استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

وزن میلگرد اشتهارد

وزن میلگرد آریا بر اساس متریال ساخت و شمش مورد استفاده در کارخانه متفاوت است.این میلگرد با نام میلگرد اریا ذوب نیز شناخته می‌شود. آگاهی از قیمت روز میلگرد اشتهارد کمک خواهد کرد تا آنالیز دقیق‌تری از شرایط بازار داشته باشیم و زمان مناسبی را برای خرید اینترنتی میلگرد انتخاب کنیم.

آریا نام مربوط به کارخانه اریا ذوب به صورت علامت اختصاری :

ARIA

شناخته می‌شود. در واقع علامت

JT- ARIA

بر اساس هر کدام از انواع میلگرد تولیدی این کارخانه حکاکی شده است. وزن آن نسبت به قطر متغیر است. میلگرد ۱۲ آریا ذوب با وزن ۱۰.۶۶ دارای عدد پهنای آج طولی یکنواخت ۲ و عدد ارتفاع آج طولی یکنواخت ۱.۲۵ و عدد گام آج یکنواخت ۷ است.

وزن میلگرد اشتهارد A2

پیش از محاسبه‌ی قیمت انواع میلگرد امروز باید از جزئیات ویژگی‌های میلگرد مطلع بود تا بتوان قیمت بار را محاسبه کرد. همچنین میلگرد ۱۲ آریا ذوب دارای عدد قطر خارجی آج یکنواخت ۱۳.۵ و عدد پهنای آج یکواخت عرضی ۱ و عدد ارتفاع آج عرضی یکنواخت ۱.۲۵ و عدد قطر زمینه آج یکنواخت ۱۱ و عدد پهنای آج عرضی دوکی ۱.۲ است. عدد ارتفاع آج عرضی دوکی ۰.۷۸ و عدد سطح نسبی آج دوکی ۷.۲ و عدد سطح مقطع اسمی و سطح نسبی آج دوکی میلگرد ۱۲ اشتهارد به ترتیب برابر است با ۰.۰۵۶ و ۱۱۱ میلیمتر است. هر متر میلگرد آریا دارای وزن ۰.۸۸۸ کیلوگرم است. که در محاسبه‌ی شاخه ای و متری وزن میلگرد آریا نیاز است. عدد میزان رواداری میلگرد آجدار و ساده اریا ذوب برابر است با ۶ و ۵ است.

وزن میلگرد اریا ذوب نمره ۱۲

برای استعلام وزن میلگرد آریا و کافیست به سایت عمران مدرن و لینک زیر مراجعه کنید:

قیمت میلگرد اشتهارد

سایر محصولات کارخانه اشتهارد شامل میلگرد آجدار فولادی است.

تلفن دفتر فروش کارخانه آریا : ۸۸۶۴۷۳۲۹-۳ و تلفن کارخانه ۰۲۶۱-۷۷۷۴۵۵۳-۴ است و آدرس محل کارخانه اشتهارد- شهرک صنعتی- بلوار ابوریحان – بلوار دکتر حسابی شرقی- ارشاد ۴ است.

برای استعلام وزن میلگرد کافیست به سایت عمران مدرن مراجعه کنید یا روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

قیمت میلگرد ۱۲ آریا

وزن میلگرد قیمت میلگرد ۱۲ آریا ذوب اشتهارد (آریا ) نمره ۱۲ برای هر شاخه چقدر است؟

برای محاسبه وزن میلگرد آریا برای هر شاخه به وزن نیاز است که این میلگرد وزنی معادل ۱۰.۶۶ کیلوگرم دارد. وزن میلگرد اریا ذوب به صورت شاخه ای معادل ۲۰۷۸۷۰ تومان است. برای استعلام قیمت روزانه به سایت عمران مدرن بخش قیمت آهن و میلگرد مراجعه کنید.

وزن میلگرد اریا ذوب نمره ۱۲ برای هر بندیل چقدر است؟

تعداد شاخه ای که در هر بندیل این کارخانه گنجانده شده برای میلگرد نمره ۱۲ ۲۰۰۰ عدد و تعداد میلگرد هایی که در تریلی ۱۸ چرخ جا می‌شود ۲۰۶۳ عدد است

وزن میلگرد اشتهارد نمره ۱۲ برای هر تریلی چقدر است ؟

و وزن میلگرد اشتهارد برای هر تریلی ۴۲۹۰۰۰۰۰۰ تومان و برای هر بندیل ۳۹۰۰۰۰۰۰ است. برای این محاسبات مبنای قیمت هر کیلو ۱۹۵۰۰ در نظر گرفته شده است. برای دریافت وزن میلگرد ۱۲ آریا روی لینک کالا کلیک کنید.

