فیلترکردن پیشنهادات

وزن اسمی

وزن اسمی را مشخص کنید

برق موتور

برق موتور را مشخص کنید

موتور بالابر ساختمانی تک فاز

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور موتوژن

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور تبریزژن

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور مهرژن

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور چینی

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور سه فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور موتوژن

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۳۰۰۰ دور چینی

عمران مدرن

عمران مدرن

ابتدا
۱
انتها

موتور بالابر ساختمانی تک فاز

موتور بالابر ساختمانی تک فاز از اصلی ترین اجزای بالابر می باشد که با برق شهری ۲۲۰ ولت قابل استفاده و راه اندازی است. بدون موتور عملا بالابر ساختمانی بدون استفاده است. از این دستگاه برای جابجایی مصالح در ارتفاع استفاده می شود. موتور وظیفه تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی را بر عهده دارد که در نهایت موجب حرکت بالابر و امکان انتقال بار می گردد. از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت بالابرهای تک فاز، قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز می باشد. این موتورها در برندها و کیفیت های مختلف عرضه می گردند.

 

موتور بالابر ساختمانی تک فاز
موتور بالابر ساختمانی

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز

قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز به عوامل متفاوتی وابسته است. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز ، برند آن است. این موتورها در انواع ایرانی، چینی، ایتالیایی و ساخت یوگسلاوی در ایران عرضه می گردند. قیمت هر یک از این برندها با هم متفاوت است. برندهای ایرانی شامل موتوژن، تبریزژن، مهرژن، الکو و ... می باشد. برندهای الکو و موتوژن از شناخته شده ترین و پرکاربردترین برندهای ایرانی موتور بالابر ساختمانی تک فاز می باشند. از میان برندهای چینی، هم می توان به بارلی، کاجیلی، یوروموتور، انرژی تیک، NJM اشاره کرد. به طور کلی از میان برندهای ایرانی ذکر شده، قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز موتوژن بیشتر از سایر انواع است. از میان برندهای چینی بیان شده هم قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز کاجیلی بیشتر می باشد.

 

عوامل موثر بر قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز

جنس بدنه بر روی قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز تاثیرگذار است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز می توان به دور موتور اشاره کرد. به طور کلی برای بالابرهای ساختمانی از موتورهای با دور ۱۴۰۰ یا ۳۰۰۰ دور استفاده می شود. موتورهای ۱۴۰۰ دور برای بالابرهای تک فاز انتخاب مناسب تری است. زیرا موتورهای با دور بالاتر سرعت بالابر را افزایش داده و کنترل آن را دشوار می کند. توان و قدرت موتور هم بر روی قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز تاثیرگذار است. الکتروموتورهای با توان سه اسب بخار پاسخگوی بالابر تک فاز هستند. جنس سیم پیچی موتور عامل دیگر موثر بر قیمت می باشد. به طور کلی قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز به نسبت کارایی آن مقرون بصرفه است.

 

موتور بالابر ساختمانی تک فاز
بالابر ساختمانی

 

خرید موتور بالابر ساختمانی تک فاز

در برخی از موارد موتور دستگاه دچار مشکل شده نیاز به خرید موتور بالابر ساختمانی تک فاز می باشد. همچنین برای تولید و ساخت بالابر هم نیاز به تهیه موتور است. برای خرید باید پارامترهای متعددی را مدنظر قرار داد. دور موتور، جنس بدنه، توان و قدرت موتور از جمله پارامترهای مهم در خرید موتور بالابر ساختمانی تک فاز می باشند.

خرید موتور بالابر ساختمانی تک فاز هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است. خرید اینترنتی کالا دارای مزایایی همچون صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. همچنین می توان لیست قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز برندهای مختلف را استعلام نمود و با مقایسه قیمت و ویژگی های آنها با یکدیگر، بهترین و مناسب ترین موتور را خریداری نمود. امروزه به دلیل گسترش ساخت و ساز، استفاده از انواع بالابر افزایش یافته است. در نتیجه فروشگاه های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. باید توجه داشت که خرید موتور بالابر ساختمانی از مراکز معتبر فروش انجام شود تا از قیمت و کیفیت کالا اطمینان حاصل گردد.

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی تک فاز
کالسکه بالابر

 

مزایای موتور بالابر ساختمانی تک فاز

همان طور که پیشتر نیز بیان شد، این موتورها با برق شهری قابل استفاده هستند. از آنجایی که در اکثر نقاط دسترسی به برق شهری وجود دارد، تامین نیروی محرک آن به راحتی امکان پذیر است. این در حالی است که برای موتورهای سه فاز نیاز به برق صنعتی می باشد. بهترین گزینه برای مناطق شهری و کارگاه های ساختمانی کوچک، استفاده از موتور بالابر ساختمانی تک فاز است. راه اندازی موتورهای تک فاز آسان تر از موتور سه فاز است. موارد ذکر شده، بالابر تک فاز را به پرکاربردترین انواع بالابر ساختمانی تبدیل نموده است.

از موتور بالابر ساختمانی تک فاز برای بالابرهایی با ظرفیت تا ۳۵۰ کیلوگرم استفاده می شود. برای ظرفیت های بالاتر به موتورهای سه فاز نیاز می باشد. برای بالابرهای ۵۰۰ کیلویی تحت شرایط خاص و تقویت قسمت هایی از بالابر می توان از موتور بالابر ساختمانی تک فاز استفاده کرد.