استعلام قیمت
۰۹۳۰۱۲۵۹۹۰۴
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بلوک لیکا خراسان

نمایندگی بلوک لیکا
نمایندگی بلوک لیکا

بلوک لیکا خراسان از مخلوط سبک دانه با سیمان و آب به دست می آید. یرای حفظ سبکی این قطعات، ریزدانه طبیعی از بتن حذف شده و محصول نهایی دارای تخلخل بالاتری نسبت به بتن نیمه سبک می شود. بلوک لیکا خراسان بواسطه تکنولوژی ساختی که دارد وزن به مراتب سبک تری نسب به بلوک سیمانی دارد. علاوه بر وزن بسیار سبک، آستانه تحمل و مقاومت زیاد تری نسبت به بلوک سیمانی دارد. به دلیل داشتن همین مزایای مناسب و قابل توجه است که از بلوک لیکا خراسان برای ساخت انواع دیوار و سقف استفاده می شود.

leca مخفف light expanded clay aggregate به معنی دانه رس سبک منبسط شده است. این تعریف به روش ساخت بلوک لیکا خراسان بر می گردد. برای تولید این بلوک، دانه های رس را درون کوره های گردان می ریزند و دمای کوره ها را تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد بالا می برند این فرایند باعث می شود دانه های رس منبسط شوند. سپس دانه های ریز رس را با آب و سیمان مخلوط می کنند در نهایت بلوک لیکا تولید می شود.

از کاربرد های اصلی بلوک لیکا خراسان می توان به: افزایش سرعت اجرا دیوارچینی، کاهش پرت مصالح مصرفی، کاهش وزن بار مرده ساختمان به میزان ۳۰ درصد، کاهش ملات مصرفی و اجرای روکار سریع با حذف ملات گچ و خاک اشاره کرد.

قیمت بلوک لیکا در خراسان

قیمت بلوک لیکا در خراسان به کیفیت مواد اولیه و نوع افزودنی ها و هزینه های جانبی مانند حمل و نقل و … وابسته است. برای برآورد قیمت بلوک سیمانی لیکا باید با انواع بلوک سه جداره لیکا ، دوجداره و … آشنایی داشته باشید. عمران مدرن بهترین خدمات خرید و فروش بلوک لیکا با مناسب ترین قیمت بلوک لیکا ۱۴۰۲ و بهترین کیفیت را ارائه می کند.

بلوک لیکا خراسان
انواع بلوک لیکا

قیمت بلوک لیکا خراسان وابسته به عوامل متعددی است. قیمت بلوک لیکا ۱۴۰۱ با توجه به نوع آن متفاوت است. قیمت ابعاد مختلف بلوک سبک لیکا با یکدیگر متفاوت می باشد. قیمت روز بلوک لیکا خراسان با توجه به برند آن نیز متغیر است. پیش از خرید بلوک لیکا خراسان باید از نوع، ابعاد و کیفیت آن اطمینان حاصل کرد. خرید این محصول باید از مراکز معتبر فروش بلوک لیکا خراسان انجام شود تا بهترین محصول با بهترین کیفیت خریداری شده و از هدر رفت سرمایه جلوگیری به عمل آید. هم چنین در کارخانه ها و کارگاه ها، ابعاد استاندارد بلوک لیکا در نظر گرفته شده و با توجه به آن ابعاد و اندازه ها تولید می شوند.

قیمت بلوک لیکا در خراسان با توجه به ویژگی های مثبت آن مقرون به صرفه است. از جمله این ویژگی ها می توان به مقاومت بالای آن در شرایط مختلف آب و هوایی اشاره کرد. علاوه بر ان این نوع بلوک در برابر حرق مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

قیمت بلوک لیکا خراسان

در کارخانه تولید بلوک ابتدا دانه لیکا تهیه‌ می‌شود سپس دانه را با نسبت خاصی با سیمان و آب مخلوط‌ می‌کنند و به قالب‌های مورد نظر منتقل‌ می‌کنند که بعد از خشک شدن بلوک لیکا شکل‌ می‌گیرد. از آنجایی که بلوک لیکا تردبیل در ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می شود قبل از خرید از انواع آن آگاه شده و انتخابی مناسب پروژه داشته باشید. قیمت بلوک لیکا در ابعاد مختلف متفاوت است مثلا بلوک هایی با عرض مثلاً ۱۰ سانتی‌متر، قیمت کمتری نسبت به بلوک هایی با عرض ۲۰ سانتی‌متر خواهند داشت. قیمت همچنین می تواند بین تولید کنندگان مختلف متفاوت باشد و بسته به اینکه شما از واسطه می خرید یا شرکت تولید کننده، قیمت فرق می کند. ما در عمران مدرن با حذف واسطه ها بلوک لیکا را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بلوک لیکا خراسان
اشکال مختلف لیکا

مزایای بلوک لیکا خراسان

این بلوک از تخلخل بالاتری نسبت به بتن نیمه سبک برخوردار است. بلوک لیکا خراسان به دو شکل توپر و توخالی بوده و کاربرد آن ها در دیوار و سقف است. بلوک سه جداره لیکا در دیوارهای خارجی استفاده شده و عایق حرارتی و صوتی بسیار فوق العاده است.

بلوک لیکا مزایای بیشماری دارد، از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک بودن
  • جذب آب
  • عایق صدا
  • عایق حرارتی
  • مقاوم در برابر آتش

انواع بلوک لیکا خراسان

بلوک لیکا خراسان در انواع مختلفی تولید و به بازار ارائه می گردد. کاربرد این بلوک با توجه به ابعاد آن متغیر است. همانطور که پیش تر ذکر شد یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلوک لیکا ابعاد آن است.

  • لیکا دانه درشت (بین ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متر)  که کاربرد آن برای عایق‌سازی کف و سقف، زیرسازی ساختمان، زهکشی و … است.
  • لیکا دانه متوسط (بین ۳ تا ۱۰ میلی‌متر) که کاربرد آن دال و اجزای ساختمان، زیرسازی سازه‌ها و … است.
  • لیکا بسیار ریز (بین ۰ تا ۳ میلی‌متر) که کاربرد آن تولید بتن سبک، اندود و ملات لیکا و … است.
قیمت بلوک لیکا در خراسان
نوعی از لیکا

در دسته بندی دیگری بر اساس تو پر و توخالی بودن می توان بلوک لیکا خراسان را به انواع زیر تقسیم کرد:

  • بلوک سیمانی لیکا در ابعاد آجر
  • بلوک سه جداره لیکا : توخالی ته پر در دو نوع دیواری و تیغه ای تولید می شود.
  • بلوک لیکا چهار جداره : تو خالی و توخالی ته پر در ابعاد مختلف و برای دیوار ها و تیغه کشی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بلوک لیکا شش جداره توخالی ته پر
  • بلوک لیکا هشت جداره
  • بلوک سبک لیکا نیمه : توخالی ته پر و تیغه ای ته پر که برای اجرای دیوار نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بلوک لیکا فوم دار
  • بلوک لیکا فارسی بر
  • بلوک دیواری لیکا با سه سوراخ : نوع تیغه ای و دیواری توخالی ته پر برای ساخت دیوار های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.

فلاورباکس بتنی تبریز فلاورباکس بتنی ارومیه فلاورباکس بتنی اردبیل فلاورباکس بتنی اصفهان فلاورباکس بتنی کرج فلاورباکس بتنی ایلام فلاورباکس بتنی بوشهر فلاورباکس بتنی شهرکرد فلاورباکس بتنی بیرجند فلاورباکس بتنی مشهد فلاورباکس بتنی بجنورد فلاورباکس بتنی اهواز فلاورباکس بتنی زنجان فلاورباکس بتنی سمنان فلاورباکس بتنی زاهدان فلاورباکس بتنی شیراز فلاورباکس بتنی قزوین فلاورباکس بتنی قم فلاورباکس بتنی سنندج فلاورباکس بتنی کرمانفلاورباکس بتنی کرمانشاه فلاورباکس بتنی یاسوج فلاورباکس بتنی گرگان فلاورباکس بتنی رشت فلاورباکس بتنی خرم آباد فلاورباکس بتنی ساری فلاورباکس بتنی اراک فلاورباکس بتنی بندرعباس فلاورباکس بتنی همدان فلاورباکس بتنی یزد

برای مطالعه بیشتر:

بلوک لیکا تبریز

بلوک لیکا اصفهان

بلوک لیکا اردبیل

بلوک لیکا تهران

بلوک لیکا اهواز

بلوک لیکا یزد

بلوک لیکا شیراز

پوکه لیکا

پوکه معدنی

قیمت هر پالت هبلکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.52 ( 4 نظر)