استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بهترین موتور آسانسور

بهترین موتور آسانسور
بهترین موتور آسانسور

موتور آسانسور جزو مهم ترین بخش های آسانسور می باشد و بخش عمده ای از کار آسانسور به واسطه موتور صورت می پذیرد. در حقیقت حرکت اسانسور به موتور آن متکی می باشد، به همین دلیل همواره باید از بهترین موتور آسانسور استفاده شود. استفاده از بهترین مارک موتور آسانسور سبب افزایش عمر مفید و امنیت اسانسور می شود. وجود برندهای متنوع در بازار می تواند موجب دشوار شدن انتخاب بهترین موتور اسانسور شده و باعث سردرگمی خریداران گردد. در این مقاله از عمران مدرن به معرفی انواع موتورها و بهترین برند موتور آسانسور ایرانی و خارجی می پردازیم.

خرید بهترین موتور اسانسور

بهترین موتور اسانسور ، موتوری می باشد که با توجه به ویژگی های شاخص اسانسور انتخاب شود. انتخاب بهترین برند موتور اسانسور بدون توجه به ظرفیت، تعداد طبقات و بار ترافیکی اسانسور می تواند شما را با مشکلات عدیده ای روبرو سازد. بنابراین برای انتخاب موتور اسانسور، در کنار توجه به بهترین مارک موتور اسانسور ، به موارد دیگر نیز توجه نمایید.

برای خرید بهترین موتور آسانسور باید مواردی چون برند، ظرفیت مورد نیاز، تعداد توقف، جمعیت ساکنین، تعداد طبقات و همچنین نقشه ساختمان را مد نظر قرار داد و نسبت به این موارد، بهترین موتور اسانسور را انتخاب نمود. همچنین گیربکس یا گیرلس بودن اسانسور نیز جزو فاکتورهای مهم برای خرید بهترین موتور آسانسور ایرانی می باشد که باید بسته به ساختمان و فضای لحاظ شده برای موتور اسانسور، انتخاب شود.

بطور کل خرید موتور اسانسور به پارامترهای متعددی بستگی دارد که باید با توجه و دقت کامل مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت بهترین موتور اسانسور برای سازه انتخاب شود.

بهترین موتور آسانسور
موتور آسانسور

بهترین مارک موتور آسانسور

برند یا همان مارک موتور آسانسور تاثیر بسزایی بر روی کیفیت آسانسور و آسایش مسافران دارد. خرید موتورهای بی کیفیت در کنار طول عمر پایین، می تواند هزینه های گزافی را برای تعمیرات و سرویس های خارج از دوره ایجاد کرده و سبب خارج شدن مکرر آسانسور از سرویس دهی شود. بنابراین استفاده از بهترین مارک موتور آسانسور اهمیت فراوانی دارد و می توان به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه کرد.

موتورهای آسانسور ایرانی به دلیل کیفیت مناسب و قیمت پایین تر از موتورهای خارجی در بسیاری از پروژه ها استفاده می شوند. با این حال موتورهای آسانسور خارجی نیز در پروژه های فراوانی که اغلب محدودیت کمتری در بودجه دارند، استفاده می شود.

برای شناسایی بهترین مارک موتور آسانسور کافیست تا به بازخورد مصرف کنندگان توجه کنید و یا از افراد فعال در این حوزه راهنمایی بگیرید. برای آسان تر شدن انتخاب بهترین موتور آسانسور ، برندهای موتور اسانسور مطرح و باکیفیت ایرانی و خارجی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک موتور آسانسور
موتور آسانسور روملس

بهترین برند موتور آسانسور ایرانی

ایران در حوزه تولید موتور آسانسور، سابقه و قدمت کمتری از کشورهای دیگر دارد. با این حال برندهای ایرانی پیشرفت خوبی در این زمینه داشته و موتورهای اسانسور باکیفیتی را روانه بازار کرده اند. اصلی ترین شاخصه موتورهای آسانسور ایرانی، قیمت پایین و خدمات پس از فروش مناسب می باشد که سبب افزایش سهم فروش آن ها در بازار شده است. برای خرید بهترین موتور آسانسور در کنار کاهش هزینه آسانسور در آپارتمان می توان روی برندهای ایرانی حساب ویژه ای باز کرد.

از برندهای مطرح موتور آسانسور ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • موتور آسانسور بهران

بهران از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده موتور آسانسور می باشد و انواع موتور آسانسور گیربکسی و گیرلس را در توان ها و سرعت های مختلف به بازار عرضه می کند. بهران جزو بهترین برند موتور آسانسور ایرانی بوده و با ارئه طیف وسیعی از موتورهای اسانسور، هر نیازی را به خوبی پوشش می دهد.

  • موتور آسانسور الکو

الکو از سال ۱۳۸۹ در حوزه طراحی و تولید موتور آسانسور فعالیت داشته و موتورهای آسانسور باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. موتورهای آسانسور الکو در سرعت ها و توان های مختلف با الهام گیری از برندهای سیکور و ساسی، عرضه شده و قیمت نسبتا پایینی دارند.

