استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آریو نمای پاسارگاد

شرکت طراحی معماری و مهندسی آریو نمای پاسارگاد در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از دانش مهندسی و تجربه عملی نیروهای متخصص در بحث فنی و اجرایی در بیش از یک دهه فعالیت توانسته است رزومه چشمگیری در زمینه همکاری با کمپانی های معتبر را آغاز نماید. هم اکنون این شرکت با بیش از ۲۰۰ مشتری ثابت و فعال به یکی از بزرگترین مجموعه های اجرای نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور بدل گردیده است.
شرکت فنی و مهندسی آریو نمای پاسارگاد فعال در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای نمای مدرن می باشد، که با تکیه بر دانش مهندسی، متخصصین و توانایی فنی پرسنل خود همگام با توسعه علم ساختمان همراه با کادری مجرب در این رشته تخصصی پای گذاشته است و با هدف رسیدن به متد و استاندارد روز دنیا و کسب رضایت مشتریان به فعالیت خود ادامه میدهد شرکت آریو نمای پاسارگاد از اولین شرکت های بوده که در زمینه نمای مدرن ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور شروع به فعالیت نموده است.

از مزایای کار با شرکت آریو نمای پاسارگاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ۳ سال بیمه نامه کیفیت محصول و اجراء توسط بیمه ایران
  • توان مالی، فنی و اجرائی بالا در انجام پروژه هایی بزرگ در داخل و خارج از کشور
  • مهندسین مجرب با رزومه قوی در ساخت و اجرای پروژه ها با نمونه کار
  • استفاده از محصولات مرغوب و درجه یک با تاییدیه نماینده شرکت های برندینگ در ایران
  • ​دپوی بالای محصولات در انبار و کارگاه های شرکت آریو نمای پاسارگاد
  • خلاقیت در طراحی و دقت بالا در انجام کار توسط تیم طراحی نمای ساختمان شرکت آریو نمای پاسارگاد

 خدمات 

  • طراحی و اجرای نمای کامپوزیت
  • طراحی و اجرای نمای چوب (ترمووود)
  • طراحی و اجرای نمای شیشه ای کرتین وال ، فریم لس و یوچنل
  • طراحی و اجرای نمای شیشه ای اسپایدر
  • طراحی و اجرای نمای سنگ (مصنوعی، رومی، تراورتن) و آجری
  • طراحی و اجرای نمای HPL
  • طراحی و اجرای نمای سرامیک خشک
  • طراحی، ساخت و نصب تابلوهای تبلیغاتی و حروف برجسته
  • طراحی و اجرای نرده شیشه ای
  • نرده استیل، درب اتوماتیک، حفاظ استیل، نرده راه پله
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
  • طراحی و اجرای دکورهای چوبی
  • طراحی و اجرای آشپزخانه، کابینت آشپزخانه، کفپوش، پارکت لمینت (پارکت چوبی)
  • طراحی و اجرای پنجره ترمال بریک، لوور آلومینیومی، سایبان متحرک و ثابت
  • طراحی و اجرای دکوراسیون منزل محوطه و تراس
  • طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و تجاری
  • فروش تمامی محصولات نما، دکوراسیون، نرده و حفاظ استیل و شیشه ای

 محصولات 

ترمووود

آریو نمای پاسارگاد با ۹ سال سابقه فروش چوب ترمووود و اجرای نمای چوب با توانایی و تخصص بالای تیم اجرایی و طراحی توسط مهندسین معمار خود رزومه چشمگیری در رابطه با اجرای نمای چوب ساختمان از خود به جای گذاشته، از کلیه سازندگان، مشاوران، آتلیه های طراحی نمای ساختمان و … ​درخواست داریم ​تا با ​مشاهده نمونه کارهای چوب نما شرکت آریو نمای پاسارگاد از کیفیت کار اکیپ های اجرایی و فنی تیم نصب اطمینان حاصل نمایند. اجرای نمای چوب به صورت پیچ مخفی، فاق و زبونه، کشویی، نمایان و موزاییکی با استفاده از متریال درجه ۱ و با کیفیت استاندارد طبق تائیدیه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور می باشد.

نمای چوب
نمای چوب

ترمال بریک

شرکت آریو نمای پاسارگاد تولید کننده سیستم های نمای آلومینیومی (کرتین وال) درب و پنجره
درب و پنجره ترمال بریک (کشویی ، لولایی و ساده)
شرکت آریو نمای پاسارگاد از اندیشه تا اجراء (ساخت، اجرا و بازسازی) درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک اجرا کننده سیستم های پنجره ترمال بریک، سیستم های پنجره نان ترمال، سیستم های پنجره ترمال بریک کشویی
فلز آلومینیوم، فلزی هادی برق و حرارت می باشد. پروفیل های اختصاصی شرکت آریو نمای پاسارگاد، با وجود سه نقطه هوابندی، همچنان بعلت خواص ذاتی آلومینیوم حرارت از طریق بدنه پروفیل در تبادل می شود. این حرارت تبادل شده بسیار ناچیز می باشد ولی در دنیای امروز بهینه بودن همواره حرف اول را میزند. جدا کردن قسمت داخلی پروفیل از قسمت خارجی آن به وسیله یک ماده عایق پروفیل های حرارت شکن (ThermalBreak) پروفیل هایی هستند که قسمت داخلی پروفیل از قسمت خارجی آن به وسیله نوارهای پلی آمید و یا PVC جدا می شوند، البته لازم بذکر است استفاده از نوارهای پلی آمید بخاطر ماندگاری و مقاومت بالاتر بسیار بهتر از نوارهای PVC می باشد. طبق محاسبات انجام شده، پروفیل های ترمال بریک با توجه به اختلاف قیمتی که با پروفیل های اختصاصی دارند، حداکثر ظرف مدت ۵ سال هزینه خود را برمی گردانند شرکت آریو نمای پاسارگاد پیشرو در ارائه پروفیل های آلومینیومی با دوام بسیار بالا و گارانتی رسمی می باشد.

پروفیل ترمال بریک
پروفیل ترمال بریک
در و پنجره کشویی ترمال بریک
در و پنجره کشویی ترمال بریک

کابینت

نرده تمام شیشه

روف گاردن

یک روف گاردن یا همان بام سبز، بامی است که مقدار یا تمامی آن با پوشش گیاهی و خاک، یا با محیط کشت روینده، پوشانیده می‌ شود. لفظ بام سبز همچنین می‌تواند برای بام‌هایی که مفاهیم سبز را مد نظر قرار می‌دهند، نظیر پانل‌ های خورشیدی و یا صفحات فتو ولتائیک بکار رود.
سبز پوش کردن بام نیازمند گیاهانی است که به دقت انتخاب شده‌ اند تا در برابر محیط خشن و بی‌ روح محیط پشت بام در شرایط کم آبی و بی آبی، عوامل اقلیمی، یخ زدگی، نسیم دریا و خشکی و غیره مقاومت کنند. نوع گیاهان انتخابی بسته به نوع آب و هوا و شرایط اقلیمی مختلف، متفاوت بوده و بام سبز، اوج تلفیق اجرا با محیط است.

پرگولا

به طور کلی این سایه بان ها به منظور ایجاد زیبایی و فضایی نیم سایه، در روی قسمتی از تراس ها، کنار دیوار، بر روی راهرو های باریک که یک طرف آن دیوار می باشد، احداث می گردد. نوع چوبی پرگولا به این جهت که فضای صمیمی تر را ایجاد می نماید متداول تر می باشد.
پرگولا فلزی جهت دوام بیشتر و مکانهایی که مشکل وندالیسم دارند توصیه می گردد.
انواع پرگولا یا سایبان جهت تنظیم میزان نور داخل ساختمان و یا آلاچیق در اندازه های مختلف ارایه می شود.

دکور چوبی

شیشه سکوریت

آلاچیق

آلاچیق یا کلاه‌ فرنگی یا تارَم سازه‌ ای چوبی یا فلزی است که در گوشه باغ‌ ها، پارک‌ ها یا باغچه‌ ها قرار داده می‌ شود و به عنوان سر پناهی برای نشستن در هوای باز استفاده می‌ شود. این سازه‌ ها معمولاً دارای گنبد هستند و اطرافشان باز است.
در غرب آلاچیق‌ها بیشتر سده نوزدهم در باغ‌های افراد ثروتمند دیده می‌ شد و معمولاً در پیرامون آن‌ ها گل‌ کاری انجام می‌ شد. امروزه آلاچیق‌ های چوبی پیش‌ ساخته را می‌توان از فروشگاه‌ های وسایل باغچه خریداری کرد و در حیاط خانه قرار داد.

 خدمات نما 

نمای کرتین وال

شرکت آریو نمای پاسارگاد یکی از اولین مجموعه های تولیدی، تامین و اجرای انواع نمای شیشه ای کرتین وال در ایران می باشد. آریو نمای پاسارگاد از سال ۱۳۸۴ در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای انواع نماهای خشک و تامین متریال نمای ساختمان با رویکرد معماری پایدار فعالیت می نماید. آریو نمای پاسارگاد با تکیه بر اصول مشتری مداری و تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان، بیش از ۶۰۰ پروژه نمای شیشه ای از قبیل نمای اسپایدر، نمای کرتین وال، نمای فریم لس را در ایران و کشورهای همجوار به انجام رسانیده است.