استعلام وزن میلگرد آریا نمره ۱۲ A2 و خرید از ارزان ترین فروشنده

قیمت بخش وزن میلگرد آریا سایت عمران مدرن مراجعه کنید و اطلاعات تمامی قطرهای تولید این کارخانه را دریافت کنید. در ادامه بخشی از جزئیات تولیدات این کارخانه بررسی می‌شود:

عدد استحکام نهایی این میلگرد برابر است با ۵۰۰ مگاپاسکال و در حالت استاندارد وزن این قطر از میلگرد از جدول شتال ۱۰.۶۵۶ است. میلگرد آریا داراری وزن میلگرد کمتر از استاندارد اشتال است است. در واقع وزن هر متر میلگرد ۱۲ برابر با ۰.۸۹ است.

وزن میلگرد ۱۴

وزن میلگرد ۱۶

وزن میلگرد ۸

ترکیبات میلگرد ۱۲ آریا ذوب اشتهارد بر خواص و وزن آن تاثیر گذار است. میلگرد ۱۲ آریا ذوب اشتهارد دارای عنصر گوگرد ۰.۰۴۵ – برای آج۳۴۰ ۰.۰۴ آج۳۵۰ معادل ۰.۰۴ و ۰.۰۴درصد و و عنصر سیلسیم ۰.۶ – برای آج۳۴۰ ۰.۵۵ آج۳۵۰ معادل ۰.۶ و ۰.۵۵ درصد و عنصر فسفر معادل ۰.۰۴۵ و ۰.۰۴ درصد و میلگرد قیمت میلگرد ۱۲ آریا ذوب اشتهارد دارای عنصر ۰.۰۱۲ عنصر ۱.۳ – برای آج۳۴۰ ۱.۶ آج۳۵۰ معادل ۱.۳ و ۱.۶ درصد و عنصر فسفر معادل ۰.۰۴۵ – برای آج۳۴۰ ۰.۰۴ آج۳۵۰ و میلگرد ۱۲ اشتهارد دارای عنصر کربن ۰.۳۲ – برای آج۳۴۰ ۰.۲۷ آج۳۵۰ معادل ۰.۳۲ ۰.۲۷ درصد و عنصر نیتروژن معادل ۰ و ۰.۰۱۲ درصد است.

وزن میلگرد آریا امیر نمره ۱۰

وزن میلگرد آریا ذوب بر اساس متریال ساخت و شمش مورد استفاده در کارخانه متفاوت است.این میلگرد با نام میلگرد اریا امیر نیز شناخته می‌شود. آگاهی از قیمت روز میلگرد آریاامیر کمک خواهد کرد تا آنالیز دقیق‌تری از شرایط بازار داشته باشیم و زمان مناسبی را برای خرید اینترنتی میلگرد انتخاب کنیم.

آریا امیر نام مربوط به کارخانه اریا امیر به صورت علامت اختصاری :

CTـ

شناخته می‌شود. در واقع علامت

JT-CTـ

بر اساس هر کدام از انواع میلگرد تولیدی این کارخانه حکاکی شده است. وزن آن نسبت به قطر متغیر است. میلگرد ۱۰ آریا امیر با وزن ۷.۴ دارای عدد پهنای آج طولی یکنواخت ۱.۵ و عدد ارتفاع آج طولی یکنواخت ۱ و عدد گام آج یکنواخت ۷ است.

وزن میلگرد آریا امیر A2

پیش از محاسبه‌ی قیمت انواع میلگرد امروز باید از جزئیات ویژگی‌های میلگرد مطلع بود تا بتوان قیمت بار را محاسبه کرد. همچنین میلگرد ۱۰ آریا امیر دارای عدد قطر خارجی آج یکنواخت ۱۱.۳ و عدد پهنای آج یکواخت عرضی ۱ و عدد ارتفاع آج عرضی یکنواخت ۱ و عدد قطر زمینه آج یکنواخت ۹.۳ و عدد پهنای آج عرضی دوکی ۱ است. عدد ارتفاع آج عرضی دوکی ۰.۶۵ و عدد سطح نسبی آج دوکی ۶.۵ و عدد سطح مقطع اسمی و سطح نسبی آج دوکی میلگرد ۱۰ آریاامیر به ترتیب برابر است با ۰.۰۵۲ و ۷۸۳۵ میلیمتر است. هر متر میلگرد آریا امیر دارای وزن ۰.۶۱۶ کیلوگرم است. که در محاسبه‌ی شاخه ای و متری وزن میلگرد آریا امیر نیاز است. عدد میزان رواداری میلگرد آجدار و ساده اریا امیر برابر است با ۶ و ۵ است.

