استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
محوطه سازی

آلاچیق روف گاردن

آلاچیق روف گاردن یکی از اصلی ترین آیتم های طراحی روف گاردن های بزرگ به شمار می آید. امروزه طراحی و ساخت روف گاردن در شهر های پرجمعیت بیش از پیش رو به گسترش است. از این جهت که ساکنین خانه چند ساعتی دور از هیاهوی شهر و در آرامش اوقات فراغت خود را بگدارنند، روف گاردن گزینه مناسبی به شمار می آید. برای طراحی روف گاردن موارد زیادی وجود دارد که می تواند رنگ و روح ویژه ای به فضا ببخشد. مثلا آبنما، باربیکیو، فلاور باکس و .. معمولا آلاچیق روف گاردن در فضاهای بزرگ قابل اجرا هستند و برای روف گاردن کوچک استفاده از آلاچیق برای روف گاردن انتخاب مناسبی نیست.

آلاچیق ها اقامتگاه نسبتا کوچکی هستند که در فضای سبز قرار می گیرند و به عنوان یک سر پناه برای نشستن در فضای باز به شمار می روند. آلاچیق ها انواع مختلفی دارند، رایج ترین و محبوب ترین نوع روف گاردن مدل چوبی آن است.

قیمت آلاچیق روف گاردن مستقیما به نوع آن بستگی دارد. استفاده از آلاچیق در روف گاردن به اعتبار و ارزش بنای مورد نظر می افزاید.

شرکت های زیادی در زمینه طراحی آلاچیق روف گاردن فعالیت می کنند.برای اطلاع از بهترین شرکت های فعال در این زمینه با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

آلاچیق فلزی

آلاچیق برای روف گاردن

وجود سقف در آلاچیق ها باعث می شود که در فصل های متفاوتی از سال بتوانید از آفتاب مستقیم، بارش برف، باران، وزش شدید باد و… در امان بمانید. همانطور که گفته شد آلاچیق انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع آب هوا و شرایط جوی ساختمانی که روف گاردن در آن قرار دارد، باید آلاچیق مناسب برای روف گاردن انتخاب شود.

پلان آلاچیق می تواند دایره، مستطیل یا مربعی باشد. سقف آن نیز می تواند به صورت مسطح، گنبدی یا شیروانی باشد. فضای روف گاردن عامل اصلی تعیین کننده ابعاد آلاچیق است. یعنی هرچه روف گاردن بزرگ تر باشد می توان آلاچیق بزرگتری برای آن طراحی کرد.

 

آلاچیق چوبی روف گاردن

آلاچیق ها مکان مناسبی برای تفریح و استراحت افراد می باشند.  فضای آلاچیق را می توان با گیاهان طراحی کرد. همچنین اگر آلاچیق روف گاردن بزرگ باشد، داخل آلاچیق ها را می توانی با مبلمان مناسب فضای باز برای نشیمن محیطی دنج را ایجاد کرد، مبلمان باید طوری انتخاب شود که افراد زمان استفاده از آنها احساس راحتی و آرامش را داشته باشند.

در بیشتر روف گاردن ها آلاچیقی برای روف گاردن انتخاب می شود که وزن کمی داشته باشد و فشار زیادی به سقف وارد نکند. 

آلاچیق روف گاردن ارزان

عامل اصلی تعیین کننده قیمت آلاچیق روف گاردن ابعاد و جنس آن است. مثلا آلاچیق های پارچه ای در برابر آلاچیق های فلزی ارزانتر هستند. لازم به ذکر است این آلاچیق ها از مقاومت کمتری برخوردارند.

در بعضی موارد پیمانکاران دنبال راهی برا طراحی آلاچیق روفگاردن ارزان هستند. در این مواقع استفاده از آلاچیق پرتابل یا مدولار انتخاب مناسبی است.

هنگام خرید آلاچیق برای روف گاردن باید به پارامتر های مختلفی مثل مقاومت ساختمان، سلیقه شخصی، مدل طراحی روف گاردن و .. توجه کرد.

ما در سایت عمران مدرن بهترین شرکت های طراحی آلاچیق برای روف گاردن را گرد هم آورده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

 

انتخاب آلاچیق مناسب روف گاردن

انواع آلاچیق روف گاردن

آلاچیق روف گاردن می تواند چوبی، شیشه ای، سیمانی یا فلزی باشد. همانطور که ذکر شد آلاچیق چوبی رایج ترین نوع روفگاردن به شمار می رود. آلاچیق فلزی وزن زیادی دارد و مقاومت و استحاکام بالایی دارند. قیمت آلاچیق فلزی کاملا بستگی به نوع فلز دارد. هر چه میزان فلز بکار رفته در آلاچیق روف گاردن بیشتر باشد قیمت آن بیشتر می شود.آلاچیق فلزی روف گاردن در ساختمان هایی با مقاومت بالا استفاده می شود.

یکی دیگر از مدل های آلاچیق روف گاردن، آلاچیق شیشه ای است. این نوع آلاچیق به علت وجود شیشه های سکوریت با ضخامت های مختلف امنیت محیط روفگاردن را بدنبال دارد. برا جذاب تر شدن روف آلاچیق شیشه ای روف گاردن می توان از شیشه های رنگی استفاده کرد.

آلاچیق سیمانی بیشتر در پارک ها و و رستوران ها کاربرد دارد، اما آلاچیق چوبی که راج ترین آلاچیق برای روف گاردن است. آلاچیق های چوبی میتواند به صورت کلاسیک و یا مدرن طراحی شوند. در مناطقی که بارندگی زیاد است استفاده از آلاچیق چوبی انتخاب درستی نیست. همچنین آلاچیق ها می توانند به صورت مدرن یا سنتی طراحی شوند.

 

استفاده از مبلمان در آلاچیق روف گاردن

آلاچیق چوبی روف گاردن

آلاچیق ها معممولا از چهار طرف باز هستند و به عنوان یک سر پناه شناخته می شوند. متریال مورد استفاده در ساخت آلاچیق چوبی باید در برابر رطوبت، عوامل محیطی، خوردگی و پوسیدگی مقاوم باشد.

از نظر سبک اجرایی انواع الاچیق روفگاردن چوبی را می توان به انواع آلاچیق چوبی سنتی ، آلاچیق چوبی مدرن، کلاسیک و تلفیقی دسته بندی کرد. طراحی آلاچیق چوبی روفگاردن با توجه به سفارش کارفرما و اقلیم منطقه انجام می شود. برای ساخت آلاچیق می توان از چوب های سرو، کاج، ترموود و … استفاده کرد. سرو وزن سبکی دارد. کاج نیز استحکام و مقاومت بالایی دارد. در ساخت آلاچیق چوبی می توان از ترموود استفاده کرد. این نوع چوب به دلیل شرایط فرآوری آن، نسبت به سایر چوب ها از استحکام بالاتری برخوردار است.

قیمت آلاچیق چوبی روفگاردن وابسته به عوامل متعددی است. یکی از این عوامل نوع طراحی و سبک اجرایی آن است. نوع چوب و متریال مصرفی در ساخت، یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت آلاچیق چوبی روف گاردن می باشد.

 

آلاچیق پارچه ای روفگاردن

برای مطالعه بیشتر:

گیاهان مناسب روف گاردن

روف گاردن ساده و ارزان

فلاورباکس بتنی

آلاچیق

ابعاد جکوزی ۴ نفره مربع

فروش پنل دیوار سبز

کانکس ویلایی

مجری روف گاردن

نورپردازی روف گاردن

اجرای روف گاردن در اصفهان

دیوار سبز اصفهان

طراحی و اجرای روف گاردن

طرح روف گاردن

جکوزی خانگی

قیمت وان حمامی ارزان

آخرین عناوین

نورپردازی نمای ساختمان سنگی

نورپردازی نمای ساختمان سنگی به جنس سنگ و متریال آن بستگی دارد. سنگ های متخلخل…

7 ساعت پیش

نورپردازی نمای ساختمان دو طبقه ، سه طبقه و یک طبقه

نورپردازی نمای ساختمان دو طبقه یا ساختمان های دوبلکس بسته به کاربری ساختمان تجاری یا…

18 ساعت پیش

چسب کاشی و سرامیک چیست

این که چسب کاشی و سرامیک چیست سوالی است که برای بسیاری از پیمانکاران تازه…

22 ساعت پیش

ساندویچ پانل سوله

ساندوچ پانل سوله به ورق های سه لایه ی ساندويچ پانل گفته می شود. جنس…

4 روز پیش

برق اضطراری آسانسور

برق اضطراری آسانسور که با نام USP (منبع تغذیه بدون وقفه آسانسور) نیز شناخته می…

4 روز پیش

آسانسور پانوراما

آسانسور پانوراما یا شیشه ای به آسانسورهایی اطلاق می شود که حداقل یکی از وجوه…

4 روز پیش