استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

لیست قیمت اعلام حریق آپولو

قبل از بررسی لیست قیمت اعلام حریق آپولو بهتر است توضیحی در مورد این برند انگلیسی داشته باشیم. شرکت اعلام حریق آپولو یکی از تولیدکنندگان برتر محصولات اعلام حریق صنعتی و خانگی است. این شرکت انگلستانی فعالیت خود را از سال ۱۹۸۰ آغاز کرد و در کمتر از یک دهه توانست به شهرتی جهانی برسد. محصولات اعلام حریق آپولو در دو دسته‌ی آدرس‌پذیر و متعارف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برند آپولو یکی از نام های مطرح جهانی می باشد و در بیش از ۴۵ کشور دنیا نمایندگی و دفتر فروش دارد. تجهیزات تولیدی این شرکت دارای کیفیت بالا، قیمت مناسب و استانداردهای معتبر هستند.

شرکت عمران مدرن با در اختیار داشتن لیست کاملی از محصولات اعلام حریق می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد کنترل در فضا و بالا بردن ضریب امنیت به شمار رود. شما می توانید با بررسی ویژگی ها و مقایسه لیست قیمت اعلام حریق آپولو در شرکت عمران مدرن تماس با مشاوران و دریافت صحیح ترین راهنمایی، خریدی مطمئن از این برند داشته باشید.

قیمت اعلام حریق آدرس پذیر آپولو

قیمت سیستم اعلام حریق آپولو نوع آدرس پذیر به واسطه آدرس دهی دقیق هر آشکارساز بالاتر از نوع متعارف آن است. در این مجموعه هر بخش با یک لوپ مشخص می گردد و دتکتور ها در یک مسیر مشخص به مرکز کنترل آدرس پذیر آپولو می رسند. با استفاده از این مجموعه می توان محل رخ دادن دقیق حادثه را بر روی مرکز کنترل مشاهده کرد. به این ترتیب دلیل بالاتر بودن قیمت این مجموعه مشخص می گردد. چرا که مسیر هر دتکتور (برای مثال دتکتور دود آدرس پذیر آپولو) در یک لوپ قرار می گیرد و به مرکز باز می گردد. با توجه به موارد متعددی که بر لیست قیمت اعلام حریق آپولو تاثیر می گذارد، بری استعلام قیمت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت اعلام حریق آپولو

لیست قیمت اعلام حریق آپولو به عوامل گوناگونی بستگی دارد:

اندازه و پیچیدگی سیستم: تعداد زون‌ها، صفحه‌ی نمایشگر، قابلیت‌های هوشمندی، و تعداد دستگاه‌های ورودی و خروجی می‌توانند بر قیمت تأثیر بگذارند. سیستم‌های پیچیده‌تر با قابلیت‌ها و زیرساخت‌های بیشتر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

استانداردها و موارد تایید شده: سیستم‌هایی که استانداردهای بین‌المللی مانند LPCB یا UL را دارند، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند اما اعتماد بیشتری را نیز ایجاد می‌کنند. همین موضوع عاملی برای بالاتر بودن لیست قیمت اعلام حریق آپولو می باشد.

محل نصب و نوع محیط: نیاز به سفارشی‌سازی بر اساس محیط نصب (مثلاً ساختمان‌های صنعتی، تجاری یا مسکونی) می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.

نوع دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده شده: کیفیت دستگاه‌ها، سنسورها، نمایشگرها و سایر تجهیزات می‌توانند به قیمت نهایی تأثیر بگذارند.

نصب سیستم‌های اعلام حریق در ساختمان‌ها، مراکز تجاری، اداری و صنعتی برای افزایش ایمنی بسیار اهمیت دارد. شرکت عمران مدرن به فروش انواع سیستم‌های اعلام حریق ایرانی و خارجی می ‌پردازد. اگر قصد خرید سیستم‌های اعلام حریق آپولو با قیمت مناسب‌ تر دارید می‌توانید لیست قیمت اعلام حریق آپولو مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت اعلام حریق آپولو و خرید این محصول می‌توانید با شماره های ثبت شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

لیست قیمت اعلام حریق آپولو
دتکتور دودی

قیمت اعلام حریق apollo

آپولو دو دسته تجهیزات اعلام حریق متعارف تولید و به بازار عرضه می‌کند. لیست قیمت اعلام حریق آپولو متعارف نسبت به تجهیزات آدرس‌پذیر مقرون به صرفه‌تر است و برای ساختمان‌های کوچکتر که نیاز به تجهیزات پیچیده و پیشرفته ندارد، مناسب هستند. دو گروه اعلام حریق متعارف آپولو به صورت زیر است: دتکتورهای Apollo Series 65و دتکتورهای Orbis .

دتکتور های سری orbits از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار هستند که مختص دتکتورهای آپولو است. سری دتکتورهای Orbis دارای ظاهر بسیار جذابی است. بعلاوه این دتکتورها دارای یک پایه‌ی زمان‌سنح ویژه هستند که برای افزایش زمان نگهداری و راحتی طراحی شده است. لیست قیمت اعلام حریق آپولو هر یک از مدل های فوق با هم متفاوت است. با توجه به ویژگی های دتکتور های سری orbits، قیمت آن ها بیشتر از مدل های دیگر است.

لیست قیمت اعلام حریق آپولو
دتکتور سیستم اعلام حریق

قیمت خرید تجهیزات اعلام حریق آپولو

امکان خرید تجهیزات اعلام حریق آپولو در عمران مدرن وجود دارد. از آنجایی که تجهیزات یک سیستم اعلام حریق از تنوع بالایی برخوردار بوده و انواع مختلفی دارند لذا امکان اعلام دقیق قیمت یک سیستم اعلام حریق برند خاص مثل آپولو وجود ندارد. پیشنهاد ما به شما مشتریان محترم تماس با کارشناسان عمران مدرن و بررسی قیمت ها است.

تجهیزات یک سیستم اعلام حریق شامل دتکتور، آژیر، شستی و … است که هر کدام از آن ها نیز انواع مختلفی دارند. استفاده از هر یک این تجهیزات با توجه به محل استفاده و نوع پروژه متفاوت است.

برای مطالعه بیشتر:

عیب یابی اعلام حریق سنس

شرکت سنس اعلام حریق

آموزش نصب دتکتور اعلام حریق

اعلام حریق zitex

سیستم هشدار حریق

دستگاه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

آژیر اعلام حریق آریاک

دتکتور دودی سنس

دتکتور زتا

اعلام حریق آریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.66 ( 1 نظر)