استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پنل اعلام حریق زتا

پنل اعلام حریق زتا
پنل اعلام حریق زتا

پنل اعلام حریق زتا وظیفه دریافت اطلاعات و پردازش اطلاعات را به عهده دارند. دکتور های دود و حرارت نیز حریق را تشخیص داده و در نهایت آلارم به صدا در خواهد آمد. این سیستم به شکلی کار میکند که دارای چندین زون می باشد. این زون ها در بخش های مختلف محیط در نظر گرفته شده کار گذاشته خواهند شد تا در صورت بروز حریق در هر ناحیه آلارم یا هشدار به صدا در خواهد آمد. این تفکیک از طریق زون ها باعث می شود که به سرعت متوجه شویم حریق در کدام ناحیه اتفاق افتاده است.

پنل اعلام حریق زتا premier sx مناسب جهت استفاده در منازل، کارگاه ها، مغازه ها و دیگر اماکن اداری می باشد. این پنل در هر زون خود ۳۰ المان مانند دتکتور ها و شستی ها رو پشتیبانی می‌کند. پنل اعلام حریق زتا دارای دو برد که یکی بر روی درب و یکی بر روی پنل نصب شده که برد مورد نظر بر روی درب برای اعلام وضعیت سیستم و اخطارها برنامه ریزی شده است. این پنل اعلام حریق دارای ۸ زون می‌باشد و از خانواده CONVENTIONAL می‌باشد. برای پنل های اعلام حریق زتا از باتری ۱۲ ولت ۱.۳ آمپر بطور معمول استفاده می شود.

مشخصات پنل اعلام حریق زتا

  • امکان دسترسی از طریق رمز عبور چهار رقمی بجای کلید که احتمال گم شدن آن وجود دارد.
  • امکان آزمایش مدارات و دتکتور ها بصورت تک نفره
  • امکانات غیرفعال نمودن زون ها و آژیرها
  • پشتیبانی از ۳۲ عدد دتکتور دودی یا حرارتی در هر زون
  • داشتن فضا برای باتری ۳ آمپر ساعت
  • امکان تأخیر آژیر و دارای چهار مدار آژیر
  • مطابق با تمام الزامات EN54 part2 & part4
پنل اعلام حریق زتا
تجهیزات اعلام حریق زتا

انواع پنل اعلام حریق زتا

پنل های اعلام در هر برندی معتبری دارای انواع مختلفی می باشند و همینطور کنترل پنل اعلام حریق زتا نیز در دو نوع سیستم اعلام حریق متعارف و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر تولید و روانه بازار شده اند. انواع کنترل پنل اعلام حریق زتا عبارتند از:

دستگاه مرکزی اعلام حریق متعارف Zeta INFINITY

دستگاه مرکزی اعلام حریق متعارف Zeta PREMIER M PLUS

دستگاه مرکزی اعلام حریق آدرس پذیر Zeta QUATRO

پنل اعلام حریق زتا سری Infinity

این نوع پنل اعلام حریق زتا در مدل‌های ۱ زون، ۲ زون، ۴ زون، ۶ زون و ۸ زون طراحی و تولید شده است. به خاطر زیبایی ظاهری این پنل‌ها، می‌توانید از آنها در مکان‌هایی که در دید عموم هستند، قابل استفاده هستند. زون‌های آلارم یا خط‌های خروجی پنل اعلام حریق زتا در دو مدل ۴ زون و ۸ زون در دسترس است. برای خرید و استعلام قیمت پنل اعلام حریق زتا با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

پنل اعلام حریق زتا سری Premier M Plus

این مدل پنل از ۸ زون تا ۲۴ زون در دسترس است. همچنین امکان شبکه کردن پنل‌ها در این مدل وجود دارد. در پنل اعلام حریق زتا امکان ایزوله کردن بخشی از مدار در مواقع ضروری وجود دارد. این پنل اعلام حریق دارای ۴ مدار آژیر است. باید توجه داشت که مرکز کنترل سیستم یا همان پنل مرکزی اعلام حریق زتا سری Premier M Plus باید در قسمتی از ساختمان نصب شود که احتمال وقوع آتش سوزی در آن زیاد نیست. بعلاوه این پنل نباید از دید کارشناسان نگهداری ساختمان پنهان باشد. برای خرید و استعلام قیمت این مدل پنل اعلام حریق زتا با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

پنل اعلام حریق زتا
تجهیزات اعلام حریق زتا

لیست قیمت پنل اعلام حریق زتا

لیست قیمت پنل اعلام حریق زتا به خاطر التهاباتی که در بازار وجود دارد، دائما در تغییر است. بعلاوه اینکه متاسفانه مدل تقلبی محصولات زتا نیز در بازار وجود دارد. بنابراین برای اطمینان از خرید محصولات اصل بهتر است از مراکز و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. عمران مدرن یکی از نماینده های فروش محصولات اعلام حریق من جمله پنل اعلام حریق زتا است. با توجه به اینکه قیمت پنل اعلام حریق زتا به عوامل متعددی بستگی دارد، امکان اعلام دقیق قیمت وجود ندارد. لذا بهتر است برای استعلام قیمت دقیق پنل های اعلام حریق زتا با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید پنل اعلام حریق زتا

اولین نکته ای که در خرید پنل های اعلام حریق اهمیت دارد این است که مطمئن شوید که از فروشنده‌های معتبر و معتبر خرید می‌کنید و محصولاتی که می‌خواهید با استانداردهای امنیتی و مورد نیاز شما سازگار هستند. عمران مدرن یکی از مراکز معتبر خرید پنل اعلام حریق زتا در انواع مختلف و با قیمت مناسب است. برای خرید با شماره های ثبت شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

عیب یابی اعلام حریق سنس

شرکت سنس اعلام حریق

آموزش نصب دتکتور اعلام حریق

اعلام حریق zitex

سیستم هشدار حریق

دستگاه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

آژیر اعلام حریق آریاک

دتکتور دودی سنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!