استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت بالابر برقی ساختمانی

قیمت بالابر برقی ساختمانی
قیمت بالابر برقی ساختمانی

قیمت بالابر برقی ساختمانی با توجه با پارامترهای متعددی تعیین می گردد. بالابر برقی ساختمانی چیزی شبیه به بالابر ساختمانی پیش از آنکه برق اختراع شود نقش مهمی در ساخت سازه‌های غول پیکر باستانی داشته است. آنچه با نام بالابر وینچ می‌شناسند، شباهت بیشتری به بالابرهای دوران باستان دارد.

این روزها بسیاری از افراد، بالابر ساختمانی را با وینچ یکی می‌دانند در صورتی که اینطور نیست. تفاوت بالابرساختمانی و وینچ در موارد متعددی خود را نشان می‎دهد. تفاوت هایی که باعث اختلاف قیمت بالابر برقی ساختمانی و وینچ شده است.

قیمت بالابر برقی ساختمانی
پاکت بالابر

لیست قیمت بالابر برقی ساختمانی

هزینه ساخت و نحوه نصب بالابر ساختمانی برقی با توجه به کاربرد بالابر ، نوع موتور بالابر ساختمانی ، قدرت و ابعاد آن با هم متفاوت است. البته قیمت بالابر برقی ساختمانی ارتباط مستقیمی به بالا و پایین آمدن میزان ارز در کشور دارد. برای اطلاع از قیمت بالابر برقی ساختمانی با مشاوران عمران مدرن در تماس باشید.

بالابرهای ساختمانی در اندازه های ۳۵۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۰۰۰ کیلوگرمی تولید و در بازار موجود می باشند. این بالابرها ظرفیت های مختلفی دارند. از این رو در هنگام نصب باید حتما توجه نمود که از پایه متناسب با آن ها استفاده شود که از استحکام کافی برخوردار باشد. قیمت بالابر ساختمانی برقی با ظرفیت های مختلف متفاوت است.

بالابرهای ساختمانی که دارای ظرفیت بالغ بر ۵۰۰ کیلوگرم هستند باید حتما به ترمز ضد سقوط مجهز گردند. هر یک از این بالابرها با توجه به مکانیزمی که دارند دارای سرعت های متفاوتی می باشند. اکثر بالابرهای ساختمانی که در بازار هستند دارای سرعت ۲۰ متر در دقیقه هستند. تمامی این موارد تاثیر مستقیمی بر قیمت بالابر برقی ساختمانی و سایر مدل های بالا بر ساختمانی دارند.

قیمت بالابر برقی ساختمانی

 

بالابر ساختمانی

عوامل موثر بر قیمت بالابر برقی ساختمانی

  • ظرفیت و یا تناژ بالابر
  • کیفیت الکتروموتور مورد استفاده در بالابر
  • کیفیت گیربکس مورد استفاده در بالابر
  • کیفیت جعبه بالابر ساختمانی
  • کیفیت پایه ها و ریل های مورد استفاده در بالابر ساختمانی
  • کیفیت سیم بکسل نصب شده بر روی بالابر ساختمان
  • کیفیت کلید بالابر ساختمانی

قیمت بالابر برقی ساختمانی ۱۴۰۱

قیمت بالابر برقی ساختمانی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. بالابر برقی ساختمانی یا همان بالابر وینچی یکی از انواع بالابر ساختمانی می باشد. بالابر برقی برای جابه جا کردن وسایل و افراد در بین طبقات کاربرد دارد. بالابرهای برقی انواع مختلفی دارند و هر کدام از کارایی متفاوتی برخوردار هستند. با افزایش ظرفیت، قیمت بالابر برقی ساختمانی افزایش می یابد.

نظیر بالابر برقی مغازه ، آسانسور برقی فروشگاه ، بالابر ساختمانی برقی ، بالابر پله برقی ، بالابر بیمار برقی . این نوع بالابر ها در ارتفاعات مختلفی نصب و راه اندازی می شوند و ظرفیت باری که تحمل می کنند بین ۵۰ کیلوگرم تا ۱۰ تن است. به همین نسبت کاربرد بالابر برقی ساختمانی متفاوت خواهد بود. موتور آسانسور برقی بسیار قدرتمند است زیرا توانایی جابه جایی وسایل تا چندین تن را دارد.

قیمت بالابر برقی ساختمانی

 

بالابر برقی تکفاز

بررسی بالابر برقی ساختمانی و وینچ

وینچ بار را به صورت افقی یا زاویه مایل در امتداد افق منتقل میک‎ند. بالابر برقی ساختمانی ، بار را از ارتفاع کمتر به ارتفاع بیشتر منتقل می‌کند. این اساس تفاوت دو بالابر ساختمانی است و می تواند عامل متفاوت بودن قیمت بالابر برقی ساختمانی با وینچ باشد. وینچ ترکیبی است از طناب و کابل و درام چرخشی که این روزها با برق کار می‌کند اما در دوران باستان شیوه های مکانیکی برای حرکت آن در نظر گرفته می‎شد.

