استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت کلید بالابر ساختمانی

قیمت کلید بالابر ساختمانی
قیمت کلید بالابر ساختمانی

قیمت کلید بالابر ساختمانی یکی از عوامل موثر بر قیمت بالابر می باشد. کلیدها در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردند. قیمت کلید بالابر تک فاز با قیمت انواع سه فاز متفاوت است. کلید بالابر دستور حرکت را به الکتروموتور داده و موتور بالابر ساختمانی با چرخاندن قرقره موجب انتقال بار و بالا و پایین رفتن مصالح می گردد. باید توجه داشت که از کلید بالابر تک فاز یا سه فاز تنها می توان برای همان نوع بالابر (بالابر تک فاز یا سه فاز) استفاده کرد و استفاده از آنها برای موتورهای غیرمرتبط مجاز نمی باشد.

قیمت کلید بالابر ساختمانی
کلید بالابر ساختمانی

قیمت کلید بالابر ساختمانی اهرمی

همان طور که از نام این کلیدها مشخص است، دارای یک اهرم می باشند که با کمک آن دستور حرکت منتقل می شود. در صورتی که اهرم کلید بالابر ساختمانی به سمت بالا باشد، مصالح به سمت بالا حرکت می کند. پایین بودن اهرم به معنی حرکت بالابر به سمت پایین است. چنانچه اهرم در وسط قرار گیرد، بالابر خاموش شده و حرکتی نخواهد داشت. جنس و کیفیت بدنه بر روی قیمت کلید بالابر ساختمانی اهرمی تاثیرگذار است. ضمن اینکه تک فاز یا سه فاز بودن آن نیز تعیین کننده قیمت می باشد. به کلید اهرمی ، کلید غلتکی نیز گفته می شود. قیمت کلید بالابر تک فاز اهرمی ارزان تر از انواع سه فاز است.

قیمت کلید بالابر ساختمانی
کلید اهرمی بالابر

قیمت کلید بالابر ساختمانی بیسیم

انواع جدیدتر کلیدهای بالابر ، کلید بیسیم می باشد. این کلیدها امکان کنترل بالابر از راه دور را فراهم می نمایند. اما به طور کلی استفاده از انواع اهرمی معمول تر است. قیمت کلید بالابر ساختمانی بیسیم از انواع اهرمی بیشتر می باشد. این کلیدها نیز در انواع تک فاز و سه فاز موجود می باشند. ریموت کنترل بالابر ساختمانی موجب افزایش سرعت کار و حذف خطر برق گرفتگی می گردد. اگر چه قیمت کلید بالابر ساختمانی بیسیم بالاتر است، اما از طرفی هزینه های مربوط به دستمزد کارگر لازم در کنار بالابر را حذف می کند. به عبارتی برای استفاده از بالابرهای دارای کلید اهرمی ، نیاز است که یک اپراتور به طور دائم در کنار بالابر باشد تا آن را راه اندازی و یا متوقف کند.

قیمت کلید بالابر ساختمانی
کلید بیسیم بالابر ساختمانی

قیمت کلید بالابر تک فاز

این کلیدها دارای ۸ عدد ترمینال می باشند. ترمینال ها در سه ردیف عمودی قرار می گیرند. در ردیف اول از سمت چپ دو عدد ترمینال و در دو ردیف بعدی سه عدد ترمینال قرار دارد. در صورتی که اهرم به سمت بالا فشار داده شود، ترمینال های ۱ با ۴، ۲ با ۵ و ۳ با ۶ در تماس با هم قرار می گیرند. با فشار اهرم به سمت پایین، ترمینال های ۱ با ۴، ۵ با ۷ و ۶ با ۸ تماس پیدا می کنند. در حالتی که اهرم در وسط قرار داده شود، هیچ کدام از ترمینال ها در تماس با یکدیگر نخواهند بود. قیمت کلید بالابر تک فاز مقرون بصرفه است.

کلیدهای بالابر تک فاز غالبا در انواع ۱۶ و ۲۵ آمپری عرضه می شوند. البته به طور معمول از کلید بالابر تک فاز ۲۵ آمپری استفاده می گردد. قیمت کلید بالابر تک فاز ۱۶ آمپری با ۲۵ آمپری متفاوت است. همچنین قیمت کلید بالابر تک فاز از انواع سه فاز ارزان تر است. غالبا از بالابرهای تک فاز در عملیات ساخت و ساز استفاده می گردد. بنابراین کاربرد کلید تک فاز بیشتر از کلیدهای سه فاز است.

قیمت کلید بالابر تک فاز
ترمینال های کلید بالابر تک فاز

قیمت کلید بالابر ساختمانی سه فاز

کلید بالابر ساختمانی سه فاز در انواع ۲۵ و ۴۰ آمپر تولید و عرضه می شود. این کلیدها همچون کلید بالابر تک فاز دارای ۸ عدد ترمینال می باشند. اما سیم کشی آن متفاوت با انواع تک فاز است. کلیدهای سه فاز به صورت بیسیم هم قابل استفاده هستند. قیمت کلید بالابر ساختمانی سه فاز بیسیم بیشتر از انواع اهرمی است.

ویژگی های لازم کلید بالابر ساختمانی

بدنه کلید بالابر ساختمانی باید مرغوب بوده و از استحکام کافی برخوردار باشد. کلیدهای بالابر باید ضربه پذیری قابل قبولی داشته و در برابر فشارهای محیطی مقاوم باشند. پوسته کلید بالابر باید نارسانا باشد. معمولا برای ساخت بدنه آن از پلاستیک فشرده استفاده می گردد. البته کلیدهای با پوسته چدنی نیز در بازار عرضه می شوند. بدنه آلومینیومی از دیگر انواع کلید می باشند. قیمت کلید بالابر ساختمانی با بدنه های مختلف با هم متفاوت می باشد.

کیفیت گرانیت و پلاتین مورد استفاده در ساخت بر روی قیمت کلید بالابر ساختمانی تاثیرگذار است. اگر کیفیت مواد استفاده شده مناسب نباشد، توانایی انتقال جریان به صورت مناسب وجود نخواهد داشت و طی مدت کوتاهی کلید بالابر خراب می شود. در حین کار اطمینان از سلامت بدنه کلید بالابر ساختمانی بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا در صورت شکستن بدنه احتمال نفوذ آب به درون کلید بالابر ساختمانی و در پی آن خطر برق گرفتگی افزایش می یابد.

به منظور استعلام قیمت انواع بالابر ساختمانی در ظرفیت های مختلف از جمله قیمت بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی ، قیمت بالابر ساختمانی ۳۰۰ کیلویی می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت بالابر برقی ساختمانی

تولید کننده بالابر ساختمانی

گیربکس بالابر ساختمانی اصفهان

مشخصات فنی بالابر ساختمانی

موتور بالابر ساختمانی تک فاز

بالابر ساختمانی

موتور بالابر ساختمانی سه فاز

بالابر ساختمانی کوچک

بالابر مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.71 ( 7 نظر)