وزن میلگرد اریا امیر نمره ۱۰

برای استعلام وزن میلگرد آریا امیر و کافیست به سایت عمران مدرن و لینک زیر مراجعه کنید:

قیمت میلگرد آریا امیر

سایر محصولات کارخانه آریاامیر شامل تولید انواع میلگرد آجدار است.

تلفن دفتر فروش کارخانه آریا امیر : ۲۱۲۲۲۳۷۵۷۴ و تلفن کارخانه ۲۱۲۲۲۳۷۵۷۴ است و آدرس محل کارخانه تهران، شریعتی، بالاتر از پل رومی، ایستگاه رضاییه، پ. ۱۹۲۲، ط. اول – دفتر فروش – (آدرس کارخانه : شهرک صنعتی ایوانکی ) است.

برای استعلام وزن میلگرد گیلان / رشت کافیست به سایت عمران مدرن مراجعه کنید یا روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

قیمت میلگرد ۱۰ آریا امیر

وزن میلگرد ۱۰ آریا امیر (آریا امیر ) نمره ۱۰ برای هر شاخه چقدر است؟

برای محاسبه وزن میلگرد آریا امیر برای هر شاخه به وزن نیاز است که این میلگرد وزنی معادل ۷.۴ کیلوگرم دارد. وزن میلگرد اریا امیر به صورت شاخه ای معادل ۱۴۴۳۰۰ تومان است. برای استعلام قیمت روزانه به سایت عمران مدرن بخش قیمت آهن و میلگرد مراجعه کنید.

وزن میلگرد اریا امیر نمره ۱۰ برای هر بندیل چقدر است؟

تعداد شاخه ای که در هر بندیل این کارخانه گنجانده شده برای میلگرد نمره ۱۰ ۲۷۰ عدد و تعداد میلگرد هایی که در تریلی ۱۸ چرخ جا می‌شود ۲۹۷۲ عدد است

وزن میلگرد آریاامیر نمره ۱۰ برای هر تریلی چقدر است ؟

و وزن میلگرد آریاامیر برای هر تریلی ۴۲۹۰۰۰۰۰۰ تومان و برای هر بندیل ۳۹۰۰۰۰۰۰ است. برای این محاسبات مبنای قیمت هر کیلو ۱۹۵۰۰ در نظر گرفته شده است. برای دریافت وزن میلگرد ۱۰ آریا امیر روی لینک کالا کلیک کنید.

استعلام وزن میلگرد آریا امیر نمره ۱۰ A2 و خرید از ارزان ترین فروشنده

قیمت بخش وزن میلگرد آریا امیر سایت عمران مدرن مراجعه کنید و اطلاعات تمامی قطرهای تولید این کارخانه را دریافت کنید. در ادامه بخشی از جزئیات تولیدات این کارخانه بررسی می‌شود:

عدد استحکام نهایی این میلگرد برابر است با ۵۰۰ مگاپاسکال و در حالت استاندارد وزن این قطر از میلگرد از جدول شتال ۷.۴۰۴ است. میلگرد آریا امیر داراری وزن میلگرد کمتر از استاندارد اشتال است است. در واقع وزن هر متر میلگرد ۱۰ برابر با ۰.۶۲ است.

