استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور مونتاناری

قیمت موتور آسانسور مونتاناری
موتور آسانسور مونتاناری

موتور آسانسور مونتاناری ساخت کشور ایتالیا است که در بازار ایران عرضه می گردد. به دلیل کیفیت بالای این محصول، بسیاری از نصابان برای اجرای آسانسور از موتور اسانسور مونتاناری استفاده می نمایند. از ویژگی های این موتور می توان به راندمان بالا و استاتیک لود مناسب اشاره کرد. این موتورها در توان، سرعت و ظرفیت های مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند که بر این اساس قیمت موتور آسانسور مونتاناری متفاوت می باشد. موتورهای مونتاناری دارای استاندارد EN81 اروپا می باشند.

قیمت موتور آسانسور مونتاناری

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت موتور آسانسور مونتاناری می توان به توان، سرعت، نوع، قطر فلکه موتور و تک سرعته یا دو سرعته بودن آن اشاره کرد. با افزایش ارتفاع و تعداد توقف ساختمان و همین طور ترافیک استفاده، به موتورهای قوی تر و با توان و سرعت بالاتر نیاز است. با افزایش قدرت، قیمت موتور آسانسور مونتاناری نیز افزایش می یابد. افزایش سرعت هم، افزایش قیمت موتور آسانسور مونتاناری را در پی خواهد داشت.

موتور آسانسور مونتاناری
موتور اسانسور مونتاناری

قیمت موتور آسانسور مونتاناری و نوع آن

موتور آسانسور مونتاناری در انواع گیربکسی و گیرلس تولید شده و به فروش می رسد. به طور کلی قیمت موتور آسانسورهای گیربکسی از انواع گیرلس ارزان تر است. با وجود بیشتر بودن قیمت موتورهای گیرلس، این موتورها از مزایایی همچون راندمان بالا، حرکت نرم تر و بی سر و صداتر برخوردار هستند. برای ساختمان های بلند و تعداد توقف های زیاد باید از انواع گیرلس موتور استفاده کرد، زیرا موتورهای گیربکسی پاسخگو نخواهند بود.

از منظری دیگر این موتورها را می توان به انواع تک سرعته و دوسرعته دسته بندی کرد. انواع تک سرعته یا ۳VF دارای یک سیم پیچ بوده و باعث حرکت نرم و یکنواخت آسانسور می شود. موتورهای دوسرعته یا AC2 دارای دو سیم پیچ بوده و حرکت اولیه و توقف آن به صورتی است که با تکانه های کابین همراه است که توسط مسافران احساس می گردد. قیمت موتور آسانسور مونتاناری تک سرعته از انواع دو سرعته بیشتر است.

قیمت موتور آسانسور مونتاناری
موتور گیربکسی مونتاناری

انواع موتور آسانسور مونتاناری گیربکسی

اولین موتور اسانسور این برند موتور گیربکسی M78 است. این موتور در سال ۱۹۷۵ به عنوان اولین محصول موتور اسانسور شرکت مونتاناری به بازار عرضه شد.

موتور آسانسور مونتاناری M76 که از شناخته شده ترین محصولات این شرکت می باشد، دارای ظرفیت ۴۵۰ کیلوگرم و توان موتور ۵/۵ کیلووات است. سرعت این موتور ۱ m/s بوده برای ساختمان های تا شش توقف مناسب می باشد.

دیگر محصولات موتور اسانسور مونتاناری ، موتورهای M73 و M75 می باشند. موتورهای M73 برای آسانسورهای تا شش نفر و پنج توقف مناسب هستند. سرعت این نوع از موتور آسانسور مونتاناری برابر با ۱ m/s و توان آن ۵/۵ کیلووات است. توان و ظرفیت موتورهای M75 از موتورهای M73 بیشتر است و پاسخگوی ساختمان های تا هشت توقف می باشند. توان آن ۷/۵ کیلووات و سرعت آن ۱ m/s است.

انواع دیگر موتور آسانسور مونتاناری ، سری M85 است. توان و ظرفیت این نوع، از انواع ذکر شده در بالا بیشتر است؛ اما سرعت برابری دارند. توان این موتور برابر ۹ کیلووات است. مدل M85 برای کابین های ده نفره و تا هشت توقف مناسب می باشد.

