استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چسب کاشی هنکل

چسب کاشی هنکل
چسب کاشی هنکل

برند سرزیت هنکل ( ceresit ) ، یک برند شناخته شده در بین تولیدکنندگان چسب کاشی و سرامیک است. سرزیت با تجربه ۱۰۰ ساله در تولید محصولات ساختمانی، زیر مجموعه شرکت هنکل آلمان است. سرزیت هنکل از سال ۱۹۰۵ با تولید انواع ملات و اندود ، سیلیکون و پلاستر شروع به فعالیت کرده و در سال ۱۹۸۴ اولین چسب کاشی خود را به بازار عرضه کرده است. امروزه چسب کاشی هنکل از چسبهای پر طرفدار در بازار ایران محسوب میشود که علیرغم قیمت بالاتر نسبت به تولیدات داخلی خریداری میشود. چسب کاشی هنکل را می توان از فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های برندهای خارجی تهیه کرد. در ادامه این مقاله به معرفی انواع چسب کاشی هنکل ، عوامل موثر بر قیمت چسب کاشی هنکل و کاربرد آن پرداخته شده است.

چسب کاشی هنکل
کاشی کاری با چسب

قیمت چسب کاشی هنکل

چسب کاشی هنکل در دو نوع پودری و خمیری موجود است. این چسب در دو رنگ سفید و طوسی تولید میشود. با توجه به شرایط متغیر بازار ایران، قیمت چسب کاشی هنکل در نمایندگی های مختلف، متفاوت است. با این حال قیمت نوع پودری از خمیری بیشتر و رنگ سفید از طوسی گران تر است. از آنجاییکه محصولات سرزیت وارداتی است، نوع بسته بندی در قیمت تاثیری ندارد. چسب پودری در بسته بندی ۲۰ کیلوگرمی و چسب های خمیری سرزیت در بسته بندی ۸ کیلوگرمی عرضه می گردد.

با توجه به سطح زیر کار ، ضخامت مورد نیاز چسب متفاوت و در تعداد بسته ها تاثیرگذار است. بنابراین در خرید چسب باید به جنس سطح توجه کرد. این مساله در برآورد قیمت چسب کاشی هنکل موثر است. با توجه به اینکه چسب سرزیت وارداتی است، بهتر است در برآورد تعداد بسته ها دقت شود و چسب مورد نیاز یکجا خریداری و انبار شود.

چسببازه قیمت چسب کاشی هنکل (مهر ۱۴۰۱)
چسب کاشی هنکل ceresit cm 9153،۰۰۰ تا ۱۹۸،۸۰۰ تومان
چسب کاشی هنکل ceresit cm 17250،۰۰۰ تا ۲۹۸،۰۰۰ تومان
چسب کاشی هنکل ceresit cm 22420،۰۰۰ تا ۵۱۱،۰۰۰ تومان
چسب کاشی خمیری هنکل ceresit cm 125233،۰۰۰ تا ۲۹۰،۰۰۰ تومان
بازه قیمت چسب کاشی هنکل

انواع چسب کاشی هنکل

سرزیت هنکل برای نصب کاشی و سرامیک در فضاهای داخلی و خارجی دارای ۵ نوع کلی چسب است. در ادامه انواع چسب کاشی هنکل و شرایط استفاده از آن معرفی شده است.

چسب کاشی پودری هنکل ceresit cm9

چسب کاشی هنکل استاندارد پودری دارای دو دسته cm 9 و cm 11 plus است که cm9 در بازار ایران موجود می باشد. این چسب جهت نصب کاشی و سرامیک در فضاهای داخلی کاربرد دارد. چسب کاشی استاندارد هنکل بر پایه سیمان بوده و برای سرامیک و کاشی معمولی با ابعاد حداکثر ۳۰*۳۰ مناسب است. برای استفاده در فضاهای مرطوب برای افزایش انعطاف پذیری چسب بهتر است با چسب بتن مخلوط گردد. این چسب اقتصادی ترین چسب سرزیت محسوب شده و در ضخامت ۵-۱۰ میلیمتر استفاده میشود. از چسب کاشی هنکل استاندارد روی تمام سطوح بتنی، سیمانی، گچی و … به شرط آنکه عاری از آلودگی و گرد و غبار باشند میتوان استفاده کرد. سطح مورد استفاده باید تراز و صاف باشد در غیر اینصورت باید پیش از نصب تراز شود.

میزان اختلاط با آب۶-۸ کیلوگرم برای هر بسته ۲۰ کیلوگرمی
زمان گیرش اولیه۲۰ دقیقه
زمان مناسب برای نصب۹۰ دقیقه
ضخامت مورد نیاز۵-۱۰ میلیمتر (بسته به جنس و کیفیت سطح کار و ابعاد کاشی)
دمای مناسب در زمان استفاده۵+ تا ۳۵+ درجه سانتی گراد
بازه دمایی مقاوم۳۰- تا ۷۰+ درجه سانتی گراد
زمان بندکشی۲۴ ساعت
مشخصات چسب cm9 سرزیت
چسب کاشی هنکل (استاندارد)
چسب کاشی هنکل (استاندارد)

چسب کاشی انعطاف پذیر هنکل

این نوع چسب دارای شش نوع مختلف برای کابردهای گوناگون به نام های ceresit cm 12 , 14 , 16 , 17 , 22 , 49 است. در بازار ایران نوع cm 17 و cm 22 چسب کاشی هنکل انعطاف پذیر موجود است.

قیمت چسب ceresit
چسب کاشی منعطف هنکل

Ceresit cm 17

این چسب بر پایه سیمان ، مواد معدنی و سایر اصلاح کننده ها و فوق منعطف است و برای نصب انواع کاشی و سرامیک روی سطوح سخت مناسب می باشد. چسب کاشی پودری پرسلانی هنکل ceresit cm17 دارای قدرت چسبندگی و انعطاف زیاد است. این چسب برای فضاهای داخلی و خارجی مانند بالکن و پاسیو، محیط های مرطوب و استخر و سیستم های گرمایش از کف مناسب می باشد. از دیگر مزایای این چسب تحمل فشار زیاد است. برای کاشی و سرامیک پرسلانی، سنگ طبیعی و سرامیک با ابعاد بزرگتر از ۱۰۰ سانتی متر و نصب کاشی روی کاشی قدیمی قابل استفاده می باشد.

میزان اختلاط با آب۶-۸ کیلوگرم برای هر بسته ۲۰ کیلوگرمی
زمان گیرش اولیه۵ دقیقه
زمان مناسب برای نصب۱۲۰ دقیقه
رنگسفید، طوسی
دمای مناسب در زمان استفاده۵+ تا ۳۵+ درجه سانتی گراد
بازه دمایی مقاوم۳۰- تا ۷۰+ درجه سانتی گراد
زمان بندکشی۱۲ ساعت
مشخصات چسب کاشی پودری پرسلانی ceresit cm 17

 

Ceresit cm 22

از چسب کاشی هنکل cm 22 برای کاشی و سرامیک تا ابعاد ۱۲۰ *۱۲۰ سانتی متر استفاده میشود. این چسب منعطف بوده و برای استفاده در کف و دیوار بسیار آسان است. در فضاهای داخلی و خارجی مانند بالکن، پاسیو، محیط های مرطوب و مسیر های پرتردد و پر فشار مانند راه پله و سیستم گرمایش از کف و استخر مناسب است. از چسب کاشی cm 22 برای موزاییک کاری ، نمای سنگی و سنگ طبیعی نیز استفاده میشود.

میزان اختلاط با آب۶.۸ کیلوگرم برای سطوح عمودی، ۸.۸ کیلوگرم برای سطوح افقی برای بسته های ۲۰ کیلوگرمی
زمان مناسب برای نصب۱۲۰ دقیقه
میزان مصرف۲.۷ تا ۶ کیلوگرم در هر مترمربع (بسته به ابعاد کاشی و زیرسازی)
دمای مناسب در زمان استفاده۵+ تا ۳۵+ درجه سانتی گراد
بازه دمایی مقاوم۳۰- تا ۷۰+ درجه سانتی گراد
زمان بندکشی۲۴ ساعت
چسب کاشی هنکل ceresit cm 22

چسب خمیری هنکل

این چسب دارای دو نوع easy fix و cm 125 است که در بازار ایران cm 125 Ceresit موجود است. چسب خمیری هنکل یک مخلوط آماده مصرف است که برای تمام سطوح و به ویژه سطوح تحت تنش و لرزش مناسب است.

چسب خمیری هنکل
چسب خمیری هنکل

از مزایای چسب کاشی هنکل خمیری می توان به دوام و عمر طولانی، چسبندگی قوی به سطوح سخت، جذب آب پایین در فضاهای داخلی و خارجی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و عایق صوتی بودن، اشاره کرد. از این چسب برای نصب انواع سرامیک و اسلب، سنگ مرمر، سنگ های تزئینی و مصنوعی، سرامیک پرسلان و کاشی و موزاییک شیشه ای بر روی تمام سطوح استفاده میشود. سطح باید تمیز، خشک، صاف و تراز باشد.

میزان اختلاط با آب۶-۸ کیلوگرم برای هر بسته ۲۰ کیلوگرمی
زمان مقاومت در برابر مواد شیمیایی۷ روز
زمان مناسب برای نصب۴۵ دقیقه
ضخامت مورد نیاز۳-۸ میلیمتر
میزان مصرف در هر مترمربع۱.۵ تا ۳.۴ کیلوگرم (بسته به ضخامت)
دمای مناسب در زمان استفاده۵+ تا ۳۵+ درجه سانتی گراد
بازه دمایی مقاوم۳۰- تا ۶۰+ درجه سانتی گراد
زمان بندکشی۲۴ ساعت
چسب کاشی هنکل cm 125

از دیگر محصولاتی که در بازار ایران موجود است، می توان به پودر بندکشی CE33 و چسب عایق دو جزئی CR166 اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر :

چسب آجر

چسب سنگ

نصب آجر نما با چسب

چسب پرسلان

چسب بتن

چسب استخری

چسب کاشی و سرامیک

چسب درزگیر سرامیک

انواع چسب هبلکس

چسب کاشی ارژن

چسب بلوک هبلکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.6 ( 8 نظر)