استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۶ کابین سونا و جکوزی دو نفره، مناسب خانه های آپارتمانی

۶ کابین سونا و جکوزی دو نفره، مناسب خانه های آپارتمانی
۶ کابین سونا و جکوزی دو نفره، مناسب خانه های آپارتمانی

کابین های سونا و جکوزی دار، یکی از بهترین امکاناتی است که می توانید برای افزایش آرامش و رفع خستگی جسم و ذهنتان تهیه کنید. اغلب خانه های آپارتمانی، حمام های کوچکی دارند. حتی ممکن است که فضای حمام با سرویس بهداشتی مشترک باشد. در این صورت با خرید یک کابین سونا و جکوزی دار می توان فضای حمام را از سرویس بهداشتی تفکیک کنید. اگر این کابین دارای ظرفیت دو نفره باشد، می توانید به همراه اعضای خانواده یا دوستان خود، از اسپای خانگیتان لذت ببرید.

برای خرید کابین سونا و جکوزی دار دو نفره مناسب خانه های آپارتمانی گزینه های بسیاری پیش روی شما قرار گرفته است. در این مطلب می خواهیم ۶ مدل از با کیفیت ترین کابین های دو نفره دارای سونا و جکوزی تولید برندهای ایرانی را معرفی کنیم. برای خرید تمامی این مدل ها می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

کابین سونا و جکوزی زرین آب مدل پاریس

 کابین سونا مدل پاریس از برند زرین آب، دارای ظرفیت دو نفره است. ابعاد این کابین سونا بخار ۱۰۰×۱۵۰ سانتی متر و ارتفاع آن ۲۱۵ سانتی متر است. این کابین دارای دو نشیمن مجزا بوده و کاربران می توانند هنگام استفاده از سونا بخار، بر روی آن بنشینند. از امکانات این کابین سونا می توان به سیستم صوتی، تهویه، روشنایی، ماساژور پا، هیدروشاور، شیرآلات و دوش ثابت و متحرک اشاره کرد.

کابین سونا و جکوزی زرین آب مدل پاریس
قیمت کابین سونا و جکوزی زرین آب مدل پاریس

کابین سونا و جکوزی پرشین مدل ربکا

یکی از پیشرفته ترین کابین های دو نفره دارای سونا و جکوزی، کابین سونا و جکوزی مدل ربکا از برند پرشین استاندارد است. این کابین با وجود ظرفیت دو نفره آن، دارای ابعاد بسیار مناسبی به اندازه ۲۱۵×۱۲۳.۵×۱۲۳.۵ سانتی متر است. کابین پرشین مدل ربکا دارای امکاناتی نظیر جکوزی، سونا بخار، سیستم محافظت جان، ضد عفونی کننده ازن، تهویه، پاسخ به تلفن، رادیو، خروجی USB، دوش دستی، دوش سقفی، ماساژور بدن، ماساژور پا، روشنایی و آینه هستند.

کابین سونا و جکوزی پرشین مدل ربکا
قیمت کابین سونا و جکوزی پرشین مدل ربکا

کابین سونا و جکوزی زرین آب مدل ونیز

کابین دو نفره سونا و جکوزی زرین آب مدل ونیز دارای طراحی به شکل نیم گرد بوده و در گوشه حمام نصب می شود. ابعاد آن نیز دارای طول و عرض ۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۲۲۲ سانتی متر می باشد. از این روی، برای خانه های آپارتمانی بسیار مناسب است. همچنین این کابین دارای امکاناتی نظیر سونا بخار، جکوزی، تهویه، روشنایی، ماساژور پا، هیدروشاور، شیرآلات، دوش ثابت و متحرک می باشد.

کابین سونا و جکوزی زرین آب مدل ونیز
قیمت کابین سونا و جکوزی زرین آب مدل ونیز

کابین سونا و جکوزی پرشین مدل ۹۴۰

کابین سونا پرشین مدل ۹۴۰ دو نفره بوده و فاقد جکوزی می باشد. طراحی این کابین سونا به گونه ای بوده که جلوه بسیار مدرنی به حمام می بخشد. ابعاد این کابین مستطیل شکل ۲۱۶×۹۰×۱۴۰ سانتی متر بوده و انتخاب مناسبی برای حمام خانه های آپارتمانی است. امکانات کابین سونا پرشین مدل ۹۴۰ شامل سونا بخار، دوش دستی، دوش سقفی، صفحه کنترل دیجیتال، تلفن، رادیو، ماساژور بدن و پا، محافظ جان، روشنایی، تهویه و سیستم ضدعفونی کننده ازن می باشد.

کابین سونا و جکوزی پرشین مدل 940
قیمت کابین سونا و جکوزی پرشین مدل ۹۴۰

کابین سونا و جکوزی شاینی مدل NSR006

یکی دیگر از مدل های کابین دو نفره سونا بخار، مدل NSR006 از برند شاینی است. این کابین مجهز به سونا بخار بوده و جکوزی ندارد. ابعاد آن ۲۱۳×۸۶×۱۴۰ سانتی متر بوده و به شکل مستطیل است. کابین های مستطیل شکل را می توان هم در وسط دیوار حمام و هم در گوشه دیوار نصب کرد. از امکانات این کابین می توان به سونا بخار، سیستم صوتی (بلوتوث)، ماساژور کمر، ماساژور پا، سیستم ازن، ریموت کنترل، دماسنج، سیستم هشدار، دوش دستی، دوش سقفی، تهویه و چراغ سقفی LED اشاره کرد.

کابین سونا و جکوزی شاینی مدل NSR006
قیمت کابین سونا و جکوزی شاینی مدل NSR006

کابین سونا و جکوزی شاینی مدل NSR007

کابین دو نفره مدل NSR007 از برند شاینی، هم دارای سونا بخار و هم جکوزی می باشد. جکوزی این کابین از مدل جکوزی آکواریومی بوده و قسمتی از پانل آن شفاف و از جنس شیشه نشکن است. ابعاد کابین مدل NSR007 دارای طول و عرض ۱۰۱×۱۸۱ سانتی متر و ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر است. امکانات آن نیز مانند شامل جکوزی، سونا بخار، سیستم صوتی (بلوتوث)، ماساژور کمر، ماساژور پا، سیستم ازن، ریموت کنترل، دماسنج، سیستم هشدار، دوش دستی، دوش سقفی، تهویه و چراغ سقفی LED می باشد.

کابین سونا و جکوزی شاینی مدل NSR007
قیمت کابین سونا و جکوزی شاینی مدل NSR007

برای مطالعه بیشتر:

خرید وان جکوزی

قیمت کابین حمام

۷ کابین سونای خانگی، اسپای شخصی شما

شیک ترین جکوزی های روف گاردن، معرفی ۳ مدل با قیمت

جکوزی برای دیسک کمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 4.51 ( 2 نظر)