۳: زیر سری، پانل جلو، پانل جانبی، جت های جانبی، زیر آب اتومات، محافظ جان، چراغ LED‌ (کروماتراپی)، صفحه کنترل دیجیتالی، کابل AUX، بلوئر کف، رادیو
  • تیپ ۴: زیر سری، پانل جلو، پانل جانبی، جت های جانبی، زیر آب اتومات، محافظ جان، چراغ LED‌ (کروماتراپی)، صفحه کنترل دیجیتالی، کابل AUX، بلوئر کف، رادیو، هیتر

علاوه بر آپشن های بالا، امکان نصب برخی آپشن های انتخابی بر روی تیپ های مختلف جکوزی شاینی ۰۱۷ ، با پرداخت هزینه اضافی، وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید شیرآلات را به تمامی تیپ های این جکوزی بی افزایید. علاوه بر آن، امکان افزودن بلوتوث به تیپ های ۳ و ۴ و همچنین افزودن سیستم ازن (ضدعفونی کننده) به جکوزی تیپ ۴ شاینی وجود دارد.

جکوزی شاینی ۰۱۷
جکوزی شاینی ۰۱۷

جت ماساژور کناری

هنگامی که موتور جکوزی روشن می شود، پمپ آن آب را مکش کرده و پس از مخلوط آب با هوا، با فشاری قابل کنترل، از طریق جت های ماساژور کناری، به درون جکوزی وارد می شوند. همچنین امکان تنظیم و هدایت مسیر ورودی آب به درون جکوزی، توسط این جت ها وجود دارد. جکوزی شاینی ۰۱۷ دارای ۶ جت ماساژور کناری می باشد.

مینی جت ماساژور کناری

تفاوت مینی جت ها با جت در این است که در مینی جت، آب بدون دخالت هوا وارد جکوزی شده و همچنین امکان تنظیم مسیر آن توسط مینی جت ها وجود ندارد. جکوزی شاینی مدل ۰۱۷ دارای ۴ مینی جت می باشد.

ماساژور کف یا بلوئر

در جکوزی های شاینی از تیپ ۳ به بالا، علاوه بر طراحی و نصب ماساژور های کناری، ماساژور هایی نیز در کف جکوزی تعبیه شده اند. ماساژور کف یا همان بلوئر، هوا را با فشار از طریق کف وارد جکوزی می کند. در جکوزی شاینی ۰۱۷ از ۸ عدد بلوئر استفاده شده است.

برای مطالعه بیشتر:

مدل وان حمام

وان آریانا

ابعاد وان برای حمامهای کوچک

جکوزی زرین آب مدل پرستیژ

اسکیمر جکوزی

کارایی جکوزی چیست

خرید اینترنتی جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 4.38 ( 6 نظر)