استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

وارد کننده موتور ساسی

شرکت عمران مدرن، وارد کننده موتور ساسی می باشد. با دانش فنی و تجربه بالای خود، این شرکت به عنوان یکی از معتبرترین واردکنندگان موتور اسانسور البرتو ساسی شناخته می‌شود. این شرکت به عنوان مجری پروژه‌ های بزرگ در انواع متنوعی از ساختمان‌ ها، از جمله خانه‌ های مسکونی، ساختمان ‌های تجاری و اداری، و هتل‌ ها شناخته می ‌شود و همواره برای ارتقا کیفیت خدمات و ارائه بهترین محصولات به مشتریان تلاش می ‌کند.

شرکت ساسی از جمله شرکت ‌های پیشرو در زمینه طراحی و تولید موتورهای آسانسور است. این شرکت با تکنولوژی پیشرفته و تجربه طولانی در این حوزه، توانسته است به یکی از معتبرترین و معروف ‌ترین تولیدکنندگان موتور آسانسور در ایران تبدیل شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی، می‌ توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

وارد کننده موتور ساسی در تهران

  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل Leo می باشد. این موتور گیربکس با توان ۵.۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل MF48 می باشد. این موتور گیربکس با توان ۵.۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۷.۳ می باشد. این موتور گیربکس با توان ۷.۳ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل Toro می باشد. این موتور گیربکس با توان ۹.۲ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۱-۵.۳ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۵.۳ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
وارد کننده موتور ساسی

وارد کننده موتور ساسی در تبریز

  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۱۶.۶ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۱۶.۶ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۲۱ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۱۰.۴ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۱۰.۴ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۲۱ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۳.۳ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۳.۳ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۲-۵.۳ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۵.۳ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۴.۳ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۴.۳ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
وارد کننده موتور ساسی

وارد کننده موتور ساسی در اصفهان

  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۶.۹ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۶.۹ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۸.۵ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۸.۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۰ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۶.۵ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۶.۵ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و سرعت آن ۱ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • عمران مدرن وارد کننده موتور ساسی مدل ۱۰.۳ می باشد. این موتور گیرلس با توان ۱۰.۳ کیلووات طراحی می شود. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و سرعت آن ۱.۶ متر بر ثانیه می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت موتورهای ساسی می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر موتور آسانسور، عمران مدرن ارائه دهنده انواع موتور بالابر ساختمانی نیز می باشد. به منظور خرید یا استعلام قیمت موتور بالابر می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

برای مطالعه بیشتر:

موتور اسانسور اکیش

قیمت روز موتور آسانسور

قطعات آسانسور

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور مونتاناری

بهترین مارک موتور آسانسور

موتور آسانسور سکا

موتور آسانسور سایکو

قیمت موتور آسانسور پرگاس

نصب آسانسور در راه پله

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

استاندارد آسانسور چیست

لیست قیمت آسانسور هیدرولیکی

آسانسورهای کششی

قیمت روز آسانسور ۴ نفره

آسانسور جکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!