بالابر برقی ساختمانی الکتروموتورهای قدرتمندی دارد که بر اساس وزن مصالح و ارتفاعی که مصالح قرار است بالا برود، قدرت موتور تعیین می‎شود. بالابر ساختمانی برقی ساختمانی ناشی از عوامل متعددی است. وزن، سطح، میزان تحرک در انتخاب دستگاه مناسب موثر است. برای خرید بالابر ساختمانی باید به نکات زیادی با توجه به نیاز خود توجه داشته باشید. تک فاز یا سه فاز بودن هم تعیین کننده قیمت می باشد. قیمت بالابر ساختمانی تک فاز ۳ اسب بخار از نوع سه فاز بیشتر است.

برای سفارش و نصب وینچ کافیست وزن باری که قرار است منتقل کنید را در عدد ۱.۵ ضرب کنید تا ظرفیت وینچ مشخص شود. ظرفیت وینچ بر قیمت بالابر ساختمانی موثر است. به طور مثال برای انتقال بار ۵۰۰ کیلوگرمی باید ظرفیت ۷۵۰ تهیه شود.

قیمت بالابر برقی ساختمانی

 

بالابر مصالح ساختمانی

بالابر برقی دارای سیستم دنده ای است که بار را در حالت آویزان نگه می‎دارد در حالیکه وینچ وقفه‌های مکانیکی دارد. به این ترتیب آنچه به عنوان ظرفیت وینچ در نظر گرفته می‌شود در نهایت وزن کمتری را منتقل خواهد کرد و در مقابل بالابر برقی بسیار بیش از ظرفیت اسمی توانایی انتقال بار را خواهد داشت. ظرفیت و مکانیزم‌های ایمنی مستقیما بر روی قیمت بالابر برقی ساختمان تاثیر خواهد داشت.

بالابر برقی ساختمانی – مزایا

بالابر برقی ساختمانی یا وینچ برقی کاربرد های فراوانی دارند این محصول را میتوان به دو صورت تک قلاب و دو قلاب بست. در صورت استفاده به صورت تک قلاب ظرفیت بارکشی نصف و سرعت دو برابر میشود و به صورت دو قلاب برعکس ظرفیت بارکشی حداکثر است و سرعت نصف می گردد. قیمت بالابر برقی ساختمانی در هر حالت متفاوت است.

  • کاملا اتوماتیک بدون نیاز به حمل دستی
  • مجهز به سیم بکسل استیل نتاب
  • دارای قابلیت استفاده به صورت افقی و عمودی
  • دارای گیربکس پرقدرت فلزی
  • بالابر برقی محک دارای قلاب و قرقره اضافه جهت دوبل کردن بکسل
  • به همراه کنترلر بالا- پایین – استوپ
  • دارای استوپ زمان جمع شدن بکسل
قیمت بالابر برقی ساختمانی

 

بالابر برقی ساختمانی

انواع بالابر برقی ساختمانی

  • آسانسور برقی خانگی
  • آسانسور برقی فروشگاهی
  • آسانسور برقی مغازه
  • آسانسور برقی ساختمانی
  • بالابرهای برقی پله
  • آسانسور برقی بیمار
  • بالابر صنعتی برقی

بالابر برقی ساختمانی – کاربرد

استفاده از بالابر برقی ساختمانی دارای مزایایی می باشد. حمل و انتقال مصالح در ارتفاع بسیار سخت و طاقت فرسا است. استفاده از بالابر برقی ساختمانی این عملیات را راحت و آسان می نماید. همچنین بکارگیری بالابر برقی ساختمانی موجب سرعت بخشیدن به عملیات ساخت و ساز می گردد. تنوع بالابر برقی ساختمانی از نظر ظرفیت، نوع موتور، قیمت و … متفاوت بوده و می توان متناسب با شرایط پروژه اقدام به خریداری هر یک از آنها نمود.

به منظور استعلام قیمت انواع بالابر ساختمانی در ظرفیت های مختلف از جمله قیمت بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی ، قیمت بالابر ساختمانی ۳۰۰ کیلویی می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

بالابر ساختمانی تبریز بالابر ساختمانی بجنورد بالابر ساختمانی کرمانشاه بالابر ساختمانی ارومیه بالابر ساختمانی اهواز بالابر ساختمانی یاسوج بالابر ساختمانی اردبیل بالابر ساختمانی زنجان بالابر ساختمانی گرگان بالابر ساختمانی سمنان بالابر ساختمانی رشت بالابر ساختمانی کرج بالابر ساختمانی زاهدان بالابر ساختمانی خرم آباد بالابر ساختمانی ایلام بالابر ساختمانی شیراز بالابر ساختمانی ساری بالابر ساختمانی بوشهر بالابر ساختمانی قزوین بالابر ساختمانی اراک بالابر ساختمانی شهرکرد بالابر ساختمانی قم بالابر ساختمانی بندرعباس بالابر ساختمانی بیرجند بالابر ساختمانی سنندج بالابر ساختمانی همدان بالابر ساختمانی مشهد بالابر ساختمانی کرمان بالابر ساختمانی یزد

برای مطالعه بیشتر:

قیمت کلید بالابر ساختمانی

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

موتور بالابر ساختمانی تک فاز

موتور گیربکس بهران

موتور گیرلس بهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.78 ( 6 نظر)