وزن میلگرد ۱۴

وزن میلگرد ۱۶

وزن میلگرد ۸

ترکیبات میلگرد ۱۰ آریا امیر بر خواص و وزن آن تاثیر گذار است. میلگرد ۱۰ آریا امیر دارای عنصر گوگرد ۰.۰۴۵ – برای آج۳۴۰ ۰.۰۴ آج۳۵۰ معادل ۰.۰۴ و ۰.۰۴درصد و و عنصر سیلسیم ۰.۶ – برای آج۳۴۰ ۰.۵۵ آج۳۵۰ معادل ۰.۶ و ۰.۵۵ درصد و عنصر فسفر معادل ۰.۰۴۵ و ۰.۰۴ درصد و میلگرد ۱۰ آریا امیر دارای عنصر ۰.۰۱۲ عنصر ۱.۳ – برای آج۳۴۰ ۱.۶ آج۳۵۰ معادل ۱.۳ و ۱.۶ درصد و عنصر فسفر معادل ۰.۰۴۵ – برای آج۳۴۰ ۰.۰۴ آج۳۵۰ و میلگرد ۱۰ آریا امیر دارای عنصر کربن ۰.۳۲ – برای آج۳۴۰ ۰.۲۷ آج۳۵۰ معادل ۰.۳۲ ۰.۲۷ درصد و عنصر نیتروژن معادل ۰ و ۰.۰۱۲ درصد است.

وزن میلگرد آریا امیر نمره ۱۲

وزن میلگرد آریا ذوب بر اساس متریال ساخت و شمش مورد استفاده در کارخانه متفاوت است.این میلگرد با نام میلگرد اریا امیر نیز شناخته می‌شود. آگاهی از قیمت روز میلگرد آریاامیر کمک خواهد کرد تا آنالیز دقیق‌تری از شرایط بازار داشته باشیم و زمان مناسبی را برای خرید اینترنتی میلگرد انتخاب کنیم.

آریا امیر نام مربوط به کارخانه اریا امیر به صورت علامت اختصاری :

CTـ

شناخته می‌شود. در واقع علامت

JT-CTـ

بر اساس هر کدام از انواع میلگرد تولیدی این کارخانه حکاکی شده است. وزن آن نسبت به قطر متغیر است. میلگرد ۱۲ آریا امیر با وزن ۱۰.۴ دارای عدد پهنای آج طولی یکنواخت ۲ و عدد ارتفاع آج طولی یکنواخت ۱.۲۵ و عدد گام آج یکنواخت ۷ است.

وزن میلگرد اشتهارد

وزن میلگرد آریاامیر A2

پیش از محاسبه‌ی قیمت انواع میلگرد امروز باید از جزئیات ویژگی‌های میلگرد مطلع بود تا بتوان قیمت بار را محاسبه کرد. همچنین میلگرد ۱۲ آریا امیر دارای عدد قطر خارجی آج یکنواخت ۱۳.۵ و عدد پهنای آج یکواخت عرضی ۱ و عدد ارتفاع آج عرضی یکنواخت ۱.۲۵ و عدد قطر زمینه آج یکنواخت ۱۱ و عدد پهنای آج عرضی دوکی ۱.۲ است. عدد ارتفاع آج عرضی دوکی ۰.۷۸ و عدد سطح نسبی آج دوکی ۷.۲ و عدد سطح مقطع اسمی و سطح نسبی آج دوکی میلگرد ۱۲ آریاامیر به ترتیب برابر است با ۰.۰۵۶ و ۱۱۱ میلیمتر است. هر متر میلگرد آریا امیر دارای وزن ۰.۸۸۸ کیلوگرم است. که در محاسبه‌ی شاخه ای و متری وزن میلگرد آریا امیر نیاز است. عدد میزان رواداری میلگرد آجدار و ساده اریا امیر برابر است با ۶ و ۵ است.

وزن میلگرد اریا امیر نمره ۱۲

برای استعلام وزن میلگرد آریا امیر و کافیست به سایت عمران مدرن و لینک زیر مراجعه کنید:

قیمت میلگرد آریا امیر

سایر محصولات کارخانه آریاامیر شامل تولید انواع میلگرد آجدار است.

تلفن دفتر فروش کارخانه آریا امیر : ۲۱۲۲۲۳۷۵۷۴ و تلفن کارخانه ۲۱۲۲۲۳۷۵۷۴ است و آدرس محل کارخانه تهران، شریعتی، بالاتر از پل رومی، ایستگاه رضاییه، پ. ۱۹۲۲، ط. اول – دفتر فروش – (آدرس کارخانه : شهرک صنعتی ایوانکی ) است.