نمای کرتین وال
نمای کرتین وال

نمای کامپوزیت

شرکت آریو نمای پاسارگاد با ۱۷ سال سابقه رسمی و ثبت شده در اجرای نمای کامپوزیت با توانایی و تخصص بالای تیم اجرایی و طراحی توسط مهندسین معمار رزومه چشمگیری در رابطه با نمای کامپوزیت ساختمان از خود به جای گذاشته، کلیه سازندگان، مشاوران، آتلیه های طراحی نمای ساختمان می توانند جهت رویت نمونه کارهای کامپوزیت نما شرکت آریو نمای پاسارگاد در تمامی روزه های هفته حتی ایام تعطیل در محل های نصب ورق کامپوزیت از اکیپ اجرایی و فنی تیم نصب اطمینان حاصل نمایند. اجرای نمای کامپوزیت به صورت فیکس، هنگ و ریلی با استفاده از متریال درجه ۱ طبق تائیدیه سازمان نظام مهندسی و اداره استاندارد کشور می باشد.

نمای کامپوزیت
نمای کامپوزیت
نمای کامپوزیت
نمای کامپوزیت

نمای اسپایدر

اسپایدر نما تغییری شگرف در اجرای نمای شیشه ای مدرن با استفاده از یراق استیل استنلس ۳۱۶ شرکت آریو نمای پاسارگاد یکی از اولین مجموعه های تولیدی، تامین و اجرای انواع نمای شیشه ای در ایران می باشد.
آریو نمای پاسارگاد مجری برتر نمای شیشه ای در کشور اجرای نمای اسپایدر با جوش آرگون (اجرای نمای اسپایدر با سیستم لوله اسپایدر، اسپایدر کابلی و فین گلاس) با نظارت مهندسان مجرب شرکت مهندسی آریو نمای پاسارگاد از سال ۱۳۸۴ در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای انواع نماهای خشک و تامین متریال نمای ساختمان با رویکرد معماری پایدار فعالیت می نماید. آریو نمای پاسارگاد با تکیه به اصول مشتری مداری و تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان، بیش از ۶۰۰ پروژه نمای شیشه ای از قبیل نمای اسپایدر، نمای کرتین وال، نمای فریم لس  را در ایران و کشورهای همجوار به انجام رسانیده است.

نمای شیشه اسپایدر
نمای شیشه اسپایدر

نمای چوب

واردات و فروش انواع مقاطع چوب ترمووود نما و کف، اجرای متریال بر روی نما، کف و محوطه ساختمان چوب طبیعی ترمووود فنلاند با ۳۵ سال گارانتی، اجرای بیش از ۸۰۰ پروژه نمای چوب ساختمان در سراسر کشور، اجرای بیش از ۴۰ پروژه نمای چوبی ترکیبی ساختمان، رزومه ​قوی در انجام پروژه های چوب نمای ساختمان با قیمتی مناسب، طراحی متفاوت​، آرشیتکت و معماران شناخته شده همچنین اکیپ توانمند نصب، با تجربه و کار آزموده شرکت آریو نمای پاسارگاد دارای علامت اختصاری ثبت شده انجمن ترموود فنلاند و هم چنین نماد کنترل کیفیت برای انواع چوب های ترمو یا ترمووود یا ترموود می باشد.

نمای چوب
نمای چوب

نمای شیشه

آریو نما مجری نمای شیشه ای کرتن وال، کرتین وال، اسپایدر فین گلاس، لوله و کابلی، نمای فریم لس، اجرای کلیه دکورهای شیشه ای، پنجره ترمال بریک طرف قرارداد مستقیم با کارخانجات عرضه پروفیل های آلومینیومی کرتین وال است. شرکت آریو نما دارای دفتر مرکزی واقع در فلکه اول تهرانپارس و کارگاه مونتاژ نما شیشه در ساوه و شاد آباد با فضای در حدود ۱۰۰۰ متر مربع می باشد. شرکت آریو نمای پاسارگاد همزمان با تولید و عرضه محصولات خود با چندین کارخانه بزرگ تولیدی در ایران، ترکیه و اروپا در ارتباط بوده و در پروژه هایی خود بنا به درخواست کارفرما نسبت به تهیه سیستم مورد نظر اقدام می نماید. با توجه به فراگیر بودن محصولات و سیستم های اجرایی شرکت آریو نمای پاسارگاد پروژه های انبوه سازی با قیمت رقابتی و پروژه هایی لوکس و لاکچری را در دامنه فعالیت مجموعه خود قرار داده است. علاوه بر اجرای پروژه های بزرگ با حجم بالا این مجموعه بهترین سرویس را در حجم های کوچک تر تا حتی یک پنجره نیز ارایه می نماید.

نمای شیشه ای
نمای شیشه ای

نمای سرامیکی

شرکت آریو نمای پاسارگاد طراح و مجرى پوسته هاى خشک با همکارى جمعى از فعالان صنعت اکستروژن آلومینیوم با تکیه بر تجربه حضور در پروژه هاى عمرانى مطرح کشور و با هدف پیاده سازى نگاه مهندسى در معمارى نما پایه گذارى شد.
از فعالیت های مهم شرکت آریو نمای پاسارگاد می توان به فروش عمده سرامیک خشک در سال ۹۴ به مراکز تجاری معتبر ایران نام برد.

نمای سرامیک خشک
نمای سرامیک خشک

نمای لوور آلومینیوم

لوورهای آلومینیومی یا نمای دوکی افزون بر مانع شدن از برخورد مستقیم نور خورشید بر ساختمان، به مهندسان  معمار این امکان را می دهد تا نمای ساختمان زیبایی را طراحی نمایند. نمای لوور آلومینیومی ساختمان شما را متمایز نشان می دهد.
لوورها، نسخه تازه ای از نورگیرها می باشند که در اندازه های گوناگون ساخته می شوند و قابلیت آن را دارند که به صورت های افقی و یا عمودی در ساختمان تعبیه گردند.

نمای لوور آلومینیوم
نمای لوور آلومینیوم

نمای HPL

فروش رسمی GENTAS ترکیه در ایران
نمایندگی فروش یراق آلات HPL ضخامت ۱۲ میلی متر جهت سرویس بهداشتی
شرکت SANDER ترکیه شامل دو نوع، آلمینیوم و استیل، اچ پی ال نمای ساختمان و صفحه کابینت، تنها تولید کننده اچ پی ال در مصارف و ضخامت های مختلف در دویست رنگ چوب و ساده، تولید ورق اچ پی ال و کریستال اچ پی ال ١٢ میل سرویس های بهداشتی مرکز اداری تجاری فرودگاهی و لاکرها، تولید ورق اچ پی ال و کریستال نمای ساختمان اچ پی ال بهترین وشیکترین با قابلیت سی ان سی و طراحی های ویژه خاص مخصوص آرشیتکت های خوش سلیقه در دویست رنگ تولید داخل و اروپا، اچ پی ال روکش چوب طبیعی کاری لاکچری که فقط از ما بخواهید در هر جا که دوست دارید از نما تا مصارف ساخت پیانو و گیتار و بجای سنگ کورین در آشپزخانه و بین کابینت در دیوار و درب ها و کابینت و کمد، به زودی پانل HPL ضد حریق GENTAS FR G-EXT با تکنولوژی EBC با قیمت مناسب و بدون رقابت دارای بیش از ۲۸۰ تنوع طرح و رنگ ارائه خواهد شد.

نمای HPL
نمای HPL

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای آریو نما استیل زیبا، مستحکم و متنوع مناسب برای تمام سلیقه ها ارائه می شود.
نرده های شیشه خور در دو مدل تمام شیشه و ترکیبی عرضه می گردد.
نرده تمام شیشه به همراه دو عدد شیشه ۸ میل سکوریت شده که لمینت نیز هستند از امنیت و استاندارد بسیار بالایی برخوردار است.
این مدل نرده مناسب برای مجتمع های تجاری و هتل ها و تراس های با طول زیاد می باشد.
نرده های ترکیبی با شیشه ۱۰ میل سکوریت شده عرضه می شود که قیمت آن نسبت به نرده های تمام شیشه یک سوم می باشد. که مناسب برای نمای ساختمان، تراس و حاشیه استخر است.
در سیستم نرده استیل با حفاظ شیشه ای، از پروفیل ۳۸ میلی متری استیل برای پایه ها استفاده می شود و از پروفیل ۵۱ میلی متری استیل برای هندریل یا دستگیره نرده استیل استفاده می شود و به جای لوله ۱۶ میلی متری استیل برای حفاظ امنیتی از شیشه استفاده می شود که بوسیله گیره های مخصوص استیل و یا یراق آلات مخصوص اسپایدر نگهدارنده شیشه بر روی پایه ها نصب می شود.
معمولا برای امنیت بیشتر و جلوگیری از حوادث احتمالی از شیشه های سکوریت و لامینت استفاده می شود.


 آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای گلبرگ، پلاک ۲۰، درب جنب برگرلند، طبقه ۴، واحد ۶ 
 تلفن: 77297334-021 

برای مطالعه بیشتر:

پنجره ترمال بریک چیست

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

قیمت پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز کاربران: 4.52 ( 4 نظر)