استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چسب کاشی ارژن

چسب کاشی ارژن
چسب کاشی ارژن

یکی از تولیدکنندگان محصولات شیمیایی ساختمان که محصولات خود را با نام های ارژن و پاژن روانه بازار میکند، شرکت تولیدی ارژن شیمی (Arjan Shimi) است. این شرکت از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در زمینه تولید چسب های ساختمانی و سایر افزودنی ها آغاز کرده است. محصولات ارژن شامل انواع چسب سرامیک، کاشی و بتن، انواع گروت و میکروسیلیس ها، انواع آب بندها، مصالح نازک کاری و سایر مصالح هستند. چسب کاشی ارژن یکی از محصولات ارژن شیمی است که در ادامه این مقاله به معرفی انواع، قیمت چسب کاشی ارژن و شرایط استفاده از آن پرداخته شده است.

چسب کاشی ارژن
چسب کاشی ارژن

قیمت چسب کاشی ارژن

با توجه به نوسانات بازار، قیمت چسب کاشی ارژن متغیر است. همچنین قیمت برای انواع چسب کاشی با توجه به رنگ متفاوت می باشد. چسب کاشی پودری سفید از طوسی گران تر است. همچنین چسب خمیری دبه ای از چسب خمیری گالنی گران تر است. برای اطلاع دقیق از قیمت چسب کاشی ارژن باید قیمت ها را از نمایندگی های معتبر شرکت ارژن شیمی و یا مسئول فروش شرکت استعلام نمود.

انواع چسب کاشی ارژن

چسب کاشی ارژن در دو نوع پودری و خمیری و در رنگ سفید مایل به کرم و طوسی عرضه میگردد. از انواع چسب کاشی ارژن برای کاشیکاری در کف و دیوار، نصب کاشی در راه پله، نصب سرامیک پرسلان، اجرای کاشی جدید روی کاشی قدیمی، نصب کاشی در دستشویی و حمام می توان استفاده کرد. در ادامه انواع چسب کاشی ارژن بر اساس کاربری و شکل ظاهری معرفی میگردد.

کاشی کاری با چسب
کاشی کاری با چسب

چسب کاشی پودری ویژه

از چسب کاشی پودری ویژه ارژن برای نصب کاشی روی سطوح بتنی و گچی استفاده میشود. چسب کاشی ارژن بر پایه سیمان بوده و قابل انحلال در آب است و در بسته بندی ۲۰ کیلوگرمی و به رنگ طوسی عرضه میشود. این چسب قدرت چسبندگی بالا دارد و برای نصب کاشی و سرامیک پرسلانی و سنگ در مسیرهای پر رفت و آمد کاربرد دارد. هر ۵-۴ کیلوگرم از این چسب، ۱ مترمربع از سطح را پوشش میدهد. برای آماده سازی چسب پودری ویژه کافی است هر بسته ۲۰ کیلوگرمی با آب مخلوط شود. میزان آب در کاتالوگ محصول درج میشود. قیمت این محصول از سایر چسب های ارژن بیشتر است.

چسب پودری

از چسب پودری ارژن برای نصب کاشی، سرامیک و سنگ استفاده میشود. این چسب در کیسه ۲۰ کیلوگرمی و به شکل پودری عرضه میشود. هر ۴-۳ کیلوگرم از چسب کاشی ارژن پودری برای ۱ مترمربع سطح کافی است. این چسب دارای چسبندگی بالاست. چنانچه به میزان ۵ تا ۱۰ درصد وزنی چسب از چسب بتن نیز استفاده گردد، مقاومت چسب در برابر رطوبت افزایش می یابد. پس از گذشت ۴۸ ساعت از نصب، می توان بندکشی را انجام داد و از محیط استفاده نمود.

نصب کاشی با چسب
نصب کاشی با چسب

چسب خمیری ارژن

چسب خمیری یکی از کاربردی ترین چسبهای کاشی ارژن است. از این چسب می توان روی سطوح گچی، بتنی ، سیمانی و … استفاده کرد. برای نصب کاشی جدید روی کاشی قدیمی، کاشیکاری تا زیر سقف، چسباندن آینه روی سقف و در راه پله می توان از چسب کاشی ارژن خمیری استفاده کرد. این چسب در بسته بندی گالنی و دبه ای و با اوزان ۵، ۱۲ و ۲۵ کیلوگرمی تولید میشود. رنگ این محصول سفید مایل به کرم بوده و استفاده از آن بسیار ساده است. از مزایای چسب خمیری ارژن، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر تنش های ساختمان، پایداری در برابر سرما و گرما پس از گیرش و عدم جذب آب است. این چسب خمیر آماده مصرف است و نباید با هیچ افزودنی دیگری مخلوط گردد.

چسب کاشی استخری ارژن

چسب استخری ارژن پودری بر پایه سیمان است که در بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی با رنگ طوسی عرضه میشود. این چسب دارای چسبندگی فوق العاده و جذب آب صفر است. از چسب کاشی استخری ارژن در سرویس بهداشتی و حمام و استخر و در سطوح افقی و عمودی استفاده میشود. هر ۱.۵ تا ۲.۵ کیلوگرم از این چسب برای هر مترمربع کافی است. برای آماده کردن این چسب باید ۳ حجم پودر با ۱ حجم آب مخلوط شده تا همگن شود. سطح زیر کار برای استفاده از چسب کاشی استخری باید صاف و تراز بوده و فاقد آلودگی باشد.

چسب استخری ارژن
چسب استخری ارژن

شرایط استفاده از چسب کاشی ارژن

به شرط رعایت موارد زیر چسب کاشی ارژن دارای ۵ سال ضمانت خواهد بود:

  • استفاده از چسب کاشی ارژن اصل (با آرم اصلی)
  • تائید کارشناس فنی درباره طریقه استفاده صحیح محصولات
  • هموار بودن سطح زیر کار
  • عدم وجود رطوبت زیر سطح کار
  • بندکشی مناسب
  • اختلاط چسب کاشی پودری با سایر محصولات ارژن (این محصولات نباید با محصولات سایر شرکت ها مخلوط شوند.)
  • استفاده از ماله شانه دار و ضخامت مناسب برای چسب
  • عدم استفاده از چسب خمیری ارژن در دمای کمتر از ۴ درجه سانتیگراد
  • نگهداری مناسب چسب دور از تابش مستقیم آفتاب، باران و برف

در صورت بروز هر گونه مشکل کارشناسان شرکت ظرف ۲۴ ساعت در محل حاضر شده و بعد از بررسی های لازم خسارات ناشی از چسب کاشی ارژن بر عهده شرکت خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر:

چسب آجر

چسب سنگ

انواع چسب هبلکس

چسب پرسلان

چسب بتن

قیمت چسب کاشی هنکل

چسب استخری

چسب بلوک سبک هبلکس

نصب آجر نما با چسب

چسب کاشی و سرامیک

چسب مخصوص سرامیک

کاربرد چسب بتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.72 ( 5 نظر)