برای استعلام وزن میلگرد کافیست به سایت عمران مدرن مراجعه کنید یا روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

قیمت میلگرد ۱۲ آریا امیر

وزن میلگرد ۱۲ آریاامیر نمره ۱۲ برای هر شاخه چقدر است؟

برای محاسبه وزن میلگرد آریا امیر برای هر شاخه به وزن نیاز است که این میلگرد وزنی معادل ۱۰.۴ کیلوگرم دارد. وزن میلگرد اریا امیر به صورت شاخه ای معادل ۲۰۲۸۰۰ تومان است. برای استعلام قیمت روزانه به سایت عمران مدرن بخش قیمت آهن و میلگرد مراجعه کنید.

وزن میلگرد اریا امیر نمره ۱۲ برای هر بندیل چقدر است؟

تعداد شاخه ای که در هر بندیل این کارخانه گنجانده شده برای میلگرد نمره ۱۲ ۲۰۰۰ عدد و تعداد میلگرد هایی که در تریلی ۱۸ چرخ جا می‌شود ۲۱۱۵ عدد است

وزن میلگرد آریاامیر نمره ۱۲ برای هر تریلی چقدر است ؟

و وزن میلگرد آریاامیر برای هر تریلی ۴۲۹۰۰۰۰۰۰ تومان و برای هر بندیل ۳۹۰۰۰۰۰۰ است. برای این محاسبات مبنای قیمت هر کیلو ۱۹۵۰۰ در نظر گرفته شده است. برای دریافت وزن میلگرد ۱۲ آریا امیر روی لینک کالا کلیک کنید.

استعلام وزن میلگرد آریا امیر نمره ۱۲ A2 و خرید از ارزان ترین فروشنده

قیمت بخش وزن میلگرد آریا امیر سایت عمران مدرن مراجعه کنید و اطلاعات تمامی قطرهای تولید این کارخانه را دریافت کنید. در ادامه بخشی از جزئیات تولیدات این کارخانه بررسی می‌شود:

عدد استحکام نهایی این میلگرد برابر است با ۵۰۰ مگاپاسکال و در حالت استاندارد وزن این قطر از میلگرد از جدول شتال ۱۰.۶۵۶ است. میلگرد آریا امیر داراری وزن میلگرد کمتر از استاندارد اشتال است است. در واقع وزن هر متر میلگرد ۱۲ برابر با ۰.۸۷ است.

وزن میلگرد ۱۴

وزن میلگرد ۱۶

وزن میلگرد ۸

ترکیبات میلگرد ۱۲ آریاامیر بر خواص و وزن آن تاثیر گذار است. میلگرد ۱۲ آریاامیر دارای عنصر گوگرد ۰.۰۴۵ – برای آج۳۴۰ ۰.۰۴ آج۳۵۰ معادل ۰.۰۴ و ۰.۰۴درصد و و عنصر سیلسیم ۰.۶ – برای آج۳۴۰ ۰.۵۵ آج۳۵۰ معادل ۰.۶ و ۰.۵۵ درصد و عنصر فسفر معادل ۰.۰۴۵ و ۰.۰۴ درصد و میلگرد ۱۲ آریاامیر دارای عنصر ۰.۰۱۲ عنصر ۱.۳ – برای آج۳۴۰ ۱.۶ آج۳۵۰ معادل ۱.۳ و ۱.۶ درصد و عنصر فسفر معادل ۰.۰۴۵ – برای آج۳۴۰ ۰.۰۴ آج۳۵۰ و میلگرد ۱۲ آریاامیر دارای عنصر کربن ۰.۳۲ – برای آج۳۴۰ ۰.۲۷ آج۳۵۰ معادل ۰.۳۲ ۰.۲۷ درصد و عنصر نیتروژن معادل ۰ و ۰.۰۱۲ درصد است.

قیمت میلگرد ۱۰ تهران

قیمت میلگرد ۱۶ بجنورد

قیمت میلگرد ۲۲ زاهدان

قیمت میلگرد ۳۰ شیراز

قیمت میلگرد ۴۰ مشهد

قیمت میلگرد سنندج

خرید میلگرد از کارخانه

قیمت میلگرد ۱۶ رشت

میلگرد شاهین بناب

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۶

قیمت میلگرد

قیمت میلگرد ۱۴ شاهین بناب

وزن میلگرد ۱۰

وزن میلگرد ۱۲

قیمت میلگرد ۱۴امروز

قیمت میلگرد ۱۶ امروز

قیمت و وزن میلگرد ۱۸

میلگرد۸

قیمت میلگرد اهواز امروز

قیمت میلگرد ۱۶ همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *