استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جکوزی کنار استخر

جکوزی کنار استخر
جکوزی کنار استخر

امروزه، قرار دادن جکوزی کنار استخر یکی از طراحی های مرسوم در فضاهای شخصی مانند ویلاها، فضاهای عمومی و سالن های اسپا می باشد. همچنین جکوزی کنار استخر می تواند در فضای سر پوشیده یا فضای باز قرار بگیرد. جکوزی که کنار استخر قرار می گیرد، می تواند جکوزی پیش ساخته بوده و یا با سنگ و کاشی ساخته شود. در این مقاله ایده هایی از قرار دادن جکوزی کنار استخر را بررسی کرده و نحوه استفاده از آن ها را توضیح می دهیم.

قیمت جکوزی کنار استخر

یکی از مهم ترین سوالات درباره قرار دادن جکوزی کنار استخر ، قیمت آن است. اما باید بگوییم که برای این سوال، پاسخ دقیق و مشخصی وجود ندارد. جکوزی کنار استخر بسته به آن که ابعاد و ظرفیت آن چقدر است و چه امکاناتی دارد، قیمت های مختلفی خواهد داشت. حتی قیمت جکوزی آماده و پیش ساخته با هزینه ساخت جکوزی کنار استخر ، متفاوت است.

جکوزی کنار استخر پیش ساخته

بسیاری افراد خرید جکوزی های آماده و پیش ساخته را به ساخت جکوزی ترجیح می دهند. اگر قصد خرید جکوزی پیش ساخته در کنار استخر ویلا یا حیاط خود دارید، گزینه های فراوانی پیش روی شما قرار دارد. اگر به همراه اعضای خانواده و دوستان خود بخواهید از جکوزی کنار استخر استفاده کنید، انواع جکوزی ۴ نفره، ۶ نفره و ۸ نفره در بازار موجود است. اما اگر تعداد کاربران جکوزی محدود است، انواع جکوزی های یک نفره و دو نفره نیز به فروش می رسند. جکوزی های آماده بزرگ و چند نفره موجود در بازار، به شکل های مربع، مستطیل و گرد هستند. جنس این جکوزی ها نیز از آکریلیک یا فایبرگلاس می باشد.

جکوزی کنار استخر
جکوزی کنار استخر فضای باز

جکوزی های پیش ساخته موجود در بازار، دارای ابعاد، ظرفیت و تیپ های مشخصی هستند. در تکمیل توضیح جمله قبل باید گفت که جکوزی های آماده ابعاد مختلف و گوناگونی دارند، اما غالبا به صورت سفارشی نمی توان ابعاد آن ها را تغییر داد. همچنین اگر ظرفیت یک مدل جکوزی ۲ نفره باشد، نمی توان ظرفیت آن را بیشتر کرد. هر تیپ جکوزی در برندهای مختلف نیز امکانات تعیین شده ای دارد. اما خریداران می توانند بسته به نیاز و بودجه خود، تعدادی آپشن و تجهیزات جانبی به جکوزی کنار استخر اضافه کنند. خریداران باید این نکته را نیز در نظر بگیرند که هرچه امکانات جکوزی کنار استخر بیشتر شود، قیمت تمام شده آن گران تر خواهد شد.

جکوزی کنار استخر
جکوزی کنار استخر پیش ساخته

ساخت جکوزی کنار استخر

برخی افراد می خواهند جکوزی کنار استخر دلخواه خود را، با طراحی خاص و در ابعاد مورد نظرشان، بسازند. یکی از مزایای ساخت جکوزی کنار استخر نسبت به خرید نمونه های آماده، عدم محدودیت در خلاقیت و ایده پردازی در طراحی مدل جکوزی است. جنس متریال به کار رفته در ساخت جکوزی نیز می تواند مانند استخر و یا به سلیقه کارفرما باشد. همان طور که گفتیم، برای ساخت جکوزی کنار استخر، ایده های فراوانی وجود دارد. اما در حالت کلی، طرح ساخت جکوزی کنار استخر به دو دسته جکوزی مستقل و جکوزی سرریز، تقسیم بندی می شوند.

جکوزی کنار استخر
ساخت جکوزی کنار استخر

جکوزی کنار استخر مستقل

برخی از مدل های جکوزی کنار استخر ، به طور مستقل و با فاصله از جکوزی ساخته شده و هیچ ارتباطی با استخر ندارند. تاسیسات این جکوزی ها از تاسیسات استخر کاملا جدا بوده و درون یک محفظه یا داخل زمین قرار می گیرد. یکی از خوبی های جکوزی های مستقل کنار استخر، این است که دما و کیفیت آب جکوزی می تواند با استخر متفاوت باشد. برای انتخاب جنس بدنه جکوزی نیز می توان مشابه استخر انتخاب کرده و یا مانند جکوزی های آماده، از پوشش فایبرگلاس استفاده کنید.

جکوزی کنار استخر
جکوزی کنار استخر مستقل

جکوزی کنار استخر مدل سرریز

یکی دیگر از طراحی های جکوزی کنار استخر که بسیار رایج شده و محبوب است، جکوزی سرریز می باشد. این جکوزی ها درست در کنار استخر قرار گرفته و به شکلی طراحی شده اند که آب درون آن ها، به داخل استخر می ریزد. نمای این مدل جکوزی کنار استخر که مانند آبنمایی در کنار استخر می باشد، بسیار خیره کننده و چشمگیر است.

جکوزی کنار استخر
جکوزی کوچک کنار استخر مدل سرریز

بعضی افراد دوست دارند تا آب از روی تمام لبه جکوزی به درون استخر سرریز کند. بدین ترتیب برای کاربران جکوزی، حس جکوزی مدل بی نهایت ایجاد می شود. جکوزی کنار استخر مدل سرریز برای کاربران استخر نیز نمای بسیار زیبایی از یک آبنمای زیبا، مانند اسپاهای لوکس دارد. از دیگر مزایای جکوزی سرریز، امکان معاشرت میان افرادی که در حال استراحت در جکوزی هستند با کسانی که در استخر شنا می کنند، می باشد.

جکوزی کنار استخر
جکوزی کنار استخر فضای باز مدل سرریز

راهنمای استفاده از جکوزی بعد از استخر

ممکن است این سوال پیش آید که روش ایمن استفاده از جکوزی و استخر چیست؟ آیا می توان بلافاصله پس از جکوزی، به استخر رفته و شنا کرد؟ آیا ترتیبی در استفاده از استخر و جکوزی وجود دارد؟

توصیه ایمنی جهت استفاده از جکوزی و استخر این است که بلافاصله پس از جکوزی، وارد استخر نشوید. زیرا دمای آب جکوزی و به سبب آن، دمای بدن بالا است. اما آب استخر نسبتا خنک تر می باشد. به همین دلیل اگر بلافاصله پس از جکوزی وارد استخر شوید، بدن دچار شوک دمایی شده و ممکن است برای سلامتی عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. توصیه می شود بعد از جکوزی، با آب ولرم دوش گرفته و دمای بدن را به تدریج پایین آورد. به غیر از این مسئله، ترتیب خاصی در استفاده از جکوزی کنار استخر وجود ندارد.

جکوزی کنار استخر
قیمت جکوزی کنار استخر

برای مطالعه بیشتر:

جکوزی برای دیسک کمر

قیمت وان حمامی

قیمت جکوزی ۴ نفره

جکوزی توکار

جکوزی ۶ نفره

قیمت جکوزی ۸ نفره

گرانترین جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)