استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۶ مدل وان ساده فایبرگلاس ارزان قیمت

۶ مدل وان ساده فایبرگلاس ارزان قیمت
۶ مدل وان ساده فایبرگلاس ارزان قیمت

فایبرگلاس، یکی از متریال های رایج در ساخت وان حمام می باشد. به دلیل کیفیت بالا، استحکام کافی در برابر شرایط آب و هوایی و همچنین قیمت اقتصادی وان های ساده فایبرگلاس، محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرده اند. در حالت کلی نیز قیمت وان ساده نسبت به قیمت وان جکوزی، به علت امکانات ساده تری که دارد، پایین تر است. نگهداری از فایبرگلاس بسیار راحت است؛ کافی است که از نظافت آن با شوینده های قوی حاوی کلر پرهیز شود.

در ادامه ۶ مدل وان ساده فایبرگلاس ارزان قیمت را به همراه مشخصات آن معرفی کرده ایم. لازم به ذکر است که این ۶ مدل، تنها بخش کوچکی از وان های فایبرگلاس موجود در سایت عمران مدرن است. برای خرید وان ساده فایبرگلاس ارزان قیمت، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. وان ساده دریا وان مدل اوریسا

وان ساده مدل اوریسا از برند دریا وان از جنس فایبرگلاس بوده و دارای ابعادی به اندازه ۱۱۰×۱۷۰ سانتی متر می باشد. این وان دونفره در ۳ تیپ ارائه شده که تیپ سوم آن دارای امکاناتی نظیر وان، شاسی، پانل طولی و عرضی، دستگیره، زیرسری و سیفون می باشد. قیمت پایین، قیمت تیپ آخر آن است.

وان ساده دریا وان مدل اوریسا
وان ساده دریا وان مدل اوریسا

۲. وان ساده دریا وان مدل سودا

برای حمام های کوچک، یکی از بهترین وان های ساده فایبرگلاس ارزان قیمت، وان ساده دریا وان مدل سودا است. طراحی این وان به شکل سه گوش (کنجی) بوده و دارای طول و عرض ۱۰۰×۱۰۰ سانتی متر می باشد.

وان ساده دریا وان مدل سودا
وان ساده دریا وان مدل سودا

۳. وان ساده فارس وان مدل Sahand

وان ساده فارس وان مدل Sahand یکی از باکیفیت ترین وان های فایبرگلاس آکواریومی می باشد. این وان یک نفره دارای ابعادی به طول و عرض ۸۰×۱۶۰ سانتی متر و ارتفاع ۶۰ سانتی متر می باشد. قسمت شیشه ای این وان، از جنس شیشه نشکن می باشد. مشخصات وان مدل سهند شامل شاسی، پانل جلو و جانبی، زیرسری و سیفون می شود.

وان ساده فارس وان مدل Sahand
وان ساده فارس وان مدل Sahand

۴. وان ساده فارس وان مدل Tara

یکی دیگر از خوش قیمت ترین وان های ساده فایبرگلاس از برند فارس وان، مدل تارا است. این وان ساده دارای ابعاد ۵۰×۷۰×۱۲۰ بوده و ظرفیت آن یک نفره است. از امکانات آن می توان به شاسی، پانل جلو و جانبی، زیرسری و سیفون اشاره کرد.

وان ساده فارس وان مدل Tara
وان ساده فارس وان مدل Tara

۵. وان ساده کارن مدل KV620

یکی دیگر از برندهای تولید کننده وان فایبرگلاس با قیمت مناسب، برند کارن می باشد. مدل KV620 از این برند یک نفره بوده و ابعاد آن ۷۰×۱۵۰ سانتی متر است. از مشخصات آن می توان به وان، پانل طولی و عرضی، دستگیره و بالشتک ساده اشاره کرد.

وان ساده کارن مدل KV620
وان ساده کارن مدل KV620

۶. وان ساده فرس مدل V-2516

وان ساده مدل V-2516 برند فرس، از جنس فایبرگلاس است. ابعاد این وان یک نفره، ۸۰×۱۷۰ سانتی متر است. همچنین دارای مشخصاتی نظیر پانل طولی و عرضی، شاسی استیل، زیرسری، دستگیره و سیفون پدالی بوده و امکان نصب شیرآلات ۵ تکه دارد.

وان ساده فرس مدل V-2516
وان ساده فرس مدل V-2516

برای مطالعه بیشتر:

اندازه وان حمام

ابعاد وان دونفره

وان ساده حمام زیر ۱۵ میلیون تومان

قیمت شیشه جدا کننده سرویس بهداشتی

این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند !

وان ساده دو نفره برای حمام های کوچک به همراه قیمت و جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)