استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دتکتور دودی سنس

دتکتور دودی از یک سلول نوری و یک منبع تولید کننده نور و یک لنز و چند قطعه دیگر تشکیل شده است. هنگام وجود دود در محل نصب دتکتور سنسورهای آن فعال و با ارسال علایمی وقوع حریق را به سیستم اعلام می کند.

دتکتور دودی سنس به دلیل داشتن تائیدیه سازمان آتش نشانی و برخورداری از کیفیت بالا و گارانتی و خدمات آن، مورد استقبال کارشناسان و کاربران سیستم اعلام حریق قرار گرفته است. عمران مدرن یکی از ارائه دهنده های دکتور سنس با قیمت مناسب است. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نصب دتکتور دودی سنس قوانین و قواعد خاصی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است در برخی موارد به نصب دو دتکتور دودی در یک مکان نیاز پیدا می شود. به عنوان مثال اگر در راهرویی که قرار است سیستم اعلام حریق نصب شود بر دیوارهای آن قفسه‌هایی نصب شده باشد که با سقف کمتر از ۳۰ سانتی متر فاصله داشته باشند باید در دو طرف قفسه‌ها دتکتور دودی نصب شود. همچنین از نصب دتکتور دودی سنس در کنار دریچه‌های تهویه باید به شدت خودداری شود. علاوه بر این در نصب دتکتور دودی حداقل فاصله از دریچه ها یک متر است که باید رعایت شود.

مدل های مختلف دتکتور دودی

دو نوع اصلی آشکارسازهای دود وجود دارد: یونیزاسیون و فوتوالکتریک.

دتکتور دود حاوی مقدار کمی مواد رادیو اکتیو است و هوا را در یک محفظه یونیزه می کند. عملکرد این دتکتور به این صورت است که با وارد شدن دود به محفظه آن جریان الکتریکی افت کرده و باعث فعالسازی زنگ هشدار می شود. از این دتکتور در مناطق مسکونی که احتمال آتش سوزی بیشتر است(مثل آشپزخانه) استفاده می شود.

دتکتور های دود فتوالکتریک از یک حسگر و منبع نور برای تشخیص دود استفاده می کنند. در این مدل آشکار ساز ها تغییر در شدت نور باعث فعالسازی زنگ هشدار می شود.

برند ایرانی سنس ارائه دهنده ی مدل های مختلف دتکتور دودی به بازار است. عمران مدرن به عنوان نماینده فروش تجهیزات اعلام حریق سنس در سراسر ایران فعالیت می کند.

دتکتور سنس

وزن کم و ناحیه پوشش بسیار عالی دتکتور سنس باعث شده است تا بتوان آن ها را به راحتی نصب کرد. توجه داشته باشید که یکی از بهترین ویژگی های موجود در این محصولات طراحی عالی آن ها می باشد. در نظر داشته باشید که دتکتور سنس دارای طراحی بدنه بسیار زیبا می باشند که برای نصب می توان بهترین کیفیت را مشاهده کرد. تمامی مزایای موجود در تکتور سنس باعث شده است تا این محصول ارزش خرید بالایی را داشته باشد.

امکان خرید آنلاین و حضوری دتکتور سنس در بازار وجود دارد. پر واضح است که خرید آنلاین مزایایی نسبت به خرید حضوری دارد. به عنوان مثال صرفه جویی در وقت، مقایسه قیمت ها و مدل های محصول از مزایای خرید آنلاین دتکتور سنس به شمار می آیند. عمران مدرن یکی از شرکت های فعال در زمینه خرید آنلاین دتکتور دودی سنس است. مشتریان محترم می توانند تنها با یک تماس تلفنی سفارش خود را ثبت نمایند.

دتکتور دودی سنس
دتکتور دودی سنس

انواع دتکتور دودی سنس

دتکتور سنس مدل S۶-CDS-۲۰۰: این یک دتکتور دودی میکروکنترلری است، برای تشخیص انواع دود مناسب بوده و به خاطر ساختار میکروپروسسوری خطای ناچیزی دارد.

دتکتور سنس مدل SD-۱۰۱: مدل دیگری از دتکتور های دودی نوری متعارف اعلام حریق سنس است که تنها تفاوت آن با دتکتور قبلی میزان پوشش‌دهی آن است.

دتکتور دودی سنس از نظر ظاهری شکیل و مقبول است و از نظر کیفیت، دارای استاندارد و تاییدیه از سازمان آتش‌نشانی است. این دتکتور از نظر قیمتی هم‌رده با دتکتورهای سایر برندهای ایرانی است. دتکتورهای دودی سنس برای نصب در مکان‌هایی با احتمال آتش دودزا، مانند مناطق مسکونی و تجاری، بسیار ایده‌آل هستند.

دتکتور دودی سنس مدل SD-101

دتکتور دودی متعارف سنس یکی از دتکتورهای مورد تایید سازمان آتش‌نشانی تهران است. این دتکتور از طراحی بصری زیبایی برخوردار است و با سلیقه مصرف‌کنندگان انطباق زیادی دارد. در مدار مرکزی این دتکتور از قطعات SMD و مدارات دو رویه استفاده شده است. این دتکتور آبکاری شده و این موضوع باعث شده که تجهیزات از زنگ‌زدگی در امان باشند.

این دتکتور از نوع فتوالکتریک است، یعنی از ایده و فناوری کاهش شدت نور در زمان ورود ذرات دود به چمبر استفاده می‌کند. دتکتور دودی سنس متعارف مد SD-101 حساسیت بالایی نسبت به انواع مختلف دود و ذرات بسیار ریز دارد. البته ذکر این نکته در اینجا ضروری است که در حال حاضر همه‌ی دتکتورهای دودی نقطه‌ای سیستم‌های اعلام حریق تولیدکنندگان مختلف از نوع فتوالکتریک هستند.

دتکتور دودی سنس
انواع دتکتور سنس

قیمت دتکتور دودی سنس

دتکتور سنس را می توان به عنوان یکی از بهترین مدل های موجود در بازار معرفی کرد که دارای قیمت مناسبی است. قیمت دتکتور دودی سنس در مقایسه با مدل های خارجی بسیار بهتر می باشد. با توجه به کیفیت بالای این دتکتور ها خرید این محصول انتخابی مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

از آنجایی که دتکتورهای دودی سنس دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند، قیمت آنها نیز متفاوت است لذا برای دریافت قیمت دقیق می‌توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دتکتور دودی نقطه ای سنس

دتکتور دودی نقطه‌ای یا (Spot Smoke Detector) نوعی دتکتور است که به طور مستقیم در یک نقطه خاص نصب می‌شود و در آن نقطه به تشخیص دود می‌پردازد. این دتکتورها به صورت معمول در سقف‌ها یا دیوارها نصب می‌شوند و در نقطه‌ای خاص از محیط قرار می‌گیرند.

وقتی دتکتور دودی نقطه‌ای به دود یا ذرات معلق در هوا حساس می‌شود، واکنش نشان می‌دهد و سیگنال اعلام حریق را فرستاده یا جریان برق را قطع می‌کند. این سیگنال می‌تواند به سیستم اعلام حریق متصل شده یا به صورت مستقل عمل کند.

مزیت اصلی دتکتورهای دودی نقطه‌ای سنس، حساسیت و واکنش سریع آنها به دود است که در صورت بروز حریق، تشخیص سریع و اطلاع رسانی به افراد در محل مورد نظر را فراهم می‌کند. این دتکتورها معمولاً برای استفاده در فضاهای کوچک یا مناطق خاص که نیاز به تشخیص سریع دود دارند، مناسب هستند.

برای مطالعه بیشتر:

عیب یابی اعلام حریق سنس

شرکت سنس اعلام حریق

آموزش نصب دتکتور اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سیستم هشدار حریق

دستگاه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

آژیر اعلام حریق آریاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)