استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۷ مدل جکوزی ایمن برای سالمندان

۷ مدل جکوزی ایمن برای سالمندان
۷ مدل جکوزی ایمن برای سالمندان

مزایا و فوایدی که استراحت در یک جکوزی آب گرم برای سلامتی جسم و روح افراد در گروه های سنی مختلف دارد، بر هیچکس پوشیده نیست. سالمندان یکی از گروه های سنی هستند که آب درمانی در جکوزی برای سلامت آن ها فواید زیادی می تواند داشته باشد؛ البته طبق صلاحدید پزشک. افزایش سن اغلب با بروز آرتروز و درد در مفاصل و در نتیجه آن، کاهش تحرک همراه است. از جمله مهم ترین فواید آب درمانی در جکوزی برای سالمندان می توان به تسکین التهاب مفاصل و عضلات، کاهش فشار خون، بهبود خواب و کاهش درد است. با قرار گرفتن در جکوزی مملو از آب، فشار وزن بدن از روی مفاصل برداشته شده و همچنین گرمای آب به تسکین درد کمک می کند. اما تمام این شرایط منوط بر صلاحدید پزشک در استفاده از جکوزی برای سالمند می باشد.

اما نکته دیگری که در استفاده از جکوزی برای سالمندان مطرح است، ورود و خروج ایمن شخص سالمند به درون جکوزی می باشد. به همین دلیل به اغلب خانواده هایی که دارای حداقل یک عضو سالخورده هستند، توصیه می کنیم تا جکوزی های دارای دستگیره خریداری کنند. در این مطلب ۷ مدل جکوزی ایمن برای سالمندان از بهترین برندهای ایرانی، همراه با قیمت و مشخصات آن ها معرفی کرده ایم. اما مدل های جکوزی ایمن برای سالمندان که در سایت عمران مدرن موجود است، محدود به این ۷ مدل نیست. اگر قصد خرید این مدل های معرفی شده و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره آن دارید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. وان جکوزی برند آیرال مدل ۲۱۱۰

جکوزی مدل ۲۱۱۰ از برند آیرال، دارای ابعاد ۶۴×۸۰×۱۵۰ و ظرفیت یک نفره می باشد. به دلیل ارتفاع مناسب و دستگیره ای که در لبه این جکوزی تعبیه شده است، استفاده از آن برای سالمندان ایمن است. همچنین از نظر ابعاد در رده جکوزی های متوسط قرار گرفته است. از دیگر مشخصات آن شاسی از جنس استیل، جت کمر، جت پهلو، سیفون اتومات و زیرسری می باشد.

وان جکوزی برند آیرال مدل 2110
وان جکوزی برند آیرال مدل ۲۱۱۰

۲. وان جکوزی باداب مدل ۲۰۳s

یکی از ایمن ترین جکوزی ها برای استفاده سالمندان، وان جکوزی باداب مدل ۲۰۳s است. زیرا این جکوزی با وجود ارتفاع کم ۶۵ سانتی متر، سکو و دستگیره دارد. ابعاد این جکوزی سه گوش ۶۵×۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر است. این جکوزی در ۵ تیپ ارائه شده و امکانات مختلفی نظیر جت کمر، جت کف، زیرآب اتومات، هالوژن، بلوتوث و کنترل دیجیتال دارد.

وان جکوزی باداب مدل 203s
وان جکوزی باداب مدل ۲۰۳s

۳. وان جکوزی شاینی مدل N-JA010

جکوزی شاینی مدل N-JA010 فضایی به ابعاد ۶۵×۸۰×۱۷۰ سانتی متر را اشغال کرده و ارتفاع کمی دارد. همچنین به دلیل آن که در دو طرف جکوزی دستگیره قرار گرفته است، ورود و خروج سالمندان از آن ایمن خواهد بود. ظرفیت این جکوزی یک نفره بوده و در ۴ تیپ مختلف ارائه می شود. از جمله امکاناتی که بسته به تیپ آن بر روی جکوزی قرار می گیرد، می توان به ماساژور های جانبی و کف، محافظ جان، هالوژن هفت رنگ، گرمکن، بلوئر و سیستم صوتی اشاره کرد.

وان جکوزی شاینی مدل N-JA010
وان جکوزی شاینی مدل N-JA010

۴. وان جکوزی زرین آب مدل ۷۴۷ (بدون آبفشان)

جکوزی یک نفره زرین آب مدل ۷۴۷ (بدون آبفشان) دارای ابعاد ۶۸×۹۰×۱۷۰ است. این جکوزی مدل آکواریومی را می توان در صورت تمایل، با دستگیره سفارش داد. جکوزی های زرین آب را می توان بدون شیرآلات پرکن و یا با شیرآلات پرکن برنجی یا پلاستیکی، با قیمت های متفاوت، سفارش داد. این مدل جکوزی در ۴ تیپ مختلف ارائه شده و از جمله امکاناتی که بسته به تیپ آن قرار گرفته می توان به سنسور محافظ، روشنایی، سیستم صوتی و بلوئر کف اشاره کرد.

وان جکوزی زرین آب مدل 747 (بدون آبفشان)
وان جکوزی زرین آب مدل ۷۴۷ (بدون آبفشان)

۵. وان جکوزی تنسر مدل ۱۰۷

جکوزی تنسر مدل ۱۰۷ یک نفره بوده و فضایی به ابعاد ۶۵×۸۵×۱۷۰ سانتی متر را اشغال می کند. دستگیره های این جکوزی در قسمت داخلی دجکوزی و دو طرف آن تعبیه شده و به افراد در نشستن و برخاستن ایمن کمک می کند. این جکوزی در ۵ تیپ مختلف و امکاناتی نظیر جت کمر، هالوژن، بلوئر و کیت رادیو ارائه می شود.

وان جکوزی تنسر مدل 107
وان جکوزی تنسر مدل ۱۰۷

۶. وان جکوزی فارس وان مدل Parto

جکوزی فارس وان مدل پرتو به شکل سه گوش طراحی شده و دارای ابعاد ۷۰×۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر است. در قسمت جلویی این جکوزی یک دستگیره طراحی شده و دارای امکاناتی نظیر موتور یک اسب بخار، جت ماساژور، پمپ بلوئر و جت کف می باشد.

وان جکوزی فارس وان مدل Parto
وان جکوزی فارس وان مدل Parto

۷. وان جکوزی شاینی مدل N-JA001

و اما در آخر این لیست می خواهیم به معرفی وان جکوزی شاینی مدل N-JA001 بپردازیم. این جکوزی یک نفره دارای ابعاد ۶۰×۸۰×۱۴۰ سانتی متر بوده و برای حمام های کوچک نیز انتخاب بسیار خوبی است. در طراحی آن، یک دستگیره بزرگ در لبه جلویی جکوزی قرار گرفته و ارتفاع آن نیز کم می باشد. به همین دلیل انتخاب خوبی برای استفاده سالخوردگان است. این جکوزی دارای ۴ تیپ مختلف بوده و قیمت پایین مربوط به تیپ ۱ آن با مشخصات زیرسری، پانل جلو، پانل جانبی، ماساژور جانبی، زیرآب اتومات و محافظ جان می باشد.

وان جکوزی شاینی مدل N-JA001
وان جکوزی شاینی مدل N-JA001

برای مطالعه بیشتر:

قیمت جکوزی یک نفره

جکوزی اب سرد است یا گرم

وان ساده ویژه خردسالان، همراه با مشخصات

این ۶ جکوزی به افراد دچار سیاتیک توصیه می شود

مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک، قیمت از ۲۰ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 4.58 ( 2 نظر)