استعلام قیمت
۰۹۳۰۱۲۵۹۹۰۴
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان
گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان در برندها و مشخصات متفاوتی عرضه می گردد. قیمت گیربکس بالابر اصفهان با توجه به ویژگی های آن متفاوت است. گیربکس وظیفه کاهش دور الکتروموتور و افزایش قدرت آن را بر عهده دارد. در واقع این قطعات با تبدیل دور الکتروموتور به دور پایین و افزایش نیروی گشتاوری، امکان جابجایی بار را فراهم می نمایند. دنده های گیربکس به صورتی است که با خاموش شدن موتور بالابر ساختمانی در هم گیر کرده و از خلاص شدن گیربکس و سقوط بار جلوگیری می نماید.

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان
گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

قیمت گیربکس بالابر اصفهان

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان در برندهای مختلفی در بازار موجود می باشد. برند یکتا، کاردان و بهکار از جمله آنها است. گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان روانکار، با ضریب تبدیل ۴۸ به ۱ دارای دنده های برنجی و پوسته آلومینیومی است. گیربکس VF86 از پرکاربردترین گیربکس ها می باشند. برند بهکار اصفهان در انواع VF86 تولید می شود.

عوامل موثر بر قیمت گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

کیفیت گیربکس از این جهت که در مواقع حساس برای دستگاه یا افراد مشکلی پیش نیاید حائز اهمیت بوده و بر روی قیمت بالابر ساختمانی نیز تاثیرگذار است. هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان نیز بالاتر خواهد بود. ضریب تبدیل، جنس بدنه و دنده از دیگر عوامل موثر بر قیمت گیربکس بالابر اصفهان می باشد. با چک کردن روغن گیربکس به صورت دوره ای می توان از فرسایش و خراب شدن آن جلوگیری نمود و طول عمر گیربکس را افزایش بخشید.

قیمت گیربکس بالابر اصفهان
گیربکس اصفهان برند بهکار

تاثیر ضریب تبدیل بر قیمت گیربکس بالابر اصفهان

ضریب تبدیل هر گیربکس از دو عدد تشکیل شده است. عدد اول نشان دهنده تعداد چرخش موتور و عدد دوم نشان دهنده چرخش گیربکس به ازای عدد اول است. به طور مثال ضریب تبدیل ۴۸ به ۱ به این معناست که به ازای هر ۴۸ دور موتور، گیربکس ۱ دور می زند. ضریب تبدیل نشان دهنده قدرت گیربکس می باشد. به این صورت که هر چه اختلاف این دو عدد بیشتر باشد، قدرت و به دنبال آن قیمت گیربکس بالابر اصفهان بیشتر خواهد بود.

تاثیر جنس دنده و بدنه بر قیمت گیربکس بالابر اصفهان

از آنجایی که دنده گیربکس دائما تحت فشار وزن مصالح ساختمانی است، باید از استحکام بالایی برخوردار باشد. از این رو بهتر است که جنس دنده های گیربکس برنجی باشد. فسفر برنزه از دیگر متریال مقاومی است که برای ساخت دنده استفاده می گردد. جنس دنده گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان برند بهکار ، فسفر برنزه است. جنس بدنه گیربکس غالبا از آلومینیوم و یا گاهی چدن می باشد. قیمت گیربکس بالابر اصفهان با بدنه آلومینیومی مقرون بصرفه تر است.

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان
گیربکس بالابر

لیست قیمت گیربکس بالابر اصفهان

لیست قیمت گیربکس بالابر اصفهان را می توان به صورت آنلاین استعلام نمود. امروزه به دلیل افزایش نیاز به بالابر و با پیشرفت تکنولوژی، فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش بالابر ساختمانی اصفهان مشغول به کار می باشند. از مزایای خرید اینترنتی می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد. همچنین فروشگاه های اینترنتی به راحتی امکان مقایسه ویژگی ها و قیمت گیربکس بالابر اصفهان را فراهم می نمایند. در نهایت این مزایا به خریدی مطمئن و مناسب منجر می گردد.

بهترین گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

از بهترین گیربکس ها، انواع حلزونی هستند. زیرا دنده های آن همواره درگیر هم بوده و از خلاص شدن جلوگیری می نمایند. به طور کلی گیربکس ها به دو دسته کاهنده (کاهش سرعت) و افزاینده (افزایش سرعت) دسته بندی می شوند که تمامی گیربکس ها از جمله گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان از نوع کاهنده می باشند. غالبا از گیربکس با ضریب تبدیل ۴۸ به ۱ یا ۵۶ به ۱ استفاده می شود. باید توجه داشت که گیربکس با ضریب تبدیل بالاتر از ۴۰ مناسب بالابر ساختمانی بوده و گیربکس های با ضریب تبدیل کوچکتر از ۴۰ قابلیت قفل شوندگی صد در صدی ندارند و سرعت جابجایی مصالح نیز بالا است. بهترین گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان ، گیربکس های با ضریب تبدیل بین ۴۰ تا ۷۰ می باشند.

قیمت گیربکس بالابر اصفهان
گیربکس حلزونی

خرید گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

برای خرید گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان باید موارد متعددی را مدنظر قرار داد. گیربکس باید در تناسب با سایر اجزای بالابر باشد. یکی از عوامل موثر بر عملکرد صحیح بالابر ساختمانی هماهنگی گیربکس با قدرت موتور و سلامت گیربکس می باشد. برای بالابرهای با ظرفیت بالا، به گیربکس قوی تری نیاز است. جنس بدنه و دنده از مهم ترین عواملی است که در خرید گیربکس حائز اهمیت است. بدنه و دنده گیربکس باید از استحکام بالایی برخوردار باشند.

گیربکس ها به طور کلی به چهار دسته VF86، VF110، VF150 و VF180 دسته بندی می شوند. گیربکس VF86 مناسب بالابر ساختمانی تک فاز است. از سه نوع دیگر می توان برای بالابر ساختمانی سه فاز استفاده کرد. VF110 برای بالابرهای ۵۰۰ کیلویی، VF150 برای بالابرهای ۷۵۰ کیلویی و VF180 برای بالابرهای ۱ تنی مناسب هستند.

کاربرد گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

همان طور که ذکر گردید گیربکس سرعت بالای موتور بالابر ساختمانی را به حرکتی کند و کنترل پذیر تبدیل می کند. به این صورت سرعت حرکت قلاب به صورت استاندارد تنظیم می گردد. با توجه به سیستم ساخت گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان ، در صورت قطع برق و خاموش شدن ناگهانی بالابر، گیربکس از برگشت بار و خطرات احتمالی جلوگیری می نماید.

به منظور استعلام قیمت انواع بالابر ساختمانی در ظرفیت های مختلف از جمله قیمت بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی ، قیمت بالابر ساختمانی ۳۰۰ کیلویی می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت کلید بالابر ساختمانی

قیمت بالابر برقی ساختمانی

عکس بالابر ساختمانی

قیمت بالابر ساختمانی دیجی کالا

مشخصات فنی بالابر ساختمانی

موتور بالابر ساختمانی تک فاز

بالابر ساختمانی

موتور بالابر ساختمانی سه فاز

موتور گیربکس بهران

موتور گیرلس بهران

بالابر مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.5 ( 6 نظر)

یک نظر

  1. من متوجه نشدم لطف می کنید بفرمایید ضریب تبدیل بیانگر چیه دقیقا؟