موتور اسانسور مدل M83 مونتاناری برای پروژه های تا هفت توقف و ظرفیت ده نفر قابل استفاده می باشد. سرعت آن برابر ۱ m/s است و دارای توان ۹ کیلووات می باشد.

مدل M93 نیز از محصولات موتور آسانسور مونتاناری گیربکسی است که دارای توان ۱۱ کیلووات می باشد. حداکثر استاتیک لود آن ۵۰۰۰ کیلوگرم بوده و سرعت آن ۱ m/s است. برای کابین های سیزده نفره می توان از این نوع موتور استفاده کرد.

از دیگر محصولات موتور آسانسور مونتاناری می توان از سری M95 نام برد. این مدل از موتورها برای آسانسورهای با هشت توقف و ظرفیت هشت نفر مناسب هستند. توان این موتور ۱۵ کیلووات بوده و دارای سرعت ۱ m/s می باشند.

موتور آسانسور مونتاناری
موتور MGV25ML مونتاناری

انواع موتور اسانسور مونتاناری گیرلس

یکی از موتورهای گیرلس این برند، مدل MGV25ML است که دارای استاتیک لود ۳۴۰۰ کیلوگرم می باشد. این موتور برای آسانسورهای ده نفره و تا هشت توقف مناسب است. توان آن ۸/۵ کیلووات و دارای سرعت ۱/۶ m/s می باشد. این مدل در توان ۱۰/۴ کیلووات نیز تولید می گردد که برای پروژه های تا هفت توقف و ظرفیت سیزده نفر مناسب است. توان ۶/۵ کیلووات دیگر محصول این مدل می باشد.

مدل دیگر موتورهای گیرلس این برند، سری MGV34S است که دارای توان ۱۶/۲ کیلووات و سرعت ۱/۶ m/s می باشد. این موتور برای آسانسورهای با ظرفیت بیست و یک نفر و تا ده توقف مناسب است.

از دیگر مدل های موتور آسانسور مونتاناری گیرلس، مدل MGV25M با توان ۶/۹ کیلووات و سرعت ۱/۶ m/s است. این مدل با دارا بودن استاتیک لود ۳۴۰۰ کیلوگرم برای آسانسورهای هشت نفره و تا هشت توقف مناسب می باشد.

سری MGV25S با توان ۳/۵ کیلووات، استاتیک لود ۱۸۰۰ کیلوگرم، برای آسانسورهای شش نفره با شش توقف قابل استفاده است. این سری با توان ۵/۵ کیلووات هم تولید می شود.

قیمت موتور آسانسور مونتاناری
موتور گیرلس مونتاناری

خرید موتور اسانسور مونتاناری

برای خرید موتور آسانسور مونتاناری باید پارامترهای متعددی را مدنظر قرار داد. یکی از مهم ترین پارامترها برای خریداران، قیمت موتور آسانسور مونتاناری است. به منظور خرید و استعلام قیمت، می توان از سایت های فروش آنلاین بهره برد. خرید اینترنتی علاوه بر امکان استعلام قیمت، موجب صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت می شوند. عمران مدرن با دارا بودن بهترین کارشناسان، ارائه دهنده انواع خدمات نصب آسانسور و فروش تجهیزات مختلف از جمله موتور اسانسور مونتاناری می باشد. کاربران گرامی می توانند به منظور استعلام قیمت موتور آسانسور مونتاناری و خرید محصولات این برند با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشند.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور فرشباف

کارخانه موتور آسانسور بهران

فروش موتور آسانسور بهران

مشخصات موتور آسانسور بهران

موتور گیربکس بهران

قطعات آسانسور

موتور آسانسور

موتور گیرلس بهران

انواع موتور آسانسور

موتور آسانسور ایتالیایی

قیمت موتور اسانسور هیدرولیکی

آسانسور وسط راه پله

قیمت موتور گیرلس

گیربکس آسانسور

موتور آسانسور بدون گیربکس

لیست قیمت موتور گیرلس آسانسور

قیمت آسانسور برای چهار طبقه

موتور آسانسور موسی خانی

بهترین موتور آسانسور ایرانی

موتور آسانسور ایتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.36 ( 6 نظر)