  • موتور آسانسور روسانی

برند روسانی جزو بهترین برند موتور آسانسور ایرانی می باشد که در زمینه تولید موتور اسانسور گیرلس فعالیت دارد. روسانی به صورت تخصصی بر روی تولید موتورهای گیرلس فعالیت داشته و موتور گیربکسی تولید نمی کند.

  • موتور آسانسور پرگاس

پرگاس یکی دیگر از بهترین برندهای موتور اسانسور ایرانی می باشد که به صورت تخصصی در طراحی و تولید موتورهای گیرلس و گیربکسی فعالیت می کند. این برند جزو برندهای نوظهور موتور آسانسور می باشد و پیش از ورود به این حوزه به تعمیر و تولید قطعات موتورهای گیربکسی وارداتی مشغول بودند.

بهترین موتور آسانسور ایرانی
موتور آسانسور گیرلس

بهترین برند موتور آسانسور خارجی

برندهای موتور آسانسور خارجی معتبر از لحاظ کیفیت، بهتر از موتورهای آسانسور ایرانی هستند و به نسبت، قیمت های بالاتری نیز دارند. کشورهای ایتالیا، آلمان، ترکیه و در نهایت چین، بهترین موتور آسانسور را تولید می کنند. توجه داشته باشید که تنها برندهای معتبر خارجی کیفیت بالایی دارند و صرفا خارجی بودن برند موتور آسانسور، به معنای کیفیت بالاتر آن نمی باشد.

  • موتور آسانسور ایتالیایی

از بهترین برندهای ایتالیایی موتور اسانسور می توان به برندهای آلبرتو ساسی، سیکور، هوبر و مونتاناری اشاره کرد. از بین برندهای نام برده شده، برند آلبرتو ساسی بهترین موتور اسانسور را تولید می کند که طول عمر و کیفیت بسیار بالا از شاخصه های کلیدی این برند می باشند. هرچند موتورهای آسانسور آلبرتو ساسی و سایر برندهای ایتالیایی، قیمت های بالایی دارند.

  • موتور آسانسور آلمانی

آلمان در دنیا به صنعت خود شهره می باشد و بدیهی است که برندهای آلمانی در دسته بهترین برند موتور آسانسور خارجی قرار داشته باشند. بهترین برند موتور آسانسور آلمانی، برند زیلابگ می باشد که قیمت های بسیار بالایی نیز دارند. برند ویتور نیز جزو برندهای مطرح موتور آسانسور می باشد.

  • موتور آسانسور ترکیه ای

برخی از برندهای موتور آسانسور ترکیه ای نیز به بازار ایران وارد می شوند که از این برندها می توان به آکیش، یوسل و اکر اشاره کرد. بهترین موتور آسانسور در بین این برندها متعلق به برند آکیش می باشد که در مدل های گیربکسی و گیرلس وارد بازار ایران می شوند.

  • موتور آسانسور چینی

در سال های اخیر استفاده از موتورهای آسانسور چینی در ایران بیشتر شده است. از بهترین برند موتور آسانسور چینی در ایران می توان به برند بلولایت، ژیندا، سیتور و امگا اشاره نمود. این برندها از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار داشته و معمولا قیمت پایین تری از برندهای خارجی دیگر دارند.  

بهترین موتور آسانسور خارجی
موتور آسانسور بدون گیربکس

بهترین موتور آسانسور ایرانی

در بین برندهای معرفی شده، برند بهران جزو پرسابقه ترین شرکت های تولیدکننده آسانسور می باشد و به دلیل کیفیت مناسب خود توانسته سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد. سایر برندهای ایرانی موتور آسانسور معرفی شده نیز کیفیت خوبی دارند و می توانند در لیست خرید شما قرار گیرند.

موتورهای آسانسور ایرانی به دلیل قیمت پایین تر نسبت به برندهای خارجی و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، گزینه بسیار مناسبی بوده و می توانند هزینه نهایی خرید و اجرای آسانسور را کاهش دهند. بنابراین بهترین موتور آسانسور برای افرادی که بودجه نسبتا محدودی دارند، موتور اسانسور ایرانی می باشد.  

برای مطالعه بیشتر:

نصب آسانسور در راه پله

موتور گیربکس آسانسور

موتور گیرلس آسانسور

موتور abb آسانسور

موتور آسانسور اکر

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

قیمت موتور آسانسور الکو sr5

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

قیمت موتور آسانسور الکو ۶.۱

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

چک لیست استاندارد آسانسور

نمایندگی فروش موتور آسانسور الکو

استاندارد جدید آسانسور

قوانین شهرداری برای آسانسور

آسانسور بدون موتورخانه

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت کامل آسانسور

آسانسورهای کششی

قیمت روز آسانسور ۴ نفره

آسانسور جکی

آسانسور هیدرولیکی چیست

قیمت اسانسور ۶نفره

قیمت آسانسور هیدرولیکی کوچک

اسانسور شیشه ای

قیمت موتور آسانسور مونتاناری

قیمت موتور آسانسور ایتال

معایب اسانسور هیدرولیکی

موتور آسانسور موسی خانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.66 ( 5 نظر)