استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آردواز نمای ساختمان

آردواز نمای ساختمان
آردواز نمای ساختمان

استفاده از آردواز ها برای پوشش سقف و سایبان پنجره ها، یکی از راه های زیباسازی نمای ساختمان می باشد. آردواز نمای ساختمان بیشتر برای اجرای سایبان سردرب ها و یا سقف های شیروانی در مناطق پربارش مورد استفاده قرار می گیرد. منظور از اردواز پیشانی ساختمان دور تا دور بالاترین بخش ساختمان یا طبقه آخر آن است که از ورودی آلودگی ها و گرد و غبار به فضاهای داخلی جلوگیری کرده  و ظاهری جذاب و شکیل به نمای ساختمان می دهد. نمای اردواز ساختمان می تواند از جنس سفال، ورق های فلزی یا سیمانی باشد و در مدل ها و رنگ های مختلف نیز تولید می شود.

قیمت آردواز نمای ساختمان

قیمت نمای اردواز ساختمان یا اردواز پیشانی ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به کیفیت متریال اولیه و نوع آن ها، هزینه های نصب و اجرای سقف آردواز نمای ساختمان ، ابعاد ورق ها و ضخامت آن ها و … اشاره نمود. به دلیل نوسانات بازار نمی توان قیمت مشخصی برای نمای اردواز ساختمان در نظر گرفت اما بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت به برآورد هزینه های آردواز نمای ساختمان کمک زیادی می کند. همچنین برای به دست آوردن قیمت اردواز پیشانی ساختمان باید تا حد زیادی به هزینه های نصب و اجرای آن نیز توجه داشت.

اردواز پیشانی ساختمان
اردواز پیشانی ساختمان

اردواز پیشانی ساختمان

با مطالعه بیشتر درباره اردواز پیشانی ساختمان ، شاید این پرسش مطرح شود که منظور از پیشانی ساختمان چیست. پیشانی ساختمان حفاظ نواری است که در بالاترین قسمت آن قرار گرفته و از ساختمان در برابر گرد و غبار و آلودگی ها جلوگیری می کند. اردواز پیشانی ساختمان نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت بصری آن ایفا می کند. به همین منظور باید هنگام انتخاب رنگ و مدل آن نهایت دقت را داشته باشید. نمای ساختمان به نوعی به کل ساختمان هویت می بخشد و در نگاه اول تاثیر زیادی بر برداشت مخاطب از فضا دارد. چند نمونه از اردواز پیشانی ساختمان در مدل های مختلف در تصاویر زیر آورده شده است.

آردواز نمای ساختمان
استفاده از اردواز برای پیشانی ساختمان
اردواز پیشانی ساختمان
اردواز در انواع رنگ ها برای نمای ساختمان
آردواز نمای ساختمان
رنگ های متنوع آردواز پیشانی

انواع آردواز نمای ساختمان

انواع آردواز نمای ساختمان به دو دسته سیمانی و فلزی دسته بندی می شوند. این محصول تحت فشار بالا تولید شده و برای انواع کاربرد های نماسازی، سایبان های پنجره ها، سردرب خانه ها و یا حیاط و باغ، اجرای آلاچیق ها، کلبه ها، پیشانی ساختمان و … مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با انواع سیمانی و فلزی آردواز نمای ساختمان یا اردواز پیشانی ساختمان بیشتر آشنا خواهید شد.

آردواز نمای ساختمان
اردواز شیروانی برای نما

نمای اردواز ساختمان از نوع سیمانی

نمای اردواز ساختمان سیمانی به صورت ورقه ای و در ابعاد مختلف تولید می شود. برای نصب آن ها به صورت پله پله ای در سقف های شیروانی و شیبدار باید حتما ابتدا زیرسازی و شاسی کشی فلزی صورت گیرد.

نمای اردواز ساختمان از نوع فلزی

نوع فلزی اردواز پیشانی ساختمان ماندگاری و طول عمر بیشتری دارد و در برابر آلودگی ها، عوامل شیمیایی و خوردگی ها تا حد زیادی مقاوم است.

نصب اردواز پیشانی ساختمان

برای نصب اردواز پیشانی ساختمان یا آردواز نمای ساختمان ، باید ابتدا اجرای نما به صورت کامل انجام شده و سپس نسبت به نصب اردواز پیشانی ساختمان اقدام نمود. آردواز نمای ساختمان به صورت ورقه هایی در ابعاد استاندارد تولید می شود؛ سپس این ورق ها به صورت پله ای روی هم برای سطوح شیبدار نصب می شود. برای نصب آردواز نمای ساختمان باید دقت داشته باشید حتما زیرسازی فلزی با رعایت تمام استاندارد ها و اصول انجام شود، سپس روی آن نمای اردواز ساختمان اجرا می شود.

نمای اردواز ساختمان
آردواز فلزی برای نما

خرید آردواز نمای ساختمان

یکی از نکات بسیار مهمی که هنگام خرید آردواز نمای ساختمان باید در نظر داشته باشید، ابعاد و نوع اجرای ورق ها است. مقدار شیب سقف، متراژ آن و … همگی باید هنگام انتخاب ورق ها و انتخاب ابعاد و ضخامت آن ها در نظر گرفته شود. شما با خرید آردواز نمای ساختمان به سادگی می توانید ساختمان را از تابش آفتاب، بارش شدید برف و باران و آلودگی ها و گرد و غبار  حفظ کنید. برای مشاوره رایگان و خرید انواع آردواز نمای ساختمان با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

اردواز نمای ساختمان
آردواز پیشانی نما

مزایای نمای اردواز ساختمان

نمای ساختمان ها همواره در معرض تابش آفتاب و آلودگی های محیطی یا بارش برف و باران هستند، به همین منظور باید از مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی برخوردار باشند. آردواز نمای ساختمان رنگ ثابتی دارد و با تابش آفتاب به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد. این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد در برابر ضربه و سایش نیز مقاوم بوده و عمری طولانی دارد. زیبایی و جذابیت بصری نما از دیگر مزایای آردواز نمای ساختمان است که به علت مدل ها و طرح های متنوعی که این محصول دارد، دست طراحان را در ساخت نما تا حد زیادی باز گذاشته و باعث جذابیت بیشتر نما می شود. از دیگر عواملی که هنگام خرید آردواز نمای ساختمان باید به آن توجه داشت، قیمت این محصول می باشد. قیمت آردواز نمای ساختمان به مواد اولیه آن و کیفیت آن، هزینه های نصب و … بستگی دارد.

در گذشته از ایرانیت سیمانی برای پوشش بسیاری از سقف ها استفاده می شده است. امروزه ایرانیت پلاستیکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور استعلام لیست قیمت ورق شیروانی پلاستیکی می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

آردواز چیست

سقف متحرک

آردواز بالکن

آردواز درب حیاط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.6 ( 